Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Verificare a instalatiilor de prize de pamant, a circuitelor electrice de alimentare cu energie electrica, precum si eliberarea buletinelor de masuratori PRAM.


Anunt de participare numarul 36665/19.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMINA S.A.
Adresa postala: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040094, Romania, Punct(e) de contact: GHERVASUC LILIANA, Tel.021.336.34.40/215, Email: [email protected], Fax: 021.406.77.82, Adresa internet (URL): www.loto.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Verificare a instalatiilor de prize de pamant, a circuitelor electrice de alimentare cu energie electrica, precum si eliberarea buletinelor de masuratori PRAM.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Sediile agentiilor Companiei Nationale "Loteria Romana" SA din intreaga tara.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de verificare a instalatiilor de prize de pamant, a circuitelor electrice de alimentare cu energie electrica, precum si eliberarea buletinelor de masuratori PRAM.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231400-1 - Servicii de energie electrica si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Verificare a instalatiilor de prize de pamant, a circuitelor electrice de alimentare cu energie electrica, precum si eliberarea buletinelor de masuratori PRAM pentru 1.000 de locatii.
Valoarea estimata fara TVA: 77, 551EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare 2.637 lei, platibila conform O.U.G. nr.34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularele 4 si 5 privind eligibilitatea; Certificat de atestare fiscala pentru plata fondului de somaj, asigurari sociale si a asigurarilor de sanatate, timbrat; Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale; Certificat constatator emis de ORC, in original, complet; Copie autentificata de pe statutul societatii, din care sa rezulte ca are in obiectul de activitate prestarea de servicii de genul celor pentru care se organizeaza procedura; Copie autentificata de pe Certificatul de Inregistrare eliberat de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil si contul de profit si pierdere la 31.12.2006, vizat si inregistrat la organele competente, balanta de verificare la 31.08.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateFisa cu informatii generale Formularul 3; Lista principale servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare si beneficiari; Declaratie echipamente tehnice si masurile in vederea asigurarii calitatii; Informatii personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune pentru asigurarea controlului calitatii ; Informatii studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului; Informatii utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Informatii proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora ; Autorizatie A.N.R.E. pentru efectuarea de masuratori si verificari PRAM in instalatiile electrice ; Certificare si implementare sistem de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
107/18.10.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar, la casieria CNLR, pe baza de imputernicire (date complete societate si date imputernicit)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2007 12:00
Locul: sediul CNLR din Str.Poenaru Bordea Nr.20 Sector 4 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite de catre conducerea societatilor ofertante si orice alta persoana
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Adresa postala: Splaiul Independentei Nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3195183, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contenstatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicarea CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achzitii - Compania Nationala Loteria Romana SA
Adresa postala: Str.Poenaru Bordea Nr.20 Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040094, Romania, Tel.021/406.7700, Email: [email protected], Fax: Fax: 021/406.7782, Adresa internet (URL): www.loto.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2007 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer