Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Supervizarea Constructiei Variantei de Ocolire a Municipiului Caracal


Anunt de participare numarul 105731/12.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Licitatii, Contractare si Servicii Supor, Tel. 021.264.32.92, In atentia:  Horia Nicolae ? Director, Email:  [email protected], Fax:  021.318.66.62, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Supervizarea Constructiei Variantei de Ocolire a Municipiului Caracal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Romania, judetul Olt si Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Supervizarea Constructiei Variantei de Ocolire a Municipiului Caracal. Serviciile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Supervizarea Constructiei Variantei de Ocolire a Municipiului Caracal. A se vedea informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 442, 827.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
51 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia particip?28.000 Lei sau 6.723, 82 Euro calc la un curs med aferent 01.01.2010?31.07.2010 de 4, 1643 Leu/Euro, publ de BNR; Garant de buna executie?10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR);
- Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form. 1-? Decl privind neincadrarea in sit. prev la art 180 din OUG 34/2006?; Form 2- ? Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181/oug 34/2006?; Certif./ Doc edificatoare: Certif atestare Fiscala si Certif constatoare privind indeplinirea oblig exigibile de plata ?pct 5.1.2 din Fisa de Date. Form. 3 ?Declaratie privind capacitatea de exercitare a activ. prof.? ; Certif./ Doc edificatoare certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de ORC de pe langa Tribunal teritorial, in copie legalizata, certif constatator emis de ORC care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in original (in copie legalizata numai in cond. in care in cuprinsul Certif.Const. se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legaliz) valabil la data prezentarii lui, in conform cu legisl. in vigoare. Pt pers juridice/ fizice straine este necesara prezentarea docum edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conf cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media rezultatelor exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009), 2. Media cifrelor de afaceri globale ale ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009), trebuie sa fie in valoare de minim 1.300.000 Leifolosind Form. 4 si Anexa Form 4din Sectiunea III- Formulare aDocumentatiei de Atribuire; Certif./ Doc edificatoare: Bilanturile contabile pe ultimii trei ani(2007;2008;2009) inreg. la organele competente conf.prev.legale in vigoare insotite de Rapoartele de Audit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul tb sa dem ca a finalizat in ultimii 5 ani* cel putin 1 contract de superviz lucr de constr noua si/sau reab si/sau modernizare si/sau largire de DN /dr expres/autostrada, in care particip ofertantului la contr a fost de min 1.250.000** Lei fara TVA, iar pt contr de executie a lucr pt care s-a asigurat supervizarea au fost aplicate cond de contr FIDIC Cartea Rosie/Galbena sau conditii similare acestora..Note: *)Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 31.08.2005 pana la term limita de dep a ofertelor; **)In cazul derularii acestor contracte in asociere, partea din val si/sau serv contractului ce a/au revenit ofertantului trebuie sa aiba cel putin nivelulmin de mai sus cu conditia prez unor dovezi concludente privind incadrarea ofertantului in cerinta obligatorie
Of tb sa dem ca disp de urm exp cheie: Coordonator de proiect?sef echipa; Ing constr?asig cal (corespond cu ISC-242) care tb sa indepl: cerinte de calif si abilitati - licentiat al unei Fac de Constr, cunostinte bune de lb rom si/sau eng*, precum si niv specif min necesare de mai jos prezentate si in Fisa de Date a Achizitiei la pct 5.4.2- Inf privind capacitatea prof.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Coord.de Proiect?sef echipa: Exp prof gen: Min 8 ani exp prof in dom dr ( autostrazi, DN, dr expres, DJ si str in loc urbane) in activ de lucr de constr si /sau superviz lucr de constr si/sau manag de pr/ctr si /sau proiectare; Exp prof specif: -Min 5 ani exp prof in superviz** lucr de constr noua si/sau reab si/sau moderniz si/sau largire de DN si/sau dr expres si/sau autostrada;
-Min 2 ani exp prof in superviz** lucr de constr noua si/sau reab si/sau moderniz si/sau largire de DN si/sau dr expres si/sau autostrada care s-au executat cf cond de contract FIDIC Cartea Rosie/Galbena sau cond sim acestora***;
-Exp prof in activ de superv** a lucr in cal de sef echipa /coordonator de contract / Ing FIDIC sau in pozitii sim care sunt: Dir Proiect/Manager Pr sau Adj Dir Pr/ Adj Manager Pr, pentru un ctr de lucr de constr noua si/sau reab si/sau modernizare si/sau largire de DN si/sau dr expres si/sau autostrada, in care costul tot al lucr superviz sa fie de min 10 mil EUR. Ing constr-asig cal (corespond cu ISC-242): exp.prof gen de min 6 ani in dom dr ( autostrazi, DN, dr expres, DJ si str in localit urbane) in activ de lucr de constr si /sau superviz lucr de constr si/sau management de pr/ctr si /sau proiectare; exp. prof. specif de min. 4 ani in asig calit in poz de Responsabil Control Calit / Responsabil Asig Calit / Sef de Lab in lucr de constr noua si/sau reabilit si/sau moderniz si/sau largire de DN si/sau dr expres si/sau autostrada.Note: *)Se considera cunostinte bune de lb rom/eng daca exp cheie intruneste min nivelul 2 - citit, scris, vorbit - pe scara de competenta ment in CV.**)Superviz lucr-reprezinta activ desf in cadrul unei firme/echipe de consult angajata de Beneficiar/Investitor, prin care a fost asig supravegherealucr execut sau a activ indepl de Antreprenor, in scopul certificarii conform calit si cantit acestora cu contractul, docum de executie si reglementarile teh si legisl in vigoare. Eval indepl cerintelor min pt exp profes specifica in superv a expertilor propusi, se va face in baza prezentei definitii.***) nu vor fi considerate acele proiecte/perioade in care superv a vizat activ de proiectare desfasurata de Antreprenor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2010 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 13:00
Locul: Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Memb com de evaluare, reprez imputerniciti ai op economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv (max 2 pers/societate), observatori MFP, persoane autorizate de conducerea CNADNR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR); Bugetul de stat
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
a) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Lei b) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC. c) Data limita pentru solicitarea clarificarilor data 17.09.2010, ora 12:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40 (021) 319.51.80;+40 (021) 319.51.81; +40 (021) 319.51.83, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  +40 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +40 (021) 264.34.07, Fax:  +40 (021) 264.32.98, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2010 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer