Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Taieri de corectie, elagare si defrisare arbori pe domeniul public al mun. Timisoara


Anunt de intentie numarul 25836/14.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 256408453, In atentia: Petricescu Calin, Email: [email protected], Fax: +40 256408477/+40 204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Taieri de corectie, elagare si defrisare arbori pe domeniul public al mun. Timisoara
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de livrare sau de executare : Pe domeniul public al mun. Timisoara (zona centrala, zona I, zona II, zona III)
Cod NUTS: RO424 - Timis
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 3, 500, 000RON
Acord-cadru avand ca obiect prestarea serviciilor de "Taieri de corectie, elagare si defrisare arbori pe domeniul public al mun. Timisoara": Lot 1 - Zona centrala; Lot 2 - Zona I; Lot 3 - Zona II; Lot 4 - Zona III
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
77211300-5 - Servicii de defrisare (Rev.2)
77211500-7-Servicii de elagaj (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
In baza acordului-cadru se vor incheia 2 contracte subsecvente, cate unul la fiecare 6 luni. Acordul-cadru inceteaza sa produca efecte la expirarea duratei acestuia.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura aplicata: licitatie deschisa, cu faza finala de licitatie electronica; criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut. Facem precizarea ca autoritatea contractanta nu doreste sa beneficieze de reducerile de termene prevazute de legislatie. Valoarea totala estimata a contractelor, care urmeaza sa fie atribuite in urmatoarele 12 luni, pentru achizitionarea de servicii din aceeasi categorie, este mai mare decat echivalentul in lei a 750.000 euro.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2012 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer