Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studii cu caracter de cercetare inovare pe anul 2012 la SH Caransebes


Anunt de participare numarul 141161/17.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 325400, Romania, Punct(e) de contact: SH Caransebes, Tel. +40 255512107, Email: [email protected], Fax: +40 255513728, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
Altele: Electricitate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Studii cu caracter de cercetare inovare pe anul 2012 la SH Caransebes
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Obiectivele hidro SH Caransebes
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ElaborareaStudii cu caracter de cercetare-inovarepe anul 2012 la SH Caransebespe anul 2012 la SH Caransebes ? 3 loturi
Studiile vizeaza marirea sigurantei in exploatare, optimizarea functionarii instalatiilor energetice , cresterea eficientei energetice si economice in producerea de energeie electrica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351612-6 - Servicii de hidrometeorologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile vor fi prestate conform Temelor de executie
Lot1 ? Studiu pentru determinarea parametrilor si echipamentelor necesare intocmirii bilantului hidrologic de exploatare in situatii normale si la ape mari, pentru acumularea Poiana Rusca, valoare estimata 20.000 leiLot2 ? Determinarea curbei actuale de capacitate a Polderului Zervesti, pe bazacurbei initiale de capacitate si a curbei depunerilor (profile batimetrice), valoare estimata 15.000 lei
Lot3 ? Studiu pentru determinerea posibilitatii utilizarii debitelor paraului Turnu pentru asigurarea apei de racirea hidroagregatelor din CHE Ruieni si montarea unui microhidroagregat pe aceste debite, valoare estimata 22.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 57, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 - 400 lei; lot 2 - 300 lei; lot 3 - 440 lei;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor: conform anunt de participareModul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, Formular2 din din sectiunea Formulare care se va prezenta in originalScrisorile de garantie bancara vor fi eliberate de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania.b)OP in favoarea autoritatii contractante, vizat de banca;in contul HIDROELECTRICA S.A. Sucursalei Hidrocentrale Caransebes , deschis la BCR CaransebesRO04RNCB0103022311140001 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, depus in copie;c)Sunt acceptate si alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG nr. 925/2006, art 86, cu modificarile si completarile in vigoare(instrumente de garantare emise de o banca ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus, prezentate in ORIGINAL).Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de participare se va executa conform art. 86, alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare, In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat garantia de buna executie se stabileste la cota de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Castigatorul OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.Garantia de buna executie se poate constitui: a)scrisoare de garantie bancara emisa in favoarea autorit. contr.(devine anexa la contract).Utiliz.Form. nr.16 din sectiunea FORMULARE .b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, prezentat in original si va deveni anexa la contr. Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de buna executie se va executa conform art.86, alin.3 din HG nr.925/2006, In cazul ofertantilor din categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor cf. Legea nr. 346/2004) GBE se constit. in procent de 50% din cuantumul sus precizat.Constituirea garantiei de buna executie este conditie de incepere a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Plata facturilor se va face prin OP , in lei, la 60 zile de la acceptarea la plata a facturilor in baza documentelor prevazute in contract.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa Formularul nr.42. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006. Se va completa Formularul nr. 5.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul nr.6.
Declaratia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat sau subcontractant-daca este cazul
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006. Se va completa Formularul nr. 7.
Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele:
Nicolae Brebu - Director Sucursala Hidrocentrale Caransebes
Ovidiu Pascota - Director adj. tehnic
Sofia Vandrea - Director adj. ec si comercial
Liviu Alexa - Sef Birou Tehnic
Gheorghe Ladariu - Sef Birou Contracte5. Declaratie , ,Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?, Formularul nr. 8 Persoane juridice/fizice romane: a)Certificat constatator, emis de ONRC (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Persoane juridice /fizice straine: a)Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratieprivindprincipalele prestari de servicii similare, efectuate in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a candidaturilor), Cerinta minima: Ofertantii vor enumera cel putin un contract similar avand ca obiect realizarea de studii tehnice
2.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
3.Informatii referitoare la echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile, laboratoarele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
4. Informatii privind subcontractantii(daca este cazul).
Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor, si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract.
5.Informatii privind asocierea(daca este cazul)
Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei candidaturi comune.
Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001/2008, sau certificate
echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, Documentele trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data depunerii
ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2013 12:00
Locul: Sala parter - SH Caransebes
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Cf.art.11, alin.4 HG 925/2006, pt indeplinirea criteriilor de calif. de la cap. III.2) din cadrul FDA, of. are dreptul de a prezenta initial o decl. pe propria rasp. semnata de reprezentantul sau legal, care confirma ca indeplineste cerintele de calif. solicitate. Decl. va fi insotita de o anexa incare of. trebuie sa mentioneze succint modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.Sit. econ-fin.(cap III.2.2) si/sau Cap. tehnica si prof.(cap. III.2.3) a of. poate fi sustinuta de o alta pers.atunci are obligatia de a dovedi aceasta sustinere prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care se confirma punerea la dispozitia ofertantului a resusrelor invocate.Pers. care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit. care det. excluderea din proc.cf. art. 180 si 181 si 69^1 din OUG 34/2006. In cazul clasarii pe locul I aunor of. cu punctaj egal, se va solicita o noua of financiara in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art. 256^1 ? 256^2 si art. 270-271 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Hidrocentrale Caransebes-Comp.Juridic
Adresa postala: Str.Splai Sebes nr.2, Localitatea: Caransebes, Cod postal: 325400, Romania, Tel. +40 255512107, Email: [email protected], Fax: +40 255513728, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2012 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer