Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TEHNICA DE CALCUL


Anunt de participare (utilitati) numarul 25982/02.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: EMIL POPESCU, Tel.0252/315848, Email: [email protected], Fax: 0252/323685, Adresa internet (URL): [email protected]
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SCN PITESTI
Adresa postala: STR.CAMPULUI NR.1, Localitatea: PITESTI-MIOVENI, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: STEFAN MOACA, Tel.0248/213400, Email: [email protected], Fax: 0248/262449
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SCN PITESTI
Adresa postala: STR.CAMPULUI NR.1, Localitatea: PITESTI-MIOVENI, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: STEFAN MOACA, Tel.0248/213400, Email: [email protected], Fax: 0248/262449
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SCN PITESTI
Adresa postala: STR.CAMPULUI NR.1, Localitatea: PITESTI-MIOVENI, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: STEFAN MOACA, Tel.0248/213400, Email: [email protected], Fax: 0248/262449
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
TEHNICA DE CALCUL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SCN PITESTI MIOVENI, STR CAMPULUI NR.1, JUD.ARGES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
cumparare : calculatoare stationare, calculatoare portabile, imprimante, echipament hardware, antivirus Nod32, soft avansat pt.procesare semnale dinamice, hard si soft de proces pt.sistem de achizitie, software proiectare solidworks, software realizari grafice SigmaPlot
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30215000-9-Hardware si software pentru microcomputere (Rev.1)
30233234-0-Imprimante grafice color (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
calculatoare stationare 30buc.=40000 euro,
calculatoare portabile 15 buc.= 35000 euro ,
imprimante 10buc.=9000 euro ,
echipament hardware 1buc.=5000 euro ,
antivirus Nod32 100 clienti = 1000 euro ,
soft avansat pt.procesare semnale dinamice 1 sistem = 5000 euro,
hard si soft de proces pt.sistem de achizitie 1 sistem = 25500 euro ,
software proiectare solidworks 1 buc.=5000 euro ,
software realizari grafice SigmaPlot 1 buc.=700 euro .
Valoarea estimata fara TVA: 126, 200EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare pt.fiecare lot de la sectiunea II.1.5 , astfel: 800 ; 650; 190;100 ;30;100 ; 500;100; 30 lei .cont RO14BRDE030SV05481050300 BRD MIOVENI ARGES
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate , declaratie conf.art.181OUG34/2006 , certificat constatator , cazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil , cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
autorizatie livrare, informatii despre personalul tehnic si echipamente, experienta similara , certificat ISO 9001/2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: SCN PITESTI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2007 12:00
Locul: SCN PITESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si persoane imputernicite de operatorii economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BD.TITULESCU 14, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 1100, Romania, Tel.0251/415601, Fax: 0251/415602
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BD.STAVROPOLEOS 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCN PITESTI SERVICIUL INVESTITII
Adresa postala: STR.CAMPULUI NR.1, Localitatea: PITESTI-MIOVENI, Cod postal: 115400, Romania, Tel.0248/213400, Email: [email protected], Fax: 0248/262449
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer