Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Supervizare si consultanta privind executia lucrarilor la obiectivul : "Largire la 4 benzi de circulatie DN 73 intre km 7+000 ? 11+100 si drum de legatura cu DN 73D


Anunt de participare numarul 125932/09.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala:  B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061127, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii, Tel. 0213186684, Email:  [email protected], Fax:  0213186704, Adresa internet (URL):  www.drdpb.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala:  B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061127, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii, Tel. 0213186684, Email:  [email protected], Fax:  0213186704, Adresa internet (URL):  www.drdpb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala:  B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061127, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii, Tel. 0213186684, Email:  [email protected], Fax:  0213186704, Adresa internet (URL):  www.drdpb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Supervizare si consultanta privind executia lucrarilor la obiectivul : "Largire la 4 benzi de circulatie DN 73 intre km 7+000 ? 11+100 si drum de legatura cuDN 73D
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: DN 73 intre km 7+000 ? 11+100 si drum de legatura cu DN 73D
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Supervizare si consultanta privind executia lucrarilor la obiectivul : "Largire la 4 benzi de circulatie DN 73 intre km 7+000 ? 11+100 si drum de legatura cu DN 73D
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Supervizare si consultanta privind executia lucrarilor la obiectivul : "Largire la 4 benzi de circulatie DN 73 intre km 7+000 ? 11+100 si drum de legatura cu DN 73D : valoarea serviciilor de supervizare si consultanta supuse procedurii de achizitie este de 822.284 lei fara TVA.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa achizitioneze ulterior, noi servicii similare in valoare estimata de 310.181 lei, fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 132, 465RON
II.2.2) Optiuni
Da
noi servicii similare in conformitate cu prevederile art. 122 lit. j) din O.U.G. 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare, in cuantum de 12.300 lei, emisa de catre o societate bancara/ societate asigurari autorizata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata la data de 31.05.2011 sau ulterior.
Certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de OficiulRegistrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globalea ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010).
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globalea ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim: 1.644.568 lei / 389.782 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani* cel putin 1 contract de consultanta si/sau supraveghere lucrari deconstructie drumuri de interes national sau judetean. SAU
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani* cel mult 2 contracte de consultanta si/sau supraveghere lucrari deconstructie drumuri de interes national sau judetean
Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
Ofertantul va prezenta Certificat privind sistemul de management de securitate si sanatate in munca OHSAS 18001 sau alte documente echivalente, in termen de valabilitate mentionat de emitent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 contract : participarea ofertantului la contract a fost de minim: 566.233 lei, fara TVA / 134.204 euro, fara TVA.SAUcel mult 2 contracte : participarea ofertantului in cadrul contractelor a fost prin insumare de minim: 792.726 lei, fara TVA / 187.885 euro, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2011 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2011 10:00
Locul: sediul DRDP Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, nr. 401A, parter, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internetwww.e-licitatie.roGarantie de participare, in cuantum de 12.300 lei, emisa de catre o societate bancara/ societate asigurari autorizata.Valoarea serviciilor de supervizare si consultanta supuse procedurii de achizitie este de 822.284 lei fara TVA.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa achizitioneze ulterior, noi servicii similare celor atribuite contractului initial in conformitate cu prevederile art. 122 lit. j) din O.U.G. 34/2006, in valoare estimata de 310.181 lei, fara TVA.Valoarea estimata a contractului inclusiv suplimentari este 1.132.465 lei fara TVA
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Fax:  (021) 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti ? Departament Juridic
Adresa postala:  B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061127, Romania, Tel. 0213186684, Fax:  0213186704, Adresa internet (URL):  www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2011 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer