Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Straturi bituminoase foarte subtiri pe DN 29A, km 23+010-37+770


Anunt de participare numarul 80501/18.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: D.R.D.P. Iasi - Str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: D.R.D.P. Iasi, Tel.0232214430, In atentia: Lemnaru Alex Viorel, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala de Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Iasi, Tel.0232214430, In atentia: Serviciul Intretinere Drumuri, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala de Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Iasi, Tel.0232214430, In atentia: Serviciul Licitatii, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala de Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Iasi, Tel.0232214430, In atentia: Registratura, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Straturi bituminoase foarte subtiri pe DN 29A, km 23+010-37+770
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sectia de Drumuri Nationale Botosani - DN 29A km 23+010 37+770.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrari intretinere periodica drumuri nationale - straturi bituminoase foarte subtiri are ca scop remedierea degradarilor ca suprafata poroasa, slefuita si imbatranita, fisuri longitudinale si transversale, denivelari in profil longitudinal si transversal sub 2 cm prin inchiderea(impermeabilizarea), regenerarea, protectia si sporirea rugozitatii suprafetei de rulare pentru desfasurarea circulatiei autovehiculelor in conditii de siguranta si confort.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233139-3 - Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata totala de executie a straturilor bituminoase foarte subtiri este de 104.555 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 627, 748RON
II.2.2) Optiuni
Da
D.R.D.P. Iasi isi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentar lucrari similare, in cond. legii.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare, in valoare de 52.555 lei constituita sub forma de SGB in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul Sectorial de Sprijinire a Transporturilor (SWAP)- Imprumut BIRD nr. 4842 RO (SWAP).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. 34/2006. In cazul unui joint-venture (parteneriat) o declaratie de parteneriat semnata de toti membrii, va fi transmisa impreuna cu oferta
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate de inregistrare emise de ORC ce definesc constituirea sau statutul legal, locul de inregistrare si locul principal de desfasurare a activitatii; copiile vor fi insotite de un Certificat Constatator emis de ORC valabil la data deschiderii ofertelor; Rapoartele despre situatia financiara a Ofertantului (Bilantul la 31.12) pentru ultimii trei ani. Rapoartele de la ofertantii romani trebuie sa fie iregistrate si vizate de autoritatile fiscale competente;Informatii referitoare la litigiile, curente sau petrecute in ultimii trei ani, in care Ofertantul este implicat, partile implicate si suma disputata; Certificate fiscale, emise de autoritatile romane fiscale, care sa ateste plata taxelor catre bugetul de stat si bugetele locale de catre ofertantii romani, valabile la data deschiderii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim: 6.000.000 lei(se vor preciza valorile cifrei de afaceri pe fiecare dintre anii 2006, 2007, 2008); 2.Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilor de creditare, exclusiv alte obligatii contractuale in derulare ale ofertantului castigator trebuie sa fie pentru 2.600.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara in executarea de lucrari similare; Informatii privind dotarea tehnica; Informatii privind personalul tehnic de specialitate; Programul lucrarilor cu descrierea principalelor activitati, insotit de graficul de executie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Experienta in calitate de contractant principal in executia in ultimii 5 ani, a cel putin unei lucrari, cu o lungime minima de 4, 400 km, sau echivalentul in mp 30.000 mp, de : covoare asfaltice/reciclari imbracaminti bituminoase/ranforsari sisteme rutiere executata pe un drum public/ tratamente (pentru a respecta aceasta cerinta, lucrarile mentionate trebuie sa fie realizate in proportie de cel putin 70% ); 2.Echipament min. necesar-conf. tabelului din Doc. de atribuire- Sectiunii 5-pct.(4.5c); 3.Personalul pus la dispozitie pentru acest contract- conf. tabelului din Doc. de atribuire- Sectiunii 5-pct.(4.5d).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2009 10:00
Locul: Sediul DRDP Iasi - str. Gh. Asachi nr. 19 - Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori si maxim doi reprezentanti imputerniciti din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia a VIII a Contencios, Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentii nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050901, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195176
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2009 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer