Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - UNIFORME DE SERVICIU


Anunt de participare (utilitati) numarul 146478/11.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Georgescu, Tel. +40 212041293, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212041976, Adresa internet (URL): www.bucharestairports.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
UNIFORME DE SERVICIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Bucurestilor nr. 224 E, judetul Ilfov, Romania
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 193, 820 si 1, 702, 320RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual sau in functie de nevoile autoritatii contractante se pot incheia mai multe contracte subsecvente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Uniforme de serviciu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18222100-2 - Costume (barbati); taioare (femei) (Rev.2)
18232000-4-Fuste (Rev.2)
18234000-8-Pantaloni (Rev.2)
18332000-5-Camasi (Rev.2)
18813000-1-Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati conform Anexa B lot I, II, III, IV si V.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 193, 820 si 1, 702, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
conform Anexa B lot I, II, III, IV si V, respectiv: pt.Lot I Garantia pentru participare este in cuantum de 13.218 lei;pt.Lot II Garantia pentru participare este in cuantum de 6944lei;pt.Lot III Garantia pentru participare este in cuantum de 11316 lei;Lot IV Garantia pentru participare este in cuantum de 1508, 80 lei; Lot V Garantia pentru participare este in cuantum de 1058, 80 lei. Pentru echivalenta se va utiliza cursul BNR de la data publicarii anuntului de participare.Garantia de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Garantia de buna executie (Formular 6) este de 10 % din valoarea fiecaruicontract subsecvent, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului subsecvent, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie a contractelor subsecvente va fi constituita pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a acestora + 14 zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute de art. 69 indice 1, art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In acest sens se solicita ca ofertantul sa prezinte declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1, art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Liviu Radu, Director General; Gabriel Tara, Director General Adjunct; Cornel Constantin Poterasu, Director General Adjunct; Cristinel Smadu, Director General Adjunct; Viorel Tanase, Director AIHCB; Ovidiu Tosa, Director Securitate Aeroportuara; Gabriel Stoe, Director Financiar si Achizitii; Razvan Boldor, Director Vanzari; Mihai Comanescu, Director Dezvoltare; Sorin Rotaru, Director Tehnic; Cristian Alexe, Director Calitate si Siguranta Aeroportuara; Valentin Iordache, Director Comunicare; Stefan Radulescu, Director Relatii Externe si Protocol, Catalin Predoiu, Director Operational ? A.I.H.C.B, Radu ? Gabriel Bondar, Director Operational ? A.I.B.B. A.V.; Violeta Cirstoveanu, Auditor Sef; Beatrice Poenaru, Sef Serviciu Dezvoltare Aeroportuara; Bogdan Podea, Sef Serviciul Juridic; Ramona Preoteasa, Sef Serviciul Achizitii;
Vlad Martian, Sef Serviciu Management de Mediu, Securitate si Sanatate in Munca; Gheorghe Ionescu, Sef Serviciu Managementul Calitatii; Luminita Micu, Sef Serviciu Logistica; Roxana Gadau, Sef Serviciu Investitii; Ruxandra Capota, Sef B.R.T.O.I; Octavian Damian, Sef S.S.S.I. ? A.I.H.C.B.; Tomescu Adrian, Sef Serviciu Tehnic; Cristian Catichi, Serviciul Achizitii ? Expert Achizitii Publice; Claudia Georgescu, Serviciul Achizitii- Economist achizitii publice; Puica Stefan, Serviciul Achizitii- Referent Specialitate;
Mihaela Sturzoiu, Serviciul Juridic ? Consilier Juridic; Limostin Oana, Serviciul Juridic ? Consilier Juridic
Mircea Serban, Sef SIAO; Bogdan Ionita, Insp.de specialitate coordonator; Pauna Razvan, ?ef Serviciu Control Acces; Blanariu Cristian, ?ef Serviciul Supraveghere si Patrulare Aeroportuara; Liliana Chiric, Sef Serviciu Bussiness; Carmen Tita, Sef Serviciu VIP. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc situatia sa/lor personala, respectiv: I. Pentru persoanele juridice romane: 1. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul H1A, H1B, H1C din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?;
2. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, dupa cum urmeaza : a) Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de Administratia Finantelor Publice ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;b) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Nota: Certificatele mentionate la literele: a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.II. Pentru persoanele juridice straine: Persoana juridica straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la cap. I. In cazul documentelor prevazute la cap. I pct. 2, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2: Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2 din fiserul ?MODELE DE FORMULARE?). Cerinta nr.1: Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a furniza produsul ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, respectiv: I. Pentru persoane juridice romane: 1.Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN) etc. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire?original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;II. Pentru persoane juridice straine: 1.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: - o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a executa lucrarile solicitate: -administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
-capitalul social;
-filiale/sucursale/puncte de lucru;
-durata societatii;
- original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traduceri autorizate in limba romana.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitatea a documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.2-Mostre: Se vor prezenta mostre/fiecare lot in vederea demonstrarii capacitatii tehnice si/sau profesionala. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta mostre ale tuturor produselor ofertate, dupa cum urmeaza:
- minimum 5 cartele cu mostre de material utilizate la confectionarea produselor , in nuante diferite;
- Pentru lotul III nu se solicita mostre de material;
- Pentru loturile III si V se va depune minim 1 model pentru fiecare produs.
- Seria marimilor pt.mostrele ce urmeaza a fi depuse este urmatoarea:
- costum barbati ? 52 RO;
- costum femei (sacou si fusta, pantaloni) ? 42 RO;
- camasi cu maneca lunga si scurta barbati ? 43 RO;
- camasi cu maneca lunga si scurta dama ? 42 RO;
- pantofi piele barbati ? 42 RO;
- pantofi piele dama ? 37 RO;
- ghete piele barbati ? 43 RO;
- ghete piele dama ? 38 RO;
- pulover dama ?42 RO;
- pulover barbati ? 50 RO.
Mostrele depuse de ofertantii declarati necastigatori se vor returna conform prevederilor legale.Mostrele vor fi semnate, stampilate si inscriptionate cu pozitiadin caietul de sarcini, de catre ofertanti, pentru a fi usor identificate. In cazul neprezentarii mostrelor asa cum au fost solicitate, oferta va fi declarata respinsa ca fiind neconforma.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire: Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta mostre ale tuturor produselor ofertate, dupa cum urmeaza:
- minimum 5 cartele cu mostre de material utilizate la confectionarea produselor , in nuante diferite;
- Pentru lotul III nu se solicita mostre de material;
- Pentru loturile III si V se va depune minim 1 model pentru fiecare produs.
- Seria marimilor pt.mostrele ce urmeaza a fi depuse este urmatoarea:
- costum barbati ? 52 RO;
- costum femei (sacou si fusta, pantaloni) ? 42 RO;
- camasi cu maneca lunga si scurta barbati ? 43 RO;
- camasi cu maneca lunga si scurta dama ? 42 RO;
- pantofi piele barbati ? 42 RO;
- pantofi piele dama ? 37 RO;
- ghete piele barbati ? 43 RO;
- ghete piele dama ? 38 RO;
- pulover dama ?42 RO;
- pulover barbati ? 50 RO.
Mostrele depuse de ofertantii declarati necastigatori se vor returna conform prevederilor legale.Mostrele vor fi semnate, stampilate si inscriptionate cu pozitiadin caietul de sarcini, de catre ofertanti, pentru a fi usor identificate. In cazul neprezentarii mostrelor asa cum au fost solicitate, oferta va fi declarata respinsa ca fiind neconforma.
Cerinta nr.1-Experienta similara: Avand in vedere faptul ca valoarea celui mai mare contract subsecvent este egala cu valoarea minima a acordului cadru, se solicita ca ofertantul sa fi livrat, in ultimii 3 ani, in cadrul unui contract de furnizare produse similare in conformitate cu obiectul fiecarui lot dupa cum urmeaza: pt. Lot 1 se va prezenta 1 contract cu o val. minim 460.000 lei, pt. Lot 2 de minim 250.000 lei, pt. Lot 3 de minim 385.000 lei, pt. Lot 4 de minim 51.000 lei si pt. Lot 5 de minim 36.000 lei. In cazul in care se depun oferte pentru mai multe loturi, cerinta privind experienta similara trebuie sa fie indeplinita pentru fiecare lot.Modalitatea de indeplinire: Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta o lista a pricipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari.Pentru echivalenta in alta valuta se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. De asemenea, se va completa Formularul H3 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE? pentru fiecare contract invocat, insotit/insotite obligatoriu de recomandari/documente constatatoare, in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?, ale beneficiarilor respectivi. Recomandarile/documentele constatatoare vor contine minim informatii referitoare la categoriile de produse, precum si modalitatea de indeplinire a obligatiilor contractuale.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire: Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta o lista a pricipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari.Pentru echivalenta in alta valuta se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. De asemenea, se va completa Formularul H3 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE? pentru fiecare contract invocat, insotit/insotite obligatoriu de recomandari/documente constatatoare, in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?, ale beneficiarilor respectivi. Recomandarile/documentele constatatoare vor contine minim informatii referitoare la categoriile de produse, precum si modalitatea de indeplinire a obligatiilor contractuale.
Cerinta nr.1: Ofertantul trebuie sa detinasistem de management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001.Modalitatea de indeplinire: In dovedirea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta documentul (certificatul) prin care se atesta certificarea sistemului de Management al calitatii conform EN ISO 9001 sau echivalent pe numele ofertantului, ?i va fi depus in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire: In dovedirea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta documentul (certificatul) prin care se atesta certificarea sistemului de Management al calitatii conform EN ISO 9001 sau echivalent pe numele ofertantului, ?i va fi depus in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total ofertatb) Limite ale valorilor pana la care elementul ofertei prevazut la litera a) poate fi imbunatatit: Nu exista limite.Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectareaprevederilor art. 200 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Atribuirea contractului se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice in conformitate cu prevederile art. 169, alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Dupa incheirea etapei de licitatie electronica, se solicita ofertantului declarat castigatorsa transmita autoritatii contractanteFormularul de oferta (Formularul 4 din fiserul ?MODELE DE FORMULARE?) prevazut la IV.4.2 din Fisa de date a achizitiei , in conformitate cu noile valori rezultate in urma rundei de reofertare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2013 10:00
Locul: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite ale ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata dupa etapa finala de licitatie electronica faptul ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta vasolicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenenle de exercitare a caii de atacsunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2013 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer