Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Vagoane nou construite tip Z, climatizate pentru trafic intern si international


Anunt de participare (utilitati) numarul 53183/22.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Iordache Emilia, Tel.021/311.70.84, In atentia: Sef Serv Achizitii Serv Invest: Carmen Popescu, Email: [email protected], Fax: 021/315.30.04, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Vagoane nou construite tip Z, climatizate pentru trafic intern si international
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul unei subunitati de expoatare apartinand achizitorului convenit la semnarea contractului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 18, 632, 173 si 718, 893, 460RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contr subsecvente: la 12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Vagoane de calatori tip Z1 climatizat salon clasa I pentru trafic intern si international: min. 1 buc. max. 20 buc
- Vagoane de calatori tip Z2 climatizat salon clasa I pentru trafic intern: min. 1 buc. max. 20 buc.- Vagoane de calatori tip Z2 climatizat salon clasa II pentru trafic intern: min. 1 buc. max. 120 buc.
- Vagoane de calatori tip Z2 climatizat salon clasa II cu bar pentru trafic intern: min. 1 buc. max. 20 buc.
- Vagoane de calatori tip Z1 climatizat cu locuri de dormit pentru trafic intern si international: min. 1 buc. max. 20 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35222310-2 - Vagoane de tren pentru calatori (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Vagoane de calatori tip Z1 climatizat salon clasa I pentru trafic intern si international: min. 1 buc. max. 20 buc
- Vagoane de calatori tip Z2 climatizat salon clasa I pentru trafic intern: min. 1 buc. max. 20 buc.- Vagoane de calatori tip Z2 climatizat salon clasa II pentru trafic intern: min. 1 buc. max. 120 buc.
- Vagoane de calatori tip Z2 climatizat salon clasa II cu bar pentru trafic intern: min. 1 buc. max. 20 buc.
- Vagoane de calatori tip Z1 climatizat cu locuri de dormit pentru trafic intern si international: min. 1 buc. max. 20 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 18, 632, 173 si 718, 893, 460RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.08.2008 pana la 15.08.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garant de perticip: 7.000.000 lei , garant buna executie de 5% din val fiecarui contract subsecv
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse de la buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Decl privind eligibilitateab) Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181c) Certif de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibileeliberat de DGFPCFS
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil 31.12.2007- decl privind cifra medie de afaceri- decl privind cap financiara a ofertantului
- inf privind bonitatea ofertantului
- inf generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a princ livrari de prod similare efectuate in ultimii 3 ani, 2 recomandarib) decl pe proprie rasp ref la echipamentele tehnice
c) decl pe proprie rasp ref la personalul/organismul tehnic de specialitated) certif sau alte doc priv conformitatea produselor;Ofertantii pers jurid romane Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat eliberat de AFER, Ofertantii pers jurid straine Agrement Tehnic eliberat de AFER, e)Descrieri si/sau fotografiif)decl pe propria rasp priv Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996g) decl pe proprie rasp ref la utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceh) decl pe propria rasp priv respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
i) certif ISO 9001:2001, certifOHSAS 1801:2004, certif SR EN ISO 14001:2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SASI 16/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, ca casieria SNTFC, valoarea de mai sus nu contine TVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2008 12:00
Locul: BRM, Piata Presei Libere nr1, sect 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr 5, sect 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021319.95.28/122961, Fax: 021/315.30.04, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2008 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer