Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Verificarea, intretinerea si repararea mijloacelor de stins incendiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 111585/17.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  prin Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-DUL Basarabilor nr. 82-84, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Punct(e) de contact:  Alexandru Anghel, Tel. 0248507289, Email:  [email protected], Fax:  0248507238, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Verificarea, intretinerea si repararea mijloacelor de stins incendiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Verificarea se va face in atelierele prestatorului.-Locul de depozitare al stingatoarelor care urmeaza a fi verificate si intretinute sunt centralele hidroelectrice ale sucursalei din cadrul uzinelor si sectiilor de exploatare : Uzina Vidraru, Uzina Campulung, Sectia Exploatare Curtea de Arges , Sectia Exploatare Pitesti si Sediu Sucursalei. Transportul stingatoarelor de la achizitor la prestator si inapoi se va face de catre prestatorul de servicii.
CodCPV: 50413200-5
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Verificarea, intretinerea si repararea mijloacelor de stins incendiu la SH Curtea de Arges
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. STINGATOR PORTATIV CU SPUMA AEROMECANICA TIP SM6 ? 220 BUC.
2. STINGATOR PORTATIV CU SPUMA AEROMECANICA TIP SM9 ? 488 BUC.
3. STINGATOR PORTATIV CU PRAF SI CO2 TIP P6 ? 1010 BUC.
4. STINGATOR PORTATIV CU CO2 TIP G3 ? 221 BUC.
5. STINGATOR PORTATIV CU CO2 TIP G5 ? 8 BUC.
6. STINGATOR PORTATIV CU CO2 TIP G6 ? 387 BUC.
7. STINGATOR CAROSABIL CU SPUMA AEROMECANICA TIP SM 100 ? 80 BUC.
8. STINGATOR CAROSABIL CU PRAF SI CO2 TIP P100 ? 18 BUC.
9. STINGATOR CAROSABIL CU PRAF SI CO2 TIP P125 ? 46 BUC.
10. STINGATOR CAROSABIL CU PRAF SI CO2 TIP P50 ? 22 BUC.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. garantiei de participare este de: 600 lei2. garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.MODALITATILE DE CONSTITUIRE-CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - conform art 44 din OUG 34/2006 ACTUALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratiie privind situatia personala a operatorului economic(neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificari si completari)
1.1 Prezentarea completata in original ANEXA NR. 10 din Sectiunea III1.2 Prezentare completat in original ?CERTIFICATUL de participare la licitatie cu oferta independenta conform Anexa la Ordinul nr. 314/2010 din Sectiunea III
2 Persoane juridice/ fizice romane
2.1 Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizata, pentru persoanejuridice2.2 Prezentare Autorizatie de functionare / altele echivalente, in copie legalizata si copie card de identitate, pentru persoane fizice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU SE SOLICITA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratieprivind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani?
Lista va cuprinde cel putin 2(doua) contracte deprestariservicii similare cu cele pentru care se solicita oferte, realizate in ultimii 3 ani.
2.Declaratie Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice? din care sa reiasa echipamentul specific utilizat in echipamentul specific utilizat in verificarea stingatoarelor din dotarea SH Arges.
Se va completa ANEXA NR. 13, in original din Sectiunea III
3.Declaratieprivind efectivul mediu anualal personalului angajat si al cadrelor de conducere? din care sa rezulte asigurarea cu personal de specialitate, conform ordinului MAI 87/06.04.2010.
Se vacompletaANEXA NR. 14, in original din Sectiunea III.
4.Autorizatie emisa de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila care da dreptul operatorului economic participant la procedura sa efectueze lucrarile in domeniul apararii impotriva incendiilor, conform Ordinului MAI 87/06.04.2010.
Se va prezenta copie dupa aceasta Autorizare.5)Autorizatie ISCIR pentru verificarea recipientelor sub presiune
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. ofertantii pot vedea cea mai buna oferta?si2. ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
93zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2010 11:30
Locul: La Sediul Sucursalei Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor, nr. 82-84, judetul Arges, Co
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str. Victoriei, nr. 22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248219375, Email:  [email protected], Fax:  0248219376
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC SH ARGES
Adresa postala:  B-DUL BASARABILOR NR. 82-84, Localitatea:  CURTEA DE ARGES, Cod postal:  115300, Romania, Tel. 0248507208, Email:  [email protected], Fax:  0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2010 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer