Achizitie publica - - acord-cadru prestari de servicii - servicii de colectare, de transport si de eliminare deseuri rezultate din activitatea medicala
Detaliu pentru invitatia numarul 355410
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355410/06.11.2013
Denumire contract: - acord-cadru prestari de servicii - servicii de colectare, de transport si de eliminare deseuri rezultate din activitatea medicala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE URGENTA PETROSANICod fiscal: 4374873, Adresa: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Petrosani, Telefon: +40 0254541432, Fax: +40 0254543611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Petrosani, Romania, cod postal: 332058, telefon: +40 0254541989, fax: +40 0254549849, persoana de contact: luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr.137A, Petrosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: - acord-cadru prestari de servicii - servicii de colectare, de transport si de eliminare deseuri rezultate din activitatea medicala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: - Acordul-cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de servicii de colectare, de transport si de eliminare deseuri rezultate din activitatea medicala cu descrierea si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 040 - 151, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantiei de participare (GP) este 1512.00 lei.In cazul ofertantilor din categ IMM cf Legii nr.346/2004, GP se constituie in % de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categ.Perioada de valabil a GP va fi de 90 de zile de la termenul limita de primire oferte.Modul de constituire a GP trebuie sa respecte prev art.86 din HG 925/2006.GP poate fi constituita si prin: 1.Ordin de plata in lei(RO88TREZ3685006XXX001848 Trezoreria Petrosani) sau valuta (RO07RNCB0165020175330028 BCR Sucursala Petrosani) se prezinta OP in original sau copie cu stampila in original a bancii emitente;2.In cazul in care GP este redusa ca val se poate depune la casieria autoritatii contract a sumei in numerar reprezentand GP; se prezinta chitanta in original.Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata oblig in original, intr-un plic inchis, separat de restul actelor depuse pt procedura de atrib pt a putea fi verificata anterior tuturor doc depuse, cel mai tarziu la data deschiderii oferte.Neconstituirea GP in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabil solicitate in doc de atrib atrage dupa sine respingerea oferte in baza art.33 alin.3 lit.b din HG 925/2006, fiind considerata inaccept cf art.36 alin.1 lit.a din HG 925/2006.Autoritatea contract are dreptul de a retine GP in situatii prev de art.87 din HG 925/2006 si in ipoteza in care este depusa o contestatie, in masura in care CNSC respinge contestatia, cf prev art.2781 din OUG 34/2006.In caz contrar GP se restituie de autoritatea contract cf art.88 din HG 925/2006.Data echivalenta leu-valuta este data publicarii in SEAP a invitatiei de participare la cursul BNR.
Garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie neincadrare in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006; -Ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere, in conformitate cu Formularul 9 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire, ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: COMITET DIRECTOR: Dr. Vasilescu Alin ? ManagerDr. Ciugulea Nicolae ? Director MedicalEc. Brasoveanu Angela ? Director Financiar ContabilAs. Paducel Maria ? Director de Ingrijiri- Declaratie neincadrare situatie prevazuta de art.180 din OUG nr.34/2006; -Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.- Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006; -Ofertantul va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 si in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.ATENTIE: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.- Certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice (ANAF) si Consiliile Locale; -Ofertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, formulare tip in original, copii legalizate sau copii lizibile semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.- Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta; -Ofertantul va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 8 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire. - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, formular tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, informatiile cuprinse in certificat sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Avize / Notificari / Autorizatii sanitare de functionare emise de DSP judeteana, sub jurisdictia careia ofertantul isi desfasoara activitatea, din care sa rezulte in mod explicit ca operatorii economici sunt autorizati sa desfasoare activitatea de colectare, transport si eliminare deseuri medicale, in temeiul OMS 1030/2009 , in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata de reprezentantul legal.- Avize / Notificari / Autorizatii sanitare de functionare conform Ordinului nr. 1226/2012 (atat pentru transportator cat si pentru eliminatorul final) emise de DSP de pe raza careia isi desfasoara activitatea, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Din aceste documente sa rezulte in mod explicit ca operatorii economici sunt autorizati sa desfasoare activitatea de colectare, transport si incinerare (eliminare) seseuri medicale pentru partea de contract pe care o realizeaza.- Autorizatie de mediu valabila in procedura completa emisa in baza HG nr.128/2002 de autoritatea competenta, dupa caz agentia Judeteana sau regionala pentru protectiamediului, valabila la data limita de depunere a ofertelor, cu privire la colectare, transport si incinerare deseuri medicale periculoase. Ofertantul va prezenta autorizatie de mediu din care sa reiasa in mod explicit fiecare activitate prevazuta in obiectul contractului.- Autorizatie de mediu in conformitate cu Ordinul nr.1798/2007 pentru aprobarea procedurii de emitere a autorizatiei de mediu coroborata cu OUG nr.195/2005 privind protectia mediului valabila la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata de reprezentantul legal.- Autorizatie de transport pentru ruta de transport al deseurilor periculoase de la ISU conform HG nr.1061/2008. Declaratie din partea operatorilor economici din care sa reiasa ca daca vor fi declarati castigatori isi vor obtine autorizatia de transport pentru ruta de transport al deseurilor periculoase de la ISU conform HG nr.1061/2008 pentru rutele de transprt desuri medicale periculoase pe raza careia apartine autoritatea contractanta, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata de reprezentantul legal.- Avize / Notificari / Autorizatii sanitare de functionare emise de DSP pentru toate mijloacele de transport cu care se va face transportul deseurilor spitalicesti de la autoritatea contractanta, in temeiul OMS nr.1030/2009, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata de reprezentantul legal
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Ofertantul va depune bilantul contabil pentru anul 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Mostrele se solicita oferta odata cu depunerea ofertei pentru dovedirea capacitatii tehnice de a livra / produce produse similare cu cele licitate.-Mostrele se vor depune cu adresa de inaintare la sediul autoritatii contractante, odata cu depunerea ofertei.- Mostrele se solicita pentru fiecare tip si pentru fiecare capacitate de ambalaj odata cu depunerea ofertei pentru dovedirea capacitatii tehnice de a livra / produce produse similare cu cele necesare pentru prestarea serviciilor..-Mostrele sunt considerate cu titlu gratuit, urmand ca mostrele prezentate de ofertantul castigator sa se pastreze ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori sa se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheiarea- acordului cadru., - Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere in care precizeaza ca la elaborarea ofertei sale, a tinut cont de regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si masuri de securitate a muncii in conformitate cu legislatia nationala in domeniu., - Ofertantul va prezenta lista cuprinzand subcontractantii si documentele doveditoare a sucontractarii, daca este cazul., - Ofertantul va prezenta documente care sa ateste respectarea conditiilor de conservare, pastrare si depozitare a deseurilor rezultate din activitatea medicala, precum si dovada detinerii in posesie a unui spatiu temporar de depozitare a deseurilor autorizat conform legii., - Ofertantul va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind dotarile specifice (echipamentul tehnic utilizat la eliminarea deseurilor, mijloacele de transport) pe care ofertantul, respectiv subcontractantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea serviciilor., - Ofertantul, respectiv subcontractantul, va prezenta o lista cu personalul specializat de care dispune pentru activitatea de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor ce fac obiectul prezentei proceduri., - Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Incazul in care beneficiarul ese un client privat si, motive obiective, operatoruleconomic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din oferteaacestuia , demonstarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratiea operatorului economic., - Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, prin completarea Formularului nr.3 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire, cuprinzand valori, perioade, beneficiari; in vederea indeplinirii acestei cerinte se va tine seama de data infiintarii/inregistrarii, ca persoana juridica a fiecarui ofertant. - Documente emise de organisme abilitate in acest sens care confirma certificarea sistemului calitatii ? certificat ISO 9001 sau echivalent- Ofertantul va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent cu respectarea prevederilor art.191-193 din OUG nr.34/2006, in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2013 07:30