Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - UNIFORME, INCALTAMINTE SI ACCESORII


Anunt de participare numarul 54206/31.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL ROBU, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
UNIFORME, INCALTAMINTE SI ACCESORII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Regia Nationala a Padurilor - Romsilva, B-dul magheru nr. 31, Sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Unifrome de vara, primavara toamna si iarna, scurte, mantale de ploaie, incaltaminte si accesorii pentru imbracaminte, insemne si sigle
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18222000-1 - Haine de serviciu (Rev.1)
17261132-3-Ecusoane textile (Rev.1)
17281130-5-Sosete (Rev.1)
18423000-0-Cravate (Rev.1)
19313300-6-Incaltaminte de oras (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: UNIFORME: costum de vara: 41buc. B ; 2 buc. F , Costum primavara-toamna: 57 buc. B; 22 buc. F, Costum iarna: 57 buc B; 22 buc F, scurta primavara-toamna: 41bucB; 2 buc F, Scurta iarna: 57 buc B; 22 buc F, Camasi: 326 buc B; 112 buc F, Manta de ploaie: 16 buc B; 20 buc F.Lotul 2: INCALTAMINTE: Pantofi vara: 57 perechi B; 22 perechi F, Pantofi primavara toamna: 57 perechi B; 22 perechi F, Ghete captusite: 57 perechi B; 22 perechi F, Cizme cauciuc: 16 perechi B; 20 perechi FLotul 3: ACCESORII: Palarie tip vanatoare: 57 buc B; 22 buc. F, Caciula: 57 buc. B; 22 buc F, Ganta serviciu: 57 buc B; 22 buc F, Sosete: 818 perechi B; 136 perechi F, Ciorapi: 285 perechi B; 110 perechi F, Cravata: 57 buc.B; 22 buc F, Fular: 57 buc B; 22 buc. F, Insemne: 41 buc B; 2 buc F, Manusi: 41 perechi B; 2 perechi F, Curea pantaloni: 57 buc B; 22buc F, Nasturi: 16 seturi B; 20 seturi F, Sigle: 48 seturi B, 60 seturi F.
Valoarea estimata fara TVA: 255, 262RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: Lotul 1 Uniforme: 1.500 lei; Lotul 2 Incaltaminte: 400 lei;Lotul 3 Accesorii: 750 lei; Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare ale Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare formular Informatii generaleprezentare formular Declaratie privind eligibilitateaprezentare formular Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
prezentare formular Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data31 mai 2008;
certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data31 mai 2008.
prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea formularului Cifra medie de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba o cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani celputinegala cu: Lotul 1 Uniforme 150.000 lei;Lotul 2 Incaltaminte 40.000 lei;Lotul 3 Accesorii 80.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare formular Lista principalelor livraride produse in ultimii trei ani.Se vor prezenta mostre ale materialelor folosite pentru fiecare produs din caietul de sarcini (de dimensiune 10I15 cm, etichetate corespunzator pentru fiecare produs). Mostrele materialelor vor fi insotite obligatoriu de un certificat de la producator, prin care se confirma conformitatea acestora cu prevederile caietului de sarcini.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si indeplinit cel putin un contract de furnizare similar a carui valoare este cel putin egala cuLotul 1 Uniforme 40.000 lei;Lotul 2 Incaltaminte10.000 lei;Lotul 3 Accesorii 20.000 lei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S39-053721 din 26.02.2008
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S39-053718din26.02.2008
Numarul anuntului in JO: 2008/S39-053717din26.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2008 12:00
Locul: B-dul Magheru nr. 31, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau persoane imputernicite ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria sectorului 1 Bucuresti
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213132930, Email: [email protected], Fax: 0213132173
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sector, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3171005, Email: [email protected], Fax: 0213171005, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2008 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer