Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Teava si fitinguri (piese) din PEHD


Anunt de participare (utilitati) numarul 47775/27.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Cristea, Tel.207.77.99, Email: [email protected], Fax: 207.77.93
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Teava si fitinguri (piese) din PEHD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP depozite autoritate contractanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
teava si fitinguri (piese) din PEHD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28863171-8 - Tuburi din polietilena (Rev.1)
25212500-5-Accesorii din plastic sau din PVC pentru tuburi, conducte si furtunuri (Rev.1)
25212510-8-Accesorii din plastic pentru tuburi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima estimata= 80.000 ml + 3000 buc piese
Cantitatea maxima estimata = 156.100 ml +6321 buc piese
Valoarea estimata fara TVA: 1, 702, 559RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 17.025 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse de finantare-surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt administrate de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;23;
b) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit. a) ;
c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.
d) a fost condamnat in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere etic-profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a) d).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2007vizat si inregistrat de organele competente;
b) Se va dovedi experienta similara prin prezentarea unei liste din care sa rezulte contracteleincheiate ( avand ca obiect livrarea de tuburi si fitinguri PVC canalizare) in ultimii 3 ani (2005, 2006 si 2007 ) a caror valoare cumulatasa nu fie mai micade 1.700.000 lei executate integral sau partial la data deschiderii ofertelor sau prezentarea primei si a ultimei pagini a contractelor din care sa rezulte : numarul si data contractului, partile contractante, obiectul contractului, durata si cantitatea pentru care s-a incheiat contractul, semnaturile partilor.c) Declararea cifrei de afaceri pe ultimiitreiani (2005; 2006; 2007);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Agrementul si Avizul Tehnic, insotite de viza Comisiei Tehnice de Agrementare, pentru produsele ofertate sau echivalent valabil in UE, valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat ISO pentru producator sau echivalent, sau echivalent valabil in UE, tradus in limba romana, valabil la data deschiderii ofertelor;
Autorizarea operatorului economic de livare a produselor, de catre producator., in cazul in care ofertantul nu este si producator;
Ofertantul va prezenta in oferta modul de testare al pieselor, testari efectuate de producator, conform standardului de fabricatie. Pentru fiecare incercare fizico mecanica a tubului si a pieselor se vor indica valorile maxime admise cat si rezultatul incercarilor efectuate de producator.Nu se admitoferte partiale si alternative.
Obligativitatea furnizorului de a folosi ca materie prima numai granule virgine tip: FINA; SOLVAY; BOREALIS; DAPLEN .Ofertantii au obligatia de a prezenta > o piesa din PEHD la o data care va fi anuntata op.ec. dupa deschiderea ofertelor, pentru verificarea conformitatii caracteristicilor tehnice descrise in caietul de sarcini.
Livrarea se va face DDP depozit autoritate contractanta in termen de 10 zilecalendaristicede la primirea comenzii pe fax pentru reperele (tub si fitinguri) cu dimensiunicuprinse dela 25 mm-315 mm si care nu se regasesc in Anexa de stoc(stoc furnizor).Pentru reperele cu dimensiuni > 315 mm termenul de livrare va fi de 20 zile calendaristice de la primirea comenzii pe fax.
Pentru piesele care fac obiectul stocului, livrarea se va face in24 de ore de la primirea comenzii pe fax. Data primirii comenzii fiind data transmiterii comenzii pe fax. lafurnizor.Ofertantul se obliga sa constituie un stoc, care va fi la dispoztia Autoritatii Contractante pe perioada de derulare a contractului. Acest stoc va fi reanoit in permanenta la cantitatea indicata, si va fi constituitin termen de 20 de zile calendaristice de la semnarea contractului cu operatorul economic castigator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: se vor plati la caseria societatii din str. Aristide Demetriade, nr. 2, sector 1, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2008 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2008 13:00
Locul: Directia Logistica - Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei autoritatii contractante numiti prin decizie si un membru din partea fiecarui operator economic care a depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se ridica din Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Bucuresti, incepand cu data de 31.03.2008
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 080034, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.319.51.80, Fax: 319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.314.01.10, Fax: 314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2008 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer