Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Studiu de sinteza si interpretare a datelor seismice locale inregistrate in perioada 01.01.2008-31.12.2008 la statia seismica Izv.Muntelui


Anunt de participare (utilitati) numarul 85084/21.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0233-207141, In atentia: Ing. Titiana IONITA, Email: [email protected], Fax: 0233-207103, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Studiu de sinteza si interpretare a datelor seismice locale inregistrate in perioada 01.01.2008-31.12.2008 la statia seismica Izv.Muntelui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestatelasediul prestatorului si la baraj Izvorul Muntelui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu de sinteza si interpretare a datelor seismice locale inregistrate in perioada 01.01.2008-31.12.2008 la statia seismica Izv.Muntelui
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71352140-3 - Servicii de prelucrare de date seismice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Studiu de sinteza si interpretare a datelor seismice locale inregistrate in perioada 01.01.2008-31.12.2008 la statia seismica Izv.Muntelui;asistenta tehnica;
Valoarea estimata fara TVA: 22, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 400 lei;garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii SC Hidroelectrica SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu contract autentificat la notariat; Subcontractanti;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea ;Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru de achiztie publica;b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;c)Declaratie privind calitatea de participant la procedura V.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (cerinte minime);a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, prezentat in xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila ;b) Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;c) Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ANAF xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;
Nota: Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, si dupa caz de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Experienta similara-Se vor prezenta 2 servicii similareintocmite , insotite de recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru cele 2 prestari efectuate, realizate in ultimii 3 ani(2006-2008). b) Informatii privind personalul tehnic de specialitate precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea lucrarii si asigurare service statie seismica, pentru care s-a depus ofertaSe vor prezenta anexat la formular CV-uri pentru salariatii de la pct. b) in care sa fie prezentata experienta acestora in domeniul de interes.
c) Declaratie privindutilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.(Se va completa Formularul nr.8 din Sectiunea C);
d) Informatii privind subcontractantii- se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor. Lista se va intocmi conform fomularului nr.9 din Sectiunea C.-In acest caz se vorprezenta si acordurile de subcontractare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2009 13:00
Locul: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.4641, Email: [email protected], Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt ; Birou Achizitii
Adresa postala: Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233-207141, Email: [email protected], Fax: 0233-207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2009 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer