Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TEHNICA DE CALCUL, SOFTWARE, LICENTE, SURSE DE TENSIUNE ? 28 DE LOTURI


Anunt de participare (utilitati) numarul 137800/27.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 750250565, In atentia: VLAD OLTEANU, Email: [email protected], Fax: +40 252/315848, Adresa internet (URL): www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: STRADA N. IORGA, NR. 1, Localitatea: DR. TR. SEVERIN, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: Petre IORGA, Tel. +40 750250517, In atentia: Registratura, Fax: +40 252323685
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma sub autoritateaMECMA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
TEHNICA DE CALCUL, SOFTWARE, LICENTE, SURSE DE TENSIUNE ? 28 DE LOTURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C.N., str. Campului, nr.1, Mioveni, jud.ArgesS.I.T.O.N. BUCURESTI, str. Atomistilor nr.409, Magurele, jud.Ilfov.RAAN.?Ex, str. N. Iorga nr.1, Loc. Drobeta Turnu Severin, jud.Mehedinti.
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
TEHNICA DE CALCUL, SOFTWARE, LICENTE, SURSE DE TENSIUNE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30215100-0-Unitati centrale de procesare pentru microcomputere (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
48626000-2-Pachete software pentru grupuri de calculatoare (cluster) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul Denumire produsCantitate [buc]
1. Calculatoare Desktop: -Sistem calcul desktop ? Configuratia C1 - 40Sistem calcul desktop ? Configuratia C2 - 3
2. Calculatoare Laptop: Sistem calcul laptop ? Configuratia L1 - 9Sistem calcul laptop ? Configuratia L2 - 2
3. Imprimanta: Multifunctional ? Configuratia M1-1Imprimanta laser monocrom ? Configuratia P1 - 3Imprimanta laser color ? Configuratia P2- 3
4. Echipamente NKM: Scanner de mare capacitate- 1Sistem calcul server- 1Consola KVM 16 porturi cu tastatura, mouse si monitor 17? LCD - 1Cabinet metallic de podea 19?- 1Unitate de stocare cu acces din retea pentru backup managementul cunostintelor profesionale- 1
5. Componente management retea (Lot: CMR): Server management retea- 2Sursa UPS- 3Firewall cu software management in retea - -1
6. Software de server (Lot: SS): Software recuperare date- 2Software criptare date- 2Software citire loguri- 1Software comunicatie retea- 1Software backup servere- 1
7. Software de lucru (Lot: SL): Microsoft Office Professional 2010 sau echivalent- 3Microsoft Visio Professional 2010 sau echivalent- 3Adobe Acrobat X Standard pentru Windows sau echivalent- 4Autodesk Autocad LT 2012 sau echivalent- 2Corel DRAW sau echivalent- 2
8. Licenta software control acces CENTAUR sau echivalent - 2
9. Software pentru determinarea factorului KIC si JIC - 1
10. Software pentru achizitie, prelucrari si inregistrare date spectrale FFT si CPB - 1
11. NI Labview 2011 sau echivalent - 1
12. Soft DION sau echivalent - 1
13. Soft de proiectare si licente: MCNP5 1.60 + MCNPX2.60 + MCNPDATA sau echivalent - 1
14. Soft de proiectare si licente: ETABS sau echivalent - 2
15. Soft de proiectare si licente: MATLAB sau echivalent - 1
16. Soft de proiectare si licente: SURFER 10 (completare ADMS 4) sau echivalent - 1
17. Soft de proiectare si licente: Autodesk Design Suite Premium 2013 + 1 an subscriptie sau echivalent - 1
18. Soft de proiectare si licente: Autodesk PLANT 3D 2013 + 1 an subscriptie sau echivalent - 4
19. Calculator Desktop - configuratia 1- 57
20. Calculator Desktop - configuratia 2 - 1
21. Laptop- 1
22. Monitor color LCD 27? - 5
23. Imprimanta inscriptionare CD/DVD - 1
24. Sursa neintreruptibila de curent (UPS) - 5
25. Licenta BitDefender Corporate Security - 120 users ? renewal (prelungire servicii de licentiere) 2 ani sau echivalent - 1
26. Licenta MS Visual Studio Pro w/MSDN Subscription 2YR ? Renewal (prelungire utilizare licenta) sau echivalent - 1
27. Licenta ABBY FineReader Professional Edition-3 users sau echivalent - 1
28. Unitate centrala -statie de lucru cu tastatura+mouse + Licente Win 7 Prof. sau echivalent- 25
Valoarea estimata fara TVA: 1, 751, 219RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1:3.930 lei, Lot 2:940 lei, Lot 3:368 lei, Lot 4:1.210 lei, Lot 5:2.040 lei, Lot 6:800 lei, Lot 7:746 lei, Lot 8:60 lei, Lot 9:2.000 lei, Lot 10:790 lei, Lot 11:440 lei, Lot 12:176 lei, Lot 13:66, 68 lei, Lot 14:699, 84 lei, Lot 15:218, 7 lei, Lot 16:66, 68 lei, Lot 17:433, 04 lei, Lot 18:2.799, 44 lei, Lot 19:14.877 lei, Lot 20:52 lei, Lot 21:48 lei, Lot 22:100 lei, Lot 23:8 lei, Lot 24:20 lei, Lot 25:400 lei, Lot 26:220 lei, Lot 27:40 lei, Lot 28:1.475 lei.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50%.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiGarantia de participare se constituie la alegere, prin: - virament bancar in contulR.A.A.N., cont IBAN: RO02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Suc Mehedinti, - instrument de garantare (Formular SGB) emis in favoarea R.A.A.N., in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.In masura in care C.N.S.C. respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;d) intre 42.000.001 lei si 420.000.000 lei inclusiv - 11.760 lei + 0, 001% din ceea ce depaseste 42.000.001 lei;e) intre 420.000.001 lei si 4.200.000.000 lei inclusiv - 15.540 lei + 0, 0001% din ceea ce depaseste 420.000.001 lei;f) peste 4.200.000.001 lei - 19.320 lei + 0, 00001% din ceea ce depaseste 4.200.000.001 lei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%, respectiv 5% pentru IMM-uri, din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie a contractului se constituie astfel: - prin instrument de garantare (Formular GBE), emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat de furnizor, in original, in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea si inregistrarea contractului la sediul achizitorului, care se va constitui ca anexa la contract;
- garantia trebuie sa fie irevocabila;
- valabilitatea instrumentului de garantare trebuie sa fie egala cu perioada convenita a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna (oferte in asociere), fiecare operator economic are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor privind situatia personalainclusiv capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.
Cerinta nr. 1
Se va completa si prezenta Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea?, in original
Nota: a) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Cerinta nr. 2
Se va completa si prezenta Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - in original.Documente de confirmare:
Pentru persoane juridice/fizice romane
?Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .
?Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) caretrebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .
Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).
In cazul existentei unor datorii, ofertantii vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadarii in termen.
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice /fizice straine:
?Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.
Nota:
a) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferta in asociere), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta, vor fi demonstrate de fiecare operator economic (asociat)b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.c) Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului de furnizare orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
Cerinta nr. 3
Se va completa si prezenta Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006? - in original.
.Nota: 1. Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti ofertantii/ candidatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.2. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul, sunt:
- Dr. ec. Gheorghe DULCEA;
- ec. Mariana SIMION;
- ing. Ioan BARTA;
- cons. jr. Iulian RAICU;
- ing. Angelica POPESCU;
- ec. Cornelia BLINDU;
- ec. Mircea VASILUTA;
- ing. Ileana ALEXE;
- ing. Petre IORGA;
- ing. Sabin DONOS;
- ing. Dana BARTA;
- mat. Visan ROMICA;
- ing. Claudiu NEDELCU;
- mat. Constantin BAZAVAN;
- ing. Florentin PRESNEANU;
- sing. Stefan MOACA;
- ref. Daniela TOMA;
- ing. Silviu POPESCU;
- ing. Mihai CONSTANTIN;
- ing. Octavian BABUSI;
- cons. jr. Lucian RAVEANU;
- ref. Vlad OLTEANU.
Cerinta nr. 4
Se va completa si prezenta Formular nr. 4 ? ?Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta?, in original Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Se va prezenta
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, emiscu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata (in cazul in care acest document se depune in copie).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generale cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat .Nu se impune o valoare privind cifra de afaceri pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca.
Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza:
2009 ? 1 euro = 4, 2373 lei;
2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei;
2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor.Se vor prezenta copii dupa certificatele emise de institutiile acreditate sa elibereze certificarile conform directivelor UE: ISO9241, ISO9296, IEC60950, EN60950, UL60950 pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5
?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Pentru dovedirea experientei similare ofertantul trebuie sa prezinte un document (contract, proces verbal de receptie) insotit de recomandare sau certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale din partea beneficiarului, prin care sa confirme livrarea de produse similare produselor ce fac obiectul achizitiei.
Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului (daca este cazul)
Se va prezenta ?Angajament ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului?. incheiat in forma autentica, conform art. 190 alin. (2) din OUG 34/2006.
NOTE:
1. In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv ladispozitia ofertantului ? utilaje, echipamente, personal ? angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa contina cerintele prevazute la art. 11^1 alin. (3) din din H.G. nr.925/2006, modificata si completataprin H.G. nr. 834/2009.
2. In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea cerintei minime de calificare privind experienta similara, conform art. 11^1 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, modificata si completata prin H.G. nr. 834 /2009, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sagaranteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati
Informatii privind asocierea (daca este cazul)
Se va prezenta ?Acord de asociere?
NOTE: 1. Un ofertant nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri:
- sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie atuturor ofertelor in cauza.;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat..
2. In cazul grupurilor de operatori economici, unul dintre parteneri trebuie desemnat ca lider.Ceilalti membri ai grupului trebuie sa prezinte o declaratie care sa ateste recunoasterea calitatii de lider a acestuia.
3. Asociatii vor desemna din randul lor pe acela care, in cazul atribuirii contractului, sa ii reprezinte in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociere.
4. Oferta va fi transmisa de liderul grupului.
Cerinta nr. 1
Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 12, 25, 26, 27, 28
Cerinta nr. 2
La ofertele depuse pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5 se solicita certificarea implementarii sistemului de management pentru securitatea informatiei in conformitate cu standardul ISO 27001:2005 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP avand certificat digital valid.In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul total al ofertei.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: 1.In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa;2.Numarul de runde: 1;3.Durata runda: o ziPe parcursul licitatiei electronice, sistemul informatic nu va dezvalui identitatea si numarul ofertantiilor participanti si nici cea mai buna oferta de pret.Dupa runda de reofertare, se solicita operatorilor economici sa transmita autoritatii contractante, in termen de 72 ore, Formularul de oferta si anexele la formularul de oferta cu noile preturi rezultate in urma licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2012 14:00
Locul: RAAN, STRADA NICOLAE IORGA, NR. 1, SALA DE LICITATII, DR TR SEVERIN, MEHEDINTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare, in conformitate cu HG 925/2006 modificata prin HG 834/2009, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire (Formular nr. 13).In acest caz: - declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis modul concret de indeplinire a cerintelor de la cap. III.2.- ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai micde 3 zile lucratoare de la primirea solicitarii.In cazul, in care, in urma stabilirii clasamentului dupa licitatia electronica, comisia de evaluare constata ca pe primul loc sunt clasate doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare o noua propunere financiara in plic inchis, in urma careia vor fi departajati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 (zece) zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal conform art. 256^2, alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic R.A.A.N.
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga nr.1, Localitatea: Drobeta Tr.Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel. +40 252326147, Fax: +40 252323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2012 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer