Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statii de epurare din aglomerarile Budesti si Oltenita


Anunt de participare (utilitati) numarul 82197/14.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ECOAQUA SA CALARASI
Adresa postala: str. Progresul, bloc BBB, etaj 3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Punct(e) de contact: Toma Mircea Compartiment UIP, Tel.+40 242 312 705 , +40 242 313 765, +40 242 313 531, Email: [email protected], Fax: +40 242 311 923, Adresa internet (URL): www.ecoaquacalarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Statii de epurare din aglomerarile Budesti si Oltenita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasele Budesti si Oltenita-jud.Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Statiide epuraredin aglomerarile Budesti si Oltenita cu o capacitate de 5000 PE, respectivde 28 800 PE incluzand: proiectare, obtinere avize, constructii pentru reabilitare, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune.Descriere succinta:
Proiectarea si construirea a doua statii de epurare compacte, instalatii de automatizare si control, testare, mentinerea statiilor in regim de exploatare conform Listelor de Garantii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 16, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :300.000 lei; scrisoare de garantie bancara de buna executie :10% din valoarea contractului fara TVA; alte garantii conform Caiet de sarcini
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune aproximativ 82% Co-finantare nationala aproximativ 18%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 24;
- Informatii generale despre ofertant-Formular 7;
- Date despre societatea mixta/consortiu Formular 8;
- Imputernicirea notariala Formular 4 ;
- Cazier judiciar al companieiin original sau Formularul 9 -Trecutul Litigios, dupa caz;
- Declaratie privind eligibilitatea-Formularul 10
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006-Formular 11;
- Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
- Certificatul de atestare fiscala ;
- Certificat pentru plata CAS, conform Fisei de date;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale , conform Fisei de date Pentru: a) Persoane juridice romane:
- Certificatulde inregistrare emisde Oficiul Registrul Comertului /autorizatie de functionare /altele echivalente valabile le data deschiderii ofertelor;
b) Persoane juridice straine:
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind cifra de afaceri si profitul- Formular 22, din care sa rezulte :
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 8 000 000 Euro;
2. Scrisoare de bonitate bancara, prezentata conform fisa de date(privind datele de identificare, tipul de capital, experienta cu clientul disponibilitate / acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar pentru constructie potrivit contractului), din care sa rezulte ca ofertantul are : -Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare , peste 4.000.000 lei, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte;
3. Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, la data de :31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008;
4. Declaratie financiara recapitulativa (bilant)- Formular 13. Ofertantii vor depunedocumente justificative ( copie bilanturi contabile, toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 sau documente echivalente, conform Fisei de date).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor completa, conform cerintelor Fisei de date , urmatoarele :1.Formular 14 - Sistemul de Asigurare a Calitatii, la care se anexeaza :
Certificatele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data depunerii ofertei, conform Fisei de date ;
2.Formular 15- Experienta ca antreprenor/proiectant;
3.Formular 16- Experienta in contracte similare;
4.Formular 17- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ;
Din aceste documente trebuie sa rezulte :
-Experienta similara in executie: realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat construirea unei statii de epurare cu o capacitate de minimum de 20 000 PE-Experienta similara in proiectare: realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat proiectarea unei statii de epurare cu o capacitate de minimum de 20 000 PE,
5.Formular 18 - Personalul cheie angajat in contract;
6.Formular 19 : Experienta profesionala a personalului cheie;
7.Formular 20: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti;
8.Formular 21 : Declaratieprivind utilajele , instalatiile , echipamenteletehnicedecaredispuneoperatoruleconomic ;
9.Formular 25-Sanatate si securitate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL-7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2009 11:00
Locul: SC ECOAQUA SA Calarasi, Str. Progresul, Bloc BBB, etaj 3, Compartiment UIP , Municipiul Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu- Axa1: "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata". Proiectul se numeste "Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud Calarasi"
VI.3) Alte informatii
1. Pentru aceeasi autoritate contractanta , ofertantiicastigatori ai contractelor de Asistenta tehnica pentru managementul proiectuluisi pentru supervizarea lucrarilorproiectului , sunt exclusi de la procedura de adjudecare a prezentului contract. Conditiase aplica si subcontractorilor.2. Vizitarea santieruluise poate face in perioada17-07-2009 - 31-08-2009, orele :10.00-15.00.3. Valoarea estimatareprezinta valoarea fondurilor disponibile la data semnarii contractului. Ofertele caredepasesc valoarea estimata vor fi respinse ca fiind inacceptabile.4. Pretul ramane ferm pe o perioada de 12 luni de la semnarea contractului.Dupa aceasta data, pretul contractuluiva fiajustat , conform Fisei de date , in limita bugetului maxim disponibilla data finalizarii contractului , respectivpana la 18.426.560lei , dupa care, pretul contractuluiramane ferm.5. Pretul Contractului nu include diverse si neprevazute.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+ 40 213 104 641, Email: [email protected], Fax: + 40 213 104 642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 213 195 180, Email: [email protected], Fax: + 40 213 321 240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ECOAQUA SA Calarasi-compartiment juridic
Adresa postala: Str. Progresul, Bloc BBB, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Tel.+40 242 312 705 , +40 242 313 765, Email: [email protected], Fax: + 40 242 311 923, Adresa internet (URL): www.ecoaquacalarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2009 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer