Achizitie publica - - Furnizare Combustibil lichid usor tip ,,M??
Detaliu pentru invitatia numarul 344249
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344249/25.03.2013
Denumire contract: - Furnizare Combustibil lichid usor tip , ,M??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJandarmeria Romana - U.M. 0260 BucurestiCod fiscal: 4192774, Adresa: Str. Jandarmeriei, Nr. 9-11, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021.409.62.54, Fax: 021.319.14.13
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: U.M. 0260 BUCURESTI - Bucuresti, Sector 1, Str. Jandarmeriei, Nr. 9-11, Romania, cod postal: 013894, telefon: +40 214096254, fax: +40 213191413, persoana de contact: Costel Opaina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.M. 0260 BUCURESTI - Bucuresti, Sector 1, str. Jandarmeriei, nr. 9-11, Sector 1, cod postal 013894
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: - Furnizare Combustibil lichid usor tip , ,M??
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 33
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ? 169.500, 00 RON.Cantitati minime si maxime care fac obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: min. 20.000 litri / 30.000 litri.Expedierea produselor este in sarcina furnizorului si potrivit conditiei de livrare, se va face cu mijloacele de transport ale furnizorului autorizate si calibrate metrologic, cu sigiliile din depozitul de livrare, si in prezenta delegatului acestuia.
II.1.6) CPV: 09135100-5 - Pacura pentru incalzirea locuintelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 500 - 508, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
11. Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata fara T.V.A. a acordului - cadru de furnizare, respectiv5.085, 00 lei.Conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare precizata mai sus suma de 4.288, 50 lei.2. Pentru ofertantii care doresc sa constituie garantia de participare in valuta cursul de schimb lei/euro este cel comunicat de B.N.R., iar data pentru care se determina echivalenta lei/euro ? data publicarii invitatiei de participare3. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile.3. Forma de constituire a garantiei pentru participare: Conform prevederilor art. 86 alin. 1 din H.G.R. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.(Formularul nr. 9A), in contul RO14 TREZ 701 5005 XXX000 141 deschis la Trezoreria Operativa Sector 1.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % , respectiv 2.542, 50 lei.In acest caz, se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categ I.M.M. (Formularul nr. 8), completata cf. Anexei 1 din Legea nr.3456/2004, prezentata in original.4. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006 si art. 278^1 lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Observatie: - Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, de catre comisia de evaluare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executieeste de 5% din valoarea fara T.V.A.a fiecarui contract subsecvent.1. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti, care devine anexa la contract.2. Forma de constituire a garantiei de buna executie : Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. (printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, este recomandabil sau este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania) Formularul nr. 9B.3. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a fiecarui contract subsecvent.4. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12A). Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUGnr.34/2006)2. Certificate constatatoare, in original sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele): ? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala deAdministratie Fiscala (Administratia Financiara), ? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia deImpozite si Taxe a Primariei.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii acestora la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform prevederilor art. 116 alin. 9 C. Pr. Fiscala.3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12B). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006) doar lit. a, c ^1, d) din O.U.G. nr.34/20064. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta se va completa Formularul nr. 12E.5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).6. Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator se va completa Formularul nr. 12J.1. NOTA: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Marian CORCODEL ? sef unitate, Tudorita BALTOIU ? sef contabil, Sandu JUNGHIE ? adjunct al sefului unitatii, Constantin CALIN - sef birou A.P.I., Nicoleta ROSU - ofiter specialist A.P.I., Dumitru GLODEAN ? Ofiter specialist contabilitate, Mihai Iulian Costel BREBINARU ? consilier juridic, Costel OPAINA- ofiter specialist Marketing si Achizitii. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei, Documentul va fi prezentat in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca: ? obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei;? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei;? nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.NOTA: Ofertantul care se va clasa pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate furnizarea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documente relevante aferente ultimului an financiar incheiat, in copie, vizate si inregistrate de organele competente, prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Se va prezenta bilantul contabil sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident, sau orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, scrisori de bonitate din partea bancilor etc.)., Fisa de informatii generaleMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani financiari incheiati, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala., NOTA. 1: Cap.eco-fin. a op.eco. poate fi sustinuta si de o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op.eco. si pers respectiva.In aceasta situatie trebuie sa se prezinte F.12A, certif.constat. si F.12J din partea pers. care sustine cap.eco-fin. a op.eco.In cazul in care op.eco. isi demonstreaza sit.eco-fin. invocand si sustinerea acordata, de catre o alta pers., atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. respective, prin care aceasta confirma, faptul ca va pune la dispozitia op.eco. resursele financiare invocate.Pers. ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si art. 181 alin. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006., NOTA. 2: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la NOTA.1.Toti operatorii economici din grup au obligatia de a prezenta documentele de la cap. III.2.1.a) si cap. III.2.1.b).In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea grupului de operatori economici va trebui autentificata la un notar public, inainte de data incheierii contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii privind experienta similara.Prezentarea listei cuprinzand principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea cel putin a unui document, (certificari/documente emise de beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse) prin care saconfirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de cel putin 169.500, 00 lei fara T.V.A., Daca este cazul, op.eco. vor prez. o lista cu subcontract., precum si acordurile de subcontract. incheiate cu acestia.NOTA: 1. Subcontract.declaratitrebuie sa prez..doc privind resursele materiale si umane, care se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in ctr.2. Acordurile de subcontract. depuse in oferta trebuie sa fie in concordanta cu oferta. In cazul ofertant.castig., se vor incheia ctr. de subcontract. cu subcontract. desemnati, care se vor constitui in anexe la ctr. de achiz.pub.3. Este interzisa schimbarea subcontract. desemnati in oferta pe parcursul derularii ctr., cu exceptia unor situatii deosebite, bine motivate si numai cu acordul AC, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea prop.teh. sau prop.fin. initiale (art. 96, alin. (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006)., Resurse tehniceSe solicita ca operatorul economic sa faca dovada ca are in dotare proprie, prin contracte sau prin conventii de inchiriere etc. echipamentele, utilajele, mijloacele fixe si dotarile necesare indeplinirii contractului de furnizare. Prezentarea de certificate, in co;pii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii.Se vor prezenta certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste ca este implementat sistemul de management al calitatii. conform standardelor internationale ?SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 10:56