Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? ACHIZITIE DOTARI Centru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Camin Cultural Poienari si dotare Statie de epurare Sistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda, comuna Corbeni, judetul Arges comuna Corbeni, judetul Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 352570
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Corbeni (Primaria Comunei Corbeni)
Numar invitatie: 352570/12.08.2013
Denumire contract: ?ACHIZITIE DOTARICentru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Camin Cultural Poienari si dotare Statie de epurareSistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda, comuna Corbeni, judetul Argescomuna Corbeni, judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Corbeni (Primaria Comunei Corbeni)Cod fiscal: 4122051, Adresa: Localitatea Corbeni, sat Corbeni, judetul Arges, Corbeni, Telefon: 0248730236, Fax: 0248730236
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Corbeni, sat Corbeni, judetul Arges, Corbeni, Romania, cod postal: 117275, telefon: +40 248730236, fax: +40 248730236, persoana de contact: MATEESCU VIRGIL REMO
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Corbeni, sat Corbeni, strada Principala nr. 6., judetul Arges, cod postal: 117275.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?ACHIZITIE DOTARICentru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Camin Cultural Poienari si dotare Statie de epurareSistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda, comuna Corbeni, judetul Argescomuna Corbeni, judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?ACHIZITIE DOTARICentru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Camin Cultural Poienari si dotare Statie de epurareSistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda, comuna Corbeni, judetul Argescomuna Corbeni, judetul Arges? din cadrul proiectului , , Reabilitarea drumurilor de interes local in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Sistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Centru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Terenuri de sport in satele Corbeni si Oestii Ungureni; Dotari Camin Cultural Poienari , comuna Corbeni, judetul Arges?
II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru Lotul 1:1840 lei;Pentru Lotul 2:2986 leiPentru Lotul 3:53 leiPentru toate loturile perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 120 zile de la data primirii ofertelor.Pentru echivalenta unei garantii de participare depusa in valuta se va lua in calcul cursul valutar comunicat de BNR cu 3 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului , fara TVA, si va fi constituita astfel: 1) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, - se va prezenta in originalsau2) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului ? se va prezenta in maxim 15 zile de la semnarea contractului, extrasul de cont cu suma depusa.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta) Declaratie pe proprie raspundere - Completare formular nr.12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006a) Se va completa Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareb) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit . Se va prezenta numai certificatul fiscal de la punctul de lucru implicat in derularea contractului .c) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.? Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana? Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleToate certificatele se vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va prezenta nimai certificatul fiscal de la punctul de lucru implicat in derularea contractului .3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Prezentarea unei declaratii conform formularului nr. 3 din care sa rezulte calitatea de participant la procedura (unic contractant, asociat etc) a operatorului economic.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 69 , evitarea conflictului de interese din OUG. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337 din 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va completa formularul nr. 5.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar : MATEESCU VIRGIL REMO ;Pristavu Eugen ? inspector , Handuc Eugen ? inspector, Vacaru Ioana ? secretar , Lazar Ionut? inspector , Giulea Mariana ? jurist , Popescu Andrei ? inspector, Ambrinos Elena ?Simona ? inspector, Vacaru Gabriel ? consilier local , Dincuta Daniel ? consilier local, Motoi Cristian ? consilier local, Lazar Gabriel ? consilier local , Ciobanu Ionel ? consilier local, Michai Nicolae ? consilier local , Pavel Ion ? comsilier local , Ambrinos Daniela? consilier local , Tofan Daniela? consilier local , Pristavu Horatiu ? consilier local , Eana Florin? consilier local, Turcu Ion - consilier local , Dinescu Mihail? consilier local , Margarita Marian? consilier local , Bostinaru Constantin? consilier local .5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 - ANRMAPCompletare formular nr.6 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: -Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC conform anexa 1 la ordinul 509/2011.Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de la sediul ofertantului (original, copie legalizata sau copie semnata pentru conform cu originalul).Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.- In cazul persoanelor juridice /fizice straine.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)sa fie mai mare sau egala cu: pentru Lotul 1:184.000 leipentru Lotul 2:298.600 lei-pentru Lotul 4:5340 lei-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat;
-Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor mentionate mai sus. Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra minima de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei . Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de catre BNR .Se va completa Formularul nr. 7 - Informatii generale.In acest sens se va prezenta bilant contabil/extras debilant/raport de audit/raport al cenzorilor, etc inregistrat laadministratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012 ? in copie?conform cu originalul? in cazul in care publicarea acestorbilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilitofertantul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor prezenta o lista a principalelor livrari inultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de livrare a produselorsi precizeaza daca au fost livrate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost predate in bune conditii.2) Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamente si bunuri necesare indeplinirii contractului(mijloace de transport necesare transportului bunurilor)3) Informatii privindpersonalul tehnic de specialitate si de conducereSe va completa Formular nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Prezentarea cel mult doua contracte prin care sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare cumulata, sa fie mai mare sau egala cu valoarea estimata.Valoarea minima a experientei similare in ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin: pentru Lotul 1:92.000 leipentru Lotul 2:149.300 leipentru Lotul 3:2.670 leiSe va prezenta cel putin un certificat/document (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) prin care sa se confirme livrarea de produse similare, continand referiri cu privire la: beneficiarul contractului; tipul produselor livrate; perioada in care s-a relizat contractul.In vederea verificarii din punct de vedere al specificatiilor tehnice, ofertantii vor prezenta schite tehnice/ fise tehnice/ fotografii relevante pentru produsele ce se vor livra, dupa caz pentru fiecare lot ce se opteaza a fi ofertat.Pentru toate loturile : Pentru toti membrii echipei se vor prezenta urmatoarele documente : - copie conform cu originalul dupa contractele de munca / Carte de Munca sau contractele de colaborare/prestari servicii ; Ofertantul trebuie sa aiba implementat si certificat ISO 9001 (Sistemul de Management al Calitatii) sau echivalentul lui.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 19.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer