Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu de prefezabilitate. Amenajare Hidroenergetica in bazin propriu Jiul de Vest


Anunt de participare (utilitati) numarul 120824/06.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Sucursala Hidrocentrale Hateg, Str. Progresului, nr. 38 bis, jud. Hunedoara, Localitatea:  Hateg, Cod postal:  335500, Romania, Punct(e) de contact:  SH Hateg, Tel. 0254207452, In atentia:  Serviciul Contracte - Ioan Vintan, Email:  [email protected], Fax:  0254777761, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Studiu de prefezabilitate. Amenajare Hidroenergetica in bazin propriu Jiul de Vest
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Jiul de Vest
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va elabora un studiu de prefezabilitate in vederea executiei unei lucrari hidrotehnice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contract de prestari de servicii de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 295, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie: 5900 lei. Garantia de buna executie a contractului va fi de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata se face la 30 de zile dupa avizarea in CTE a studiului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta: - declaratie privind neincadrarea in prevederiile art.180 si 181 din OUG 34/2006.- confirmarea privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general si local.- certificat de inregistrare si constatator.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art.69^1 din OUG 34/2006.- Certificat de participare la procedura.Documentele cerute in copie legalizata se pot depune si in copie lizibila semnata si stampilata pentru ''conformitate cu originalul''de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.Documentele se vor prezenta in conformitate cu documentatia de atribuire atasata prezentului anunt.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta: - copie legalizata ultimul bilant contabil.- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Documentele se vor prezenta in conformitate cu documentatia de atribuire atasata prezentului anuntDocumentele cerute in copie legalizata se pot depune si in copie lizibila semnata si stampilata pentru ''conformitate cu originalul''de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta: - Lista principalelor prestari de servicii similare executate in ultimii 3 ani.- Declaratie privind echipamentele si utilajele.- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului.- Recomandari din partea altor beneficiari(minim 1).- Implementarea standardelor: SREN ISO 9001; SREN ISO 14001 si OHSAS 18001.Documentele se vor prezenta in conformitate cu documentatia de atribuire atasata prezentului anuntDocumentele cerute in copie legalizata se pot depune si in copie lizibila semnata si stampilata pentru ''conformitate cu originalul''de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2011 13:00
Locul: Loc Hateg, jud Hunedoara, str. Progresului 38 bis., parter - Sala de Sedinte,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
memrii comisiei de evaluare si delegatii imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Nationa de Solutionare Contestatii
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Hidrocentrale Hateg - Serviciul Contracte
Adresa postala:  str. Progresului, nr. 38 bis., Localitatea:  Hateg, Cod postal:  335500, Romania, Tel. 0254207422, Email:  [email protected], Fax:  0254777761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2011 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer