Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statie de uscare gaze Band si servicii de mentenanta si verificari periodice a statiei de uscare cu trietilenglicol si echipamentelor conexe in perioada de garantie


Anunt de participare (utilitati) numarul 141350/28.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Str. Salcamilor nr. 23, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540202, Romania, Punct(e) de contact: Simona Catana, Tel. +40 2695402176, Email: [email protected], Fax: +40 26956306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Statie de uscare gaze Band si servicii de mentenanta si verificari periodice a statiei de uscarecu trietilenglicol si echipamentelor conexe in perioada de garantie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Loc. Band
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Statie de uscare gaze Band si servicii de mentenanta si verificari periodice a statiei de uscarecu trietilenglicol si echipamentelor conexe in perioada de garantie. (valoare estimata pentru proiectare 920.000 lei, valoare estimata pentru lucrari 11.280.000 lei, valoare estimata pentru servicii mentenanta 307.600 lei)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
50531200-8-Servicii de intretinere a aparatelor cu gaz (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Statie de uscare gaze Band si servicii de mentenanta si verificari periodice a statiei de uscarecu trietilenglicol si echipamentelor conexe in perioada de garantie
Valoarea estimata fara TVA: 12, 507, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 125.076 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin. 1 si 6 din HG 925/2006. Conform art. 86 alin 6 din HG 925/2006, in orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Contul pentru virarea garantiei de participare este RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Targu Mures, RO 14056826. Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare. Pentru echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR in data "a cinsprezecea zi inainte de data limita depunerii ofertei".In masura in care CNSC respinge o contestatie ca fiind nefondata, AC va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art. 2781 alin. 1 din OUG 34/2006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/2010 si L279/2011 ? cuantumul acestei retineri este de 8.810, 76 lei. Cuantum: 5% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 ? actualizata, dupa cum urmeaza : Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator, si alin. (3) din H.G. 925/2006- actualizata, dupa dum urmeaza: daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata facturilor se face in max. 30 de zile de la primirea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (Formular 1A), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formular 1B), Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare (Formular 1C dl. Corin Cindrea - director general SNGN ROMGAZ SA MEDIAS, dl. Dimbean Gheorghe - director Departament economic, dl. Pantelimon Avram ? directorSNGN Romgaz SA Sucursala Tirgu Mures, dl. Gheorghe Matei- presedinte comisie evaluare, dl. Claudiu Ilinca ? consilier juridic, d-na Caraivan Viorica ? director economic, dl. Ovidiu Ciurca ? membru comisie, d-na Camelia Pop ? membru comisie, d-na.Rodica Saseanu ? membru comisie, d-na. Suzana Vig - membru comisie, dl. Mircea Gogu ? membru comisie, dl. Sorin Sita, dl. Calin Baraian ? membru comisie, d-na Simona Catana ? membru comisie ), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010 (Formular 1C)Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 (Formular 1 D) Persoane fizice /juridice romane -Certificat constator emis de ONRC (in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?) din care sa reiasa obiectele de activitate. Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Autorizatii:
1.Pentru montajul statiei de uscare, executia si montajul instalatiilor tehnologice si auxiliare-Proiectare ? A.N.R.E. tip PP
-Executie? A.N.R.E. tip EP
Acesta cerinta este in conformitate cu Regulamentul pentru autorizare si verificare operatori economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale, aprobat prin Ordinul ANRE nr.89/12.11.2009.
2.Pentru instalatii electroenergetice si de automatizare, inclusiv instalatiile electrice de curenti slabi aferente- Proiectare - A.N.R.E. tip C1A sau C1B
- Executie ? A.N.R.E. tip C2A sau C2B
Acesta cerinta este in conformitate cu Ordinul nr.24/20.07.2007 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic
?Atestat privind capacitatea realizarii de activitati specifice, eliberat de INSEMEX Petrosani pentru proiectare si executie lucrari in atmosfere potential explozive, conform NEx 01-06, aprobat prin Ordinul nr.1636/392 din 25.04.2007
3.Servicii de mentenanta
- Furnizorul de servicii trebuie sa fie autorizat ANRE ?tip EP, conform ?ORDINNr. 89 din 12 noiembrie 2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor natural ?EMITENT: AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN DOMENIUL ENERGIEI, PUBLICATIN: MONITORUL OFICIALNR. 804 din 25 noiembrie 2009 .
- Notificare si atestat emis de INSEMEX ? Petrosani, privind capacitatea realizarii de activitati specifice respectiv in montaj instalatii si service echipamente din medii cu atmosfera potential exploziva.
- Furnizorul de servicii trebuie sa fie autorizat de catre ISCIR ? INSPECT IT conform prevederilor prescriptiilor tehnice in vigoare (PT C 4/1 ? 2010), respectiv cerinte tehnice privind montarea, instalarea, exploatarea si verificarea recipientelor metalice stabile sub presiune.
- In cazul in care exista o colaborare, asociatii in participatie, parteneriate, consortii, cel putin unul din parteneri sau actionari trebuie sa fie autorizati sau certificati conform celor de mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilantul contabil - ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organismul competent.
Media C.A. globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe cel mult ultimii 3 ani de minim: 25.015.200 lei. Pentru calculul in euro se va folosi cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Pentru montaj dotari tehnologice industriale (D.T.M.)
- Responsabil tehnic cu executia autorizat M.E.C.M.A., pentru domeniile :
- grupa 062/CA11 sau grupa 352, clasa 3521/EA 402 ;
- grupa 265, clasa 2651/DL 333;
- grupa 351/EA 401.
Aceaste cerinte au fost stabilite in baza Legii 440/2002 privind calitatea lucrarilor de montaj pentru utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale si Ordinului MECMA 364/20102. Lucrari de constructii
- Responsabil tehnic cu executia autorizat M.D.L.P.L. pentru domeniul I ? Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere
Aceasta cerinta a fost solicitata in baza Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, aprobat prin HG nr.925/1995
Fisa/fise de informatii privind experienta similara
Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara, in ultimii 5 ani depunerea a cel putin unui contract de executie lucrari similare care are o valoare de minim 5.600.000lei (valoarea poate fi obtinuta si prin insumarea a maxim trei contracte), a maxim unui contract de prestari servicii similare de o valoare de minim 150.000 lei si a maxim unui contract de prestare servicii de proiectare similare de minim 100.000 lei.
Pentru sustinerea fisei de experienta similara se va prezenta certificari/documente care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si se precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Se va prezenta o lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Informatii privind subcontractarea Se va prezenta obligatoriu:
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora.c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze , de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.
? Furnizorul de servicii trebuie sa fie certificat in ceea ce priveste sistemul de management al calitatii conform SR EN ISO 9001:2008, sa faca dovada implementarii acestui sistem prin prezentarea copiei certificatului acordat de catre un organism de certificare acreditat;
? Furnizorul de servicii trebuie sa posede si sa mentina in functiune un sistem de protectie a mediului conform cerintelor aplicabile in ISO 14001 pe tot parcursul executiei lucrarilor si sa faca dovada implementarii acestui sistem prin prezentarea copiei certificatului acordat de catre un organism de certificare acreditat;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE se va organiza prin intermediul SEAP intr-o singura runda.Durata rundei este de 1(una)zi.Pentru a participa la LE op. econ. trebuie sa detina certif. digital valid, tehnica de calcul si conexiune internet.Obiectul procesului repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei.Informatii puse la dispozitia op. econ. odata cu publicarea anuntului privind LE sunt: ofertantii pot vedea cea mai buna oferta, nr. de participanti inscrisi, pasul minim de licitare, ofertarea se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului.Ofertantul castigator al LE are obligatia sa transmita AC formularul de oferta si oferta refacuta in original in cel mult doua zile lucratoare de la finalizarea LE.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2013 11:30
Locul: SNGN ROMGAZ SA suc. Tg. Mures Str. Salcamilor nr. 23 Serviciul Contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor fara TVA, a fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea in ordine descrescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare, dupa derularea etapei finale a licitatiei electronice. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, pentru ofertele situate pe primul loc, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, cobtractul fiind atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidereLa deschiderea ofertelor se va prezenta formularul de contract insusit si semnat de reprezentantii legali ai ofertantului, cu amendamentele (daca exista).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA SUC. TG. MURES
Adresa postala: Str. salcamilor nr. 23, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540202, Romania, Tel. +40 0265402176, Fax: +40 0265306340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2012 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer