Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Achizitie pod plutitor?


Detaliu pentru invitatia numarul 326467
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Sf. Gheorghe (Primaria Comunei Sfantul Gheorghe)
Numar invitatie: 326467/11.05.2012
Denumire contract: ?Achizitiepod plutitor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sf. Gheorghe (Primaria Comunei Sfantul Gheorghe)Cod fiscal: 4793880, Adresa: Strada a I-a, nr. 39, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0240546701, Fax: 0240546701
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada a I-a, nr. 39, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 827195, telefon: +40 240546701, fax: +40 240546701, persoana de contact: Serviciul Contabilitate
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Sfantu Gheorghe, Strada a I-a, nr. 39, comuna Sfantu Gheorghe, judetul Tulcea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitiepod plutitor?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Pod plutitor pentru transport persoane, marfuri si utilaje, nou, lungime 16 metri, capacitate transport 20 tone, echipat cu clape pentru urcare/coborare actionate individual de cate o macara manuala, gard de protectie, proiectat siavizat A.N.R Bucuresti
II.1.6) CPV: 34512000-9 - Nave si ambarcatiuni similare pentru transportul de persoane sau de marfuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 2.300 RON pentru IMM-uri si 4.600RON pentru ceilalti operatori economici.? Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor? Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO66TREZ6415006XXX000159 deschis la Trezoreria Tulcea , Beneficiar: PRIMARIA COMUNEI SFANTU GHEORGHE , cod fiscal 4793880; se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului, - depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contractantesau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv :60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitareprivind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind eligibilitatea, in original.Completare formular 1.Cerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Completare formular 2.- prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?- prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?Cerinta nr. 3Participarea la procedura cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original. Completare formular 3.Cerinta nr.4Neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Valentin Sidorencu; Viceprimar ? Bondarencu Aurel, contabil ? Smira Georgeta;, asistent comunitar ? Balan Mira.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original. Completare formular 4. 1. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Se solicita prezentarea certificatului constatator emis de O.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, emis cucelmult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.2. Pentru efectuarea reparatiilor in perioada de garantie, ofertantul trebuie sa fie autorizat sa faca reparatii de nave in afara santierului naval de catre Autoritatea Navala Romana sau sa se afle in relatii contractuale cu un astfel de producator autorizat.Se solicita prezentarea documentelor doveditoare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Pentru livrarile de produse similare se vor prezenta documente care furnizeaza informatii despre indeplinirea contractelor de furnizare, in original sau copie. Proces verbal de receptie si/sau Recomandare din partea beneficiarului, inregistrata si datata, continand date despre numele beneficiarului, denumirea lucrarii, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv si/sau Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale eliberat de Autoritatea Contractanta in conf. cu prevederile art. 971 din H.G. 925/2006, etc.Nota: Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante referinte negative din partea beneficiarilor (autoritati contractante)., Cerinta nr. 1Experienta similara: Ofertantul va prezenta o declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in care sa se regaseasca produse similare furnizate (produse din categoria nave si ambarcatiuni similare pentru transport persoane sau marfuri), a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului pentru prezenta procedura.Nota: Pentru produsele furnizate cu poretul in euro, pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE. Cerinta nr. 1Se solicita prezentarea documentelor care dovedesc standardele de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru criteriul ?pretul ofertei? (P1) se acorda astfel: a) pentru cel mai sczut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte; b) pentru alt pret decat cel de la punctul a) ? respectiv pret n se acorda punctajul P1(n) astfel: P1(n)=(pret minim/ pret n) x 60.Preturile care se compara sunt preturile pentru furnizarea produsului solicitat la destinatia finala, exclusiv TVA
Termenul de livrare (P2)
30
Descriere: Punctajul pentru criteriul ?termenul de livrare? se acorda astfel: a) pentru termenul de livrare cel mai mic (termen minim) se acorda 30 de puncte; b) pentru alt termen decat cel de la punctul a) ? respectiv termenn se acorda punctajul P2(n) astfel: P2(n)=(termen minim/ termenn) x 30. Nota: Termenul de livrare nu va depasi 90 de zile de la data semnarii contractului de furnizare.
Asigurarea de servicii post-vanzare, service si asistenta tehnica (P3)
10
Descriere: Punctajul pentru criteriul de evaluare ?Asigurarea de servicii post-vanzare, service si asistenta tehnica? se acorda astfel: a) pentru perioada cea mai mica de la solicitarea de servicii post-vanzare, service si/sau asistenta tehnica si pana la efectuarea interventiei se acorda 10 puncte; b)pentru alta perioada decat cea de la litera a) ? perioada n -se acorda punctajul P3(n) astfel: P3(n)=(perioada minima/ perioada n) x 10
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 22:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer