Achizitie publica - ,, Asfaltare pe DJ 741 (DN 7) Pitesti ? Valea Mare ? Fagetului ? Mioveni (DN 73D), km 0+000 ? 9+497, in orasele Mioveni ? Stefanesti, judetul Arges
Detaliu pentru invitatia numarul 355808
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355808/15.11.2013
Denumire contract: , ,Asfaltare pe DJ 741 (DN 7) Pitesti ? Valea Mare ? Fagetului ? Mioveni (DN 73D), km 0+000 ? 9+497, in orasele Mioveni ? Stefanesti, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.Cod fiscal: RO 27648587, Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Telefon: +40 0248210062, Fax: +40 0248210062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, cod postal: 110103, telefon: +40 0248210062, fax: +40 0248210062, persoana de contact: Valeria Vasilca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, birou Achizitii publice, etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Asfaltare pe DJ 741 (DN 7) Pitesti ? Valea Mare ? Fagetului ? Mioveni (DN 73D), km 0+000 ? 9+497, in orasele Mioveni ? Stefanesti, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , , Contract de lucrari de asfaltare pe DJ 741 (DN 7) Pitesti ? Valea Mare ? Fagetului ? Mioveni (DN 73D), km 0+000 ? 9+497, in orasele Mioveni ? Stefanesti, judetul ArgesValoarea estimata totalaeste de 10198954 lei fara TVA, din care: -C+M= 9726780 lei fara TVA, din careorganizare santier ? 283300lei;
-cheltuieli diverse si neprevazute = 472174lei fara TVAreprezentand 5 % din investitia de baza respectiv din 9443480 lei ( valoarea C+M din care se scadevaloarea organizariide santier );.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 198, 954 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 180.000lei . In cazul oferta din categ IMM, conf. L.nr.346/2004, gar.de particip se constit in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atrib .Echivalenta leu/valuta se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valab a garantiei de particip: 90zile calend de la data data limita de primire a ofertelor. Garantia ptr particip este irevocabila si se va constit , in urmatoarele forme: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condit legii de o soc bancsau de o soc de asig care se prezinta in orig in cuantumul si ptr per prevazuta in doc de atrib, sau ordin de plata emis in favoarea autorit contr in contul ptr. garantii de particip, deschis la Raiffeisen Bank: RO75RZBR0000060013046222 , cu conditia confirm acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschidere oferte.Neprgarantiei de particip in forma, cuant, per de valabatrage descalificarea ofertantului, oferta sa fiind considerata inacceptabila.1Autoritatea contr are dreptul de a retine garantia pentru participare ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de lasemnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) De asemenea, in cazul in care ofertantul depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor contestatie la procedura de atribuire, iar Cons respinge contest sau contestatorul renunta la contest, autorit contract va retine din garantia de particip, in conf cu art.278^1 alin 1 si 2 din OUG nr.34/2006 .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: Scrisoare de garantie de buna executie sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca sau o societate de asigurari si se va depune in original. In cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont distinct la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, cont ce trebuie deschis dupa semnarea contractului si oricum inainte de inceperea executiei contractului. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% dinpretul contractului.Garantia se restituie: a)70% in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar risculpentru vicii ascunse este minim.b) 30% la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PV de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Toate conditiile de participare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2. Pentru demonstrarea indeplinirii conditiilor de participare, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data deschiderii ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa incare ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise din partea AC, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3. Daca operatorii economici nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de depunere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerintele de calificare se considera a fi neindeplinite in situatia in care: a. se constata lipsa unui document solicitat in vederea certificarii indeplinirii cerintelor de calificareb. documentele care au fost prezentate nu sunt in forma sau cu continutul solicitate de catre AC sau nu ofera toate informatiile cerute prin Fisa de date.4. (1) Documentele solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele prevazute in Art 5 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011 ? original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.(2) Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).?5. Toate inscrisurile/documentele depuse de catre operatorii economici in vederea indeplinirii criteriilor de calificare, vor fi semnate/stampilate pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia, in acest din urma caz, operatorul economic avand obligatia de a depune in cadrul documentelor de calificare, aceasta imputernicire in original.Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.Nota: In caz de asociere declaratia de eligibilitate se va depune de fiecare asociat in parte.Declaratia de eligibilitate va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 3(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.ii) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, privind indeplinirea obligatiilorde plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, cat si cel local scadente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauza.Nota: In caz de asociere documentele se vor depune de fiecare asociat in parte.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Ivascu Sorin -Director General; Petrescu Aurel, - presedinte al consiliului de administratie , Nicolau Alina-Jeni, - Director Tehnica Productie Bobeica-Barbu Gheorghe-membru al consiliului de administratie , Stoicea Alin, , - membru al consiliului de administratie; Uretu Claudia, - Director Economic (interimar) .; Vasilca Valeria, - Sef Birou Achizitii Publice , Cernatescu Silviu-George, , - Consilier juridic , Sef tehnic ? Grigore Maria- Sef sectortehnic , , Soare RodicaMinodora - Sef Serviciu investitii ; Stanciu Mircea, -Consilier juridic , Pintilie Iuliana? subinginer birou proiectare , Radulescu Gabrielasubinginer birou proiectare, Gatejanu Stefan- economist Birou Achizitii Publice, Dragusin Gabriela Augustina ? inspector Birou Achizitii Publice., AnghelFlorentina Alina-subinginer birou proiectareMod de dovedire: iii) Se va atasa Formularul nr. 5(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de asociat, de tertul sustinator, dar si de subcontractant daca este cazul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura si Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul nr. 6 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.b) Se va atasa Formularul nr. 4 (Certificat de participare cu oferta independenta) Persoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului, respectiv lucrari de constructii drumuri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O. R.C.Persoane juridice/fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare in calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident-Certificat constatator (sau document echivalent)din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, respectiv lucrari de constructii drumuriDocumentele vor fi insotite de traducerea acestora de catre un traducator autorizat. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelorNOTA: 1.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. 2.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.3.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale pentru ultimii 3 ani Se solicita ca media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012), sa fie mai mare sau egala cu 18.000.000lei. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul in care ofertantul este o asociere pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004.Ofertantul individual sau ofertantii asociati care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri la 50 % vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Valorile vor fi exprimate in lei la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. An 2010 1 euro=4, 2099 lei/euro an 2011 1 euro=4, 2379 lei/euro An 2012 1 euro=4, 4560 lei/euro sau functie de cursul mediu al BNR pentru fiecare din anii respectivi pentru alte valute., Bilanturile contabile din ultimii 3 ani vizate si inregistrat de organele competente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., Sustinere (daca este cazul) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, -Formularul nr 8 prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art 181 lit a, c1 si d, din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, motiv pentru care va depune o declaratie in acest sensPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraPrezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat cel putin un contract max 3 contracte ale caror obiect sa fi fost lucrari dedrumuri si a caror valoare cumulata a fost deminim 9.726.780 lei insotita de certificari de buna executie / contracte /copii de pe parti relevante ale contractelor/ recomandare/proces verbal receptie emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei .Valorile vor fi exprimate in leisi in euro la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre BNRsi va specifica ratele utilizate in oferta depusa, Utilaje/DotariDeclaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Se solicita ca ofertantul sa dispuna de acele dotari tehnice minime pentru executia lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica: - Statie de asfalt- Cilindru compactor, sau echivalent- Autogreder, sau echivalent- Autobasculanta, sau echivalent- Freza rutiera , sau echivalent- Buldoexcavator, sau echivalent- Repartizator mixtura asfaltica sau echivalent- Excavator sau echivalent- Incarcator frontalsau echivalent- Statie betoane- AutobetonieraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotare proprie/ inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului.., PersonalDeclaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului deconducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contr (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indepl contr): 1 inginer sef de santier specialitatea CFDP, 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniulconstructiilor de drumuri autorizatia-atestat vizat la zi1 Responsabil cu controlul calitatii.Se vor atasa pentru Responsabil cu controlul calitatiii, inginer sef de santier specialitatea CFDP: CV-urile , Diplome, autorizatii sau certificate referitoare la studiile, pregatirea profesionala, In cazul in care ofertantul isi demonstreazacapacitatea tehnica si/sau profesionala invocind si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre oalta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, Subcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoareacontractului), resursele materiale si umane pe care acesta le pune la dispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante.Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor Cerinta nr. 1certifcarea implementarii Sistemului de management al calitatii- respectiv ISO 9001:2001., Cerinta nr. 2certificarea implementarii Sistemului de management al mediului- ISO 14001:2005Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2013 09:23