Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Transformator de putere tip TTU-ONAN 10 MVA 20/0,6 kV = 1 buc.


Anunt de participare (utilitati) numarul 113631/29.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES, B-dul Basarabilor, nr. 82, Judetul Arges, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Hanches, Tel. 0248507289, Email:  [email protected], Fax:  0248507238, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES
Adresa postala:  B-dul Basarabilor, nr. 82, Judetul Arges, ,Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Hanches, Tel. 0248507289, Email:  [email protected], Fax:  0248507238
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES
Adresa postala:  B-dul Basarabilor, nr. 82, Judetul Arges, ,Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Hanches, Tel. 0248507289, Email:  [email protected], Fax:  0248507238
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES
Adresa postala:  B-dul Basarabilor, nr. 82, Judetul Arges, ,Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Hanches, Tel. 0248507289, Email:  [email protected], Fax:  0248507238
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritat de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Transformator de putere tip TTU-ONAN 10 MVA 20/0, 6 kV = 1 buc.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul d eechipamente al SH Arges din Curtea de Arges, Strada Fabricii nr. 1 , judetul arges , cod 115300
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie transformator de putere tip TTU ONAN 10 MVA = 1 buc. ca echipament de rezerva pentru centralele hidroelectrice apartinand SH Arges
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31170000-8 - Transformatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate = 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 775, 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 15000 lei, Garantie de buna executie a contractului 5% din valoarea contractului, fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea prevazuta de lege.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata din Surse proprii ale SC Hidroelectrica SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34 /2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: -prezentare completat, in original, ?DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic?, -prezentare completat, in original, ?CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Anexa la Ordinul nr. 314/2010-prezentare completat, in original, ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006, actualizata de OUG nr. 76/2010? , -Prezentare Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelorlabugetului general consolidat
Prezentare Certificat Constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizatadin care sa rezulte Activitatea principala (Cod CAEN ) in conformitate cu scopul declarat la Cap. II.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
a)Bilantul contabil, prescurtat, in copie, vizat de catre organele in drept, pentru anii 2007, 2008 si2009. Se vor prezenta Notele explicative 9, la situatia financiara pe anul 2007, 2008 si 2009, intocmite conform explicatiilor din ORDINULnr. 3.055 din 29 octombrie 2009 ;
.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.?Declaratie privind lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani?
2.Certificare ISO 9001:2008 la producator sau echivalent, pe domeniu de activitate specific activitatiipentru care se solicita oferta.
3. Certificare SR EN ISO14001:2005 la producator sau echivalent.
b) Prezentareacel putin a unuicontract sau maxim 3 contracte, incheiat/incheiatein ultimii 3 ani, al caruiobiecteste livrarea de transformatoare de genul celui solicitat in prezenta documentatie de atribuire si careare o valoare INSUMATAde minim 775.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie electronica se desfasoaraintr-o singura runda.1.? ofertantii pot vedea cea mai buna oferta?si2.? ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie? .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
14643/AG
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2011 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
93zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2011 11:30
Locul: Sediul SH Arges din Curtea de Arges , B-dul Basarabilor, nr. 82, judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor. se va prezenta copia actului de identitate si recomandare scrisa de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ - cale de atac
Adresa postala:  Strada Victoriei, nr.22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248219375, Email:  [email protected], Fax:  0248219376
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
JURIDIC , SH Arges
Adresa postala:  B-dul Basarabilor, nr.82, judetul Arges, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Tel. 0248507208, Email:  [email protected], Fax:  02478507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2010 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer