Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Supervizarea lucrarilor de executie pentru modernizarea DN5 Bucuresti ? Adunatii Copaceni, Sector km 7+573 ? 19+220


Anunt de participare numarul 112831/15.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport-CNADNR SA, Tel. +40 (21) 264 32 97, In atentia:  Horia Nicolae ? Director Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Email:  [email protected], Fax:  +40 (21) 264 32 98, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Supervizarea lucrarilor de executie pentru modernizarea DN5 Bucuresti ? Adunatii Copaceni, Sector km 7+573 ? 19+220
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Romania, Judetul Giurgiu si Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supervizare a lucrarilor de reabilitare asa cum sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A se vedea informatiile cuprinse in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 684, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
51 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare, eliberata in numele ofertantului in cuantum de 153.600 Lei sau 36.714 Euro.Garantie de buna executie: 10% din valoarea de contract acceptata fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri nerambursabile de la Comunitatea Europeana(FEDR)- Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul atribuirii contractului, acordul de asociere va fi legalizat in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prev. art.180 din OUG 34/2006 utilizand Anexa nr.1 din Sec.2 a DA; Declaratie privind neincadrarea in.prev. art.181 din OUG 34/2006; Certif.de atestare fiscala privind indep.oblig.de plata a imp.si taxelor locale si alte venituri ale bug.local, si a imp, taxelor si contrib.de asig.soc la bug.general consolidat(ANAF)la data de 31.12.2010?a se vedea pct. 5.1.2 din Fisa de Date. Capacit.de exerc. a activ.prof. (inreg): Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprez.legal; certif.de inreg.(C.U.I.)emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, in copie legaliz; Certif.Const. emis de ORC de pe langa Trib. teritorial care sa ateste faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplic. Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in orig sau in copie legalizata, valabil la 31.12.2010, in conformitate cu legisl. in vigoare. Pentru pers.jur/fizice straine este necesara prez.doc.edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conf.cu prev.legale din tara in care ofertantul este stabilit. Doc vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere autoriz si legaliz in lb romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media rezultatelor exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii (3) trei ani (2007, 2008, 2009)b. Media cifrei de afaceri globalea ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie in valoare de minim 7.000.000 Lei.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare, si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani*1 contract de supervizare de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada, in care participarea ofertantului la contract a fost de 5.000.000** Lei fara TVA, iar pentru contractul de executie a lucrarilor pentru care s-a asigurat supervizarea au fost aplicate conditiile de contractFIDIC Cartea Rosie/Galbena;
SAU
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani* cel mult 2 contracte de supervizare de lucrari de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada, in care participarea ofertantului, cumulat pentru cele 2 contracte, a fost de minim 7.500.000** Lei fara TVA iar pentru contractele de executie a lucrarilor pentru care s-a asigurat supervizarea au fost aplicate conditiile de contractFIDIC Cartea Rosie/Galbena.
*Ultimii 5 ani reprezinta perioada 01.01.2006 ? termenul limita de depunere al ofertelor. Data de finalizare acontractului deserviciisa se incadreze in acest interval.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Coord Proiect Sef echipa-Calif si Abilitati: Dipl de Ing.Licent al unei Fac de Constr.Exp prof gen: Min8ani exp prof in domen drum, in activ de lucr de constr si /sau superviz lucr de constr si/sau manag de proiect/contr si/sau proiect.Exp prof specifica: Min5ani exp prof in superviz lucr de constr noua si/sau reabilit si/sau moderniz si/sau larg de DN si/sau drum expres si/sau autostr;Min2ani exp prof in superviz lucr de constr noua si/sau reabilit si/sau moderniz si/sau largire de DN si/sau dr expres si/sau autostr care s-au exec cf cond de contr FIDIC, Exp prof in activ de superviz a lucr in calit de sef echipa/coord de contr /Ing FIDIC sau in poz simil care sunt: Dir Proiect/Manag Proiect/Adj Dir Proiect/Adj Manag Proiect, ptr un contr de lucr de constr noua si/sau reabil si/sau moderniz si/sau larg de DN si/sau dr expres si/sau autostr, in care costul total al lucr superviz sa fie de min75mil Lei.2.Ing constr Asig Calitat-Calif si Abilitati: Dipl de Ing Licent al unei Facult de Constr.Exp prof gen: Min6 ani exp prof in domeniul drum, in activ de lucr de constr si/sau superviz lucr de constr si/sau management de proiect/contr si/sau proiectare.Exp prof specifica: Min4ani exp prof in asig calitat in poz de Resp Contr Calitat/Resp Asig Calitatii/Sef de Lab in lucr de constr noua si/sau reabilit si/sau moderniz si/sau larg de DN si/sau dr expres si/sau autostr.3.Ing de cantit-Calif si Abilitati: Dipl de Ing. Licentiat al unei Facul de Const;.Exp prof gen: Min7ani exp prof in domeniul drum, in activit de lucr de constr si/sau superviz lucr de const si/sau manag de proiect/contr si/sau proiectare.Exp prof specif: Min4ani exp prof in superviza lucr de constr noua si/sau reabilit si/sau moderniz si/sau larg de DN si/sau drum expres si/sau autostr;Min2 ani exp prof in superviz lucr de constr noua si/sau reabilit si/sau moderniz si/sau larg de DN si/sau dr expres si/sau autostr care s-au exec cf condiit de contr FIDIC.-Exp prof in activ de superviz a lucr in calitate de Ing de cantit sau intr-o poz simil, ptr un contr de lucr de constr noua si/sau reabilit si/sau moderniz si/sau larg DN si/sau drum expres si/sau autostr, in care costul total al lucr superviz - min40mil Lei faraTVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere Tehnica
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2011 11:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.04.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2011 14:00
Locul: CNADNR SA, Bulevardul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte pentru contractul respectiv, persoane autorizate de conducerea CNADNR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
a) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Lei b) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei, nr.5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40 (021) 319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  +40 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +40 (021) 264.34.07, Fax:  +40 (021) 264.32.98, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2010 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer