Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Extindere retea distributie gaze naturale presiune redusa cu SRM la capat la Grupul Scolar Al. Vlahuta din loc. Sendriceni, jud. Botosani, la gaze naturale?


Detaliu pentru invitatia numarul 342268
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SENDRICENI (PRIMARIA COMUNEI SENDRICENI)
Numar invitatie: 342268/31.01.2013
Denumire contract: ?Extindere retea distributie gaze naturale presiune redusa cu SRM la capatla Grupul Scolar Al. Vlahuta din loc. Sendriceni, jud. Botosani, la gaze naturale?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SENDRICENI (PRIMARIA COMUNEI SENDRICENI)Cod fiscal: 3571575, Adresa: COMUNA SENDRICENI, sendriceni, Telefon: 0231620470, Fax: 0231620470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SENDRICENI, Sendriceni, Romania, cod postal: 717380, telefon: +40 0231620470, fax: +40 0231620470, persoana de contact: Biroul de contabilitate
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In Sala de sedinte a Consiliului Local din incinta sediului Primariei Comunei Sendriceni, judetul Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Extindere retea distributie gaze naturale presiune redusa cu SRM la capatla Grupul Scolar Al. Vlahuta din loc. Sendriceni, jud. Botosani, la gaze naturale?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere retea distributie gaze naturale presiune redusa cu SRM la capatla Grupul Scolar Al. Vlahuta din loc. Sendriceni, jud. Botosani, la gaze naturale.Valoarea estimata a contractului fara cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazuteestede 563505, 98 lei fara TVA.Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazuteeste de 56.350, 60 lei, ce va fi decontata doar in cazul aparitieide cheltuielicare pot fi incidente pe parcursulderularii contractului, si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45231221-0 - Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 619, 856.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in suma de 5.000 lei. Per. de valab.a GP = per.de valab. a ofertei, respectiv90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extind.perioadei de valab. ofertei per. de valab.a GP va fi prelungita in mod coresp. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.GP seconstituiein conf. cu preved. art.86 din HG 925/2006 prin: - virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancaraori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atrib.;
-aunui ordin de plata in contul achizitorului (cont RO 60 TREZ 1175004XXX000469)-Trezoreria Dorohoi, CUI-3571575), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
-Aut.contr. are dreptul de a retine G.P. insit. prev.la art. 87 din HG 925/2006 iar in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata , se va retinecontestatorului din GP, in conf. cupreved. art.278^1, alin (1) , lit b)din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma: 4.343, 50 lei. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizta vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul IMM-lor care participa la proced. de atribuire, acestea pot beneficia de prev. Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, -vor prez. anexatGP o Declaratie pe propria raspund. privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.Ptr. garantia constituita in alta moneda se va avea in vedere curs BNR la data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie constituiteva fi de10% din pretulcontractului fara TVA. In cazul ofert IMM conf Legii nr. 346/2004 gar de buna exec se const in proc de 50%. Mod de const a Gar de buna exec in conf cu preved. art. 90 din HG 925/2006: -Printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig.Daca partile convin, gar de buna exec se poate const si prin retineri succesive. In acest caz, contractant are oblig de a deschide la Unit Trez Stat un cont la dispoz AC conf H.G. nr. 1045/19.10.2011. Suma init care se dep de catre contract in cont nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pret contr. Rest gar de buna executie: - 70% din val gar in termen de 14 zile de la data incheierii PV de recep la term lucr, iar riscul ptr vicii ascunse este min. in baza unei solic scrise din partea Exec; - restul de 30% din val garantiei, la exp per de gar a lucr exec, pe baza PV de recep finala, in baza unei solic scrise din partea Exec;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea formularului F4 din Sectiune Formulare- declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006).Atentie: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1.- Completarea formularului F5 din Sectiunea formulare- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;2.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (doar punctul/puncte de lucru implicate in derularea contractului), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul;3.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis deautoritatile locale unde ofertantul are sediul social(doar pentru punctul /puncte de lucru implicate in derularea contractului) - Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul?; Conditie de calificare: . Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestoraprin prezentarea documentelor doveditoare in originalsau copie semnata si stampilatacu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantulcare inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: -Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat(prezentarea formularului F5 si a certificatelor de atestare fiscala).- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ).Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea formularului F6 din Sectiunea formulare-?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;Atentie: In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va copleta formularului F7 din sectiunea formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Petrica Nistor-Primar, Cezar Hrinciuc- viceprimar, Maria Harie- Secretar, Elena Palanceanu- contabil sef, Darie Velniceriu- responsabil achizitie, Gelu Enache- consilier local, Sorin Bordeianu-consilier local, Sorin Tarnauceanu-consilier local, Danutu Prozoreanu- consilier local, Camelia Popescu -consilier local, Catalin Iacob-consilier local, Laurentiu Danila-consilier local, Sorin Ciobanu -consilier local, CristianCotovanu -consilier local, Alina Astefanoaie-consilier local, Marius Croitoriu-consilier local, Marin Dohotariu-consilier localAtentie;In cazulunui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecaremembru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si tert sustinator).Note: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizatasi legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1A. Persoane juridice/fizice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial , din care sa rezulteca: a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.b) -informtiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Atentie: a. Obiectul contractului prezentei proceduritrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.b. Certificatul constatator va fi prezentatin original , copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? .c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.d. In cazul ofertantului declarat castigator, autoritatea contractanta va solicita acestuiainainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.B. Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie valabile la data la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizatasi legalizata aacestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauzaCerinta 2. Autorizatie ANRE tip PDS SI EDS conform Ordinului 89/2009 sau echivalent emis de catre o autoritate competenta din tara de rezidenta pentru operatorul economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani pentru sustinerea cifrei medii de afaceri globale declarate sau prezentarea altor documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului., Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala din cel multultimii 3 anisa fie cel putin egala cu sumade 1.100.000 lei .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 3.Declaratie privind capac.prof.si dotarea cu personal de spec.1.-?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?;2.-Inf.priv.pers.de conducere si personalul desemnat si implicat direct;3.-Dovada asigurarii de catre ofertant a : -min. 1 Responsabil Tehnic cu Executia (RTE), pentru cerinta esentiala: IX, - min.1 Responsabil tehnic cu sudura conform prescriptiei tehniceISCIR- PT CR7 si PT- CR 9/2010 : - min. 1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate-1 Sef de santier ? autorizat gradul I D ANRE-diploma de studii superioare in domeniul tehnic -In echipa de muncitori calificati a lucrarii sa se regaseasca cel putin : -min 1 muncitor autorizat ANRE gradul II D-min 2 sudori autorizati ISCIR in OL-min 2 sudori autorizati ISCIR in PE-min 4 muncitori autorizati ANRE gradulIII DPentru tot personalul solicitat, specialisti si muncitori se vor prezenta de catre ofertant: a)- copie dupa atestate - copie semnata si stampilata de catre ofertantcu mentiunea ?conform cu originalul?;b)-Declaratia de disponibilitate conform Formularului F14 din sectiunea Formulare-in original.c)- diplomele de studii/ autorizari/ certificated)- curiculum vitae Europass, Cerinta 2.Decl.privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice, mijloacele de transport etc. insotita de -Lista privind cantitatile de utilaje, instalatii, echipamente tehnice mijloace de transport etc, respectiv: -utilaje de sapat ? min. buldoexcavator 2 buc.-utilaje pentru compactat-min. 1 cilindru vibrocompactor( mini)- min. 1 placa compactare- min 2 compactoare cu motor termic- Utilaje de spart- min.2 pickhammer electricutilaje de ridicat-min 1 macara (lansator de conducte)- echipamente pentru sudura PEHD-Min 1 aparat de sudat PEHD electrofuziune.-Min 1 aparat de sudura PEHD cap la cap integrat cu protocol automat de inregistrare, prel.si afisare protocol sudura-min.1 sistem de localizare digital-min.2 aparate sudura OL-min.1 foreza mecanica orizontala-min. 2 autobasculante, Cerinta nr. 5Declaratie privindsubcontractareaDeclaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere a acestora-Formular 15-din Sectiune Formulare.Ofertantul- liderul Asociatiei va completa Formularul 15 ? din SectiuneaformulareAceasta lista va fi insotita si de acordurilede subcontractare-Formularul 17- Acord desubcontractare- din Sectiune formulare, Cerinta nr. 4Declaratie privind asociereaDeclaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de asociati si specializarea acestora -Formular 15-din Sectiune Formulare.Ofertantul- liderul Asociatiei va completa Formularul 15 - Lista cuprinzand asociatii/subcontractorii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere-Formularul 16 - Acord de asociere-din Sectiune formulare., Cerinta nr. 1Experienta similara1.- Completarea si prezentarea Formularului 9?Declaratie + Lista principalelor lucrari exec. in ultimii 5 ani calculati pana la datalimita de depunere a ofertelor?.2. Se solicita pentru dovedirea experientei , lucrari similare care fac obiectul achizitiei, in valoare de minim 500.000 lei executatein ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a of.)dovedita prin maxim 3 contract/contracte pentru un tip de lucraresau care au ambele tipuri de lucrari, in val cumulata de minim 500.000 lei.Se va prezenta recomandare/certificare de buna executie/proces verbal/ contract sau parti relevante din contract Prezentarea certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent valabile la data limita de depunere a ofertelor, Prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer