Achizitie publica - ,, IMBUNATATIREA SI DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII LEGATE DE DEZVOLTAREA SI ADAPTAREA AGRICULTURII IN COMUNA DIOSTI,JUDETUL DOLJ?
Detaliu pentru invitatia numarul 344870
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344870/08.04.2013
Denumire contract: , ,IMBUNATATIREA SI DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII LEGATE DE DEZVOLTAREA SI ADAPTAREA AGRICULTURII IN COMUNA DIOSTI, JUDETUL DOLJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DIOSTI (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4553607, Adresa: COM.DIOSTI, JUD.DOLJ, Diosti, Telefon: 0251458611, Fax: 0251458687
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM.DIOSTI, JUD.DOLJ, Diosti, Romania, cod postal: 207230, telefon: +40 251458611, fax: +40 351815534, persoana de contact: MAGDALENA FLOREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Diosti, sat Diosti, Comuna Diosti, judetul Dolj, Romania, cod postal: 207230
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,IMBUNATATIREA SI DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII LEGATE DE DEZVOLTAREA SI ADAPTAREA AGRICULTURII IN COMUNA DIOSTI, JUDETUL DOLJ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul , ,IMBUNATATIREA SI DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII LEGATE DE DEZVOLTAREA SI ADAPTAREA AGRICULTURII IN COMUNA DIOSTI, JUDETUL DOLJ? Valoarea estimata fara TVA este de 4.270.174 lei fara TVA din care 209.175 lei fara TVA cheltuieli diverse si neprevazute.Actiunea 1 - Proiectare , ,IMBUNATATIREA SI DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII LEGATE DE DEZVOLTAREA SI ADAPTAREA AGRICULTURII IN COMUNA DIOSTI, JUDETUL DOLJ?Ofertantul este raspunzator pentru urmatoarele activitati: - elaborare proiect tehnic ? PT;
- elaborare detalii de executie - DE;
- verificare tehnica a proiectarii PT;
- elaborare documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii faza PT+DTAC- asistenta tehnica din partea proiectantului ? AT;Actiunea 2 ? Executie lucrari pentru obiectivul , ,IMBUNATATIREA SI DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII LEGATE DE DEZVOLTAREA SI ADAPTAREA AGRICULTURII IN COMUNA DIOSTI, JUDETUL DOLJ?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 270, 174 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 40.600 lei. In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC se va retine contestatorului, caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C., suma de 7.840, 99 lei, calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006. Data de referinta pt calcularea echivalentei lei /euro este data publicarii anuntului de participare.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin (se alege): - instrument de garantare . sau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante - Comuna DIOSTI. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Ofertantul declarat ca?tigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform preved art 91-92 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareF 12A2) Declaratii privind calitatea de participant la procedura F 12C3) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F5.PERSOANELE din cadrul Primariei comunei Diosti implicati in initierea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ILIESCU DUMITRU, primar, OPREA PAUL, viceprimar, FLOAREA MAGDALENA responsabil achizitii publice, DIOACONU ION secretar, consilierii responsabili cu aprobarea bugetul local si a contractelor de achizitii publice : VOICULESCU CERASELA, ONCIOIU CRISTIAN, MUSTATA LAURENTIU ROBERT, NEACSU MARIAN, PRICOIU GABRIEL, SOSU CONSTANTA, TUTU NICOLAE, BUTOI GABRIEL, ENCULESCU ROMEO MIHAI, IONESCU GIGI ILIE, POPESCU EMILIAN, STEFANESCU MILENA MONICA4) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, F 31.5) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare F 12B;6) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;7) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.9) cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Politie al Judetului, respectiv Directia Generala de Politie de pe raza careia societatea isi are sediul socialDocumentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Pentru persoane juridice/fizice romane: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunerea ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ofertantilor, emis de ONRC .Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului pentru licitatie, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDeclaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului de executie.Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).9) activitatile autorizateDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documente din care sa rezulte sustinerea indeplinirii cerintei de calificare pentru ultimii trei ani.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Documente din care rezulta sustinerea indeplinirii cerintei de calificare pentru ultimii trei ani trebuie sa fie documente in copie lizibila, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivelul minim al cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat 4.060.999 lei (exclusivTVA).
Nivelul indicatorului financiar ?Lichiditate generala? sa fie mai mare sau egal cu 99% raportat la ultimul exercitiu financiar incheiat. Declaratie pe proprie raspundere privind calculul si nivelul indicatorului financiar lichiditate financiara.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului va prezenta Formular B2 ?i form 3, Dovada ca dispune de surse financiare. Se solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a indeplinirii contractului in cuantum valoric de minim 1.218.300 lei, excl. TVA. La momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unui cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 1.218.300 lei, excl. TVA pe o perioada de 3 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Perioada de executie este de 10 luni.Declaratii bancare sau orice alt document prin care ofertantul dovedeste indeplinirea cerintei, In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintelor privind Capacitatea economica si financiara , invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, -c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de un sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor, Fisa de experienta similara. Se solicita ca nivel minim: PENTRU PROIECTARE - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract similar a carui valoarea sa fie cel putin egala cu 97.748 lei, exclusiv TVA.PENTRU EXECUTIA DE LUCRARI - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract similar de executie lucrari, a carui valoarea sa fie cel putin egala cu 3.963.251 lei, exclusiv TVA., Pentru experienta similara se accepta si contract de proiectare si executie, in valoare de cel putin 4.060.999 lei din care servicii de proiectare de minim 97.748 lei . Fisele de experienta similara vor fi insotite de documente/certificari/etc provenite de la beneficiarul serviciilor /lucrarilor, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor : documente constatatoare /recomandari / procese verbale de receptie ., Declaratie privind resursele umane si structura managementului. Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? Formularul 12I., Personal necesar PROIECTARE.-nivel minim 1 ing/subing spec CFDP , 1 verificator de proiect pt drumuri.Pers.PROI.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urm docum: - diplome privind specializ personalului (studiile, pregat profes, calific si atest profes);autorizi/ certific atestare profes; legitimatiile (aflate in termen de valab la data limita de depun oferte) sau, in lipsa acestora, decizii numire pt poz respective si docum de specializ in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare)
Se accepta prezent angajament particip (cf. prev. art. 188 alin.2 lit. c si alin.3 lit. b din OUG 34/2006), pe langa contracte de munca/etc. cv pers de conducere si de specialitate in orig semnate si datate. Pt toti spec se solicita doar dovada implicarii intr-un proiect similar, exceptie de la aceasta cerinta facand responsabilul RTE.Nu se accepta propunerea de pers de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe poz din cele mentionate. Pt pers propus se vor prez doc dov pr relatiile de munca cu ofert, contr de munca/lista pers din REVISAL NOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila, Personal necesar EXECUTIE -nivel minim
-1 manager de contract ? studii superioare-1 sef de sant ing/subing ;
-1 sef pct lucru ing/subing;
-1 resp (RTE)(atestat in vigoare la data limita depunerii ofertei);
-1 resp contr calit drumuri(CQ)
-1 ing/subing topo;
-1 Coordonator securitate si sanatate in munca Formarea specifica de Coordonator SSM actualizata la fiecare 3(trei) ani, in conf cu art. 59 dinHG nr. 300/2006;
-1 resp cu manag. mediului; - (atestat sau decizie interna de numire)
Nu se accepta propunerea de personal de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe poz din cele mentionate.Pers.EXEC.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urm docum: acordul pentru participarea la derularea contractului- diplome privind specializ personalului; autorizi/ certific atestare profes; legitimatiile (aflate in termen de valab la data lim de depun oferte) sau, in lipsa acestora, decizii numire pt poz respec si docum de specializ in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare) . cv pers de conducere si de specialitate in orig semnate si datate Pt.CQ se admite prez.dec.interne de numin functie cf leg in vig. Se accepta prezent angajament particip (cf. prev. art. 188 alin.2 lit. c si alin.3 lit. b din OUG 34/2006), pe langa contracte de munca/etc .
Nu se accepta prop de pers de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;
-. ?diplome privind specializarea personalului; ?autorizatii/ certificate de atestare
Pt pers propus se vor prez doc dov pr relatiile de munca cu ofert, contr de munca/lista pers din REVISAL
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 60 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009.
Termen de predare a PT, DE si DTAC
15
Descriere: Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 15 puncte, cu conditia ca acesta sa nu fie mai mic de 3 zile, sub acest termen oferta nu se va puncta suplimentar, proiectarea neputand fi executata intr-un termen asa scurt, iar termenul maxim va fi de 10 zile, termen estimat de AC ca fiind suficient, la fel, peste acest termen se considera oferta ca fiind neconforma.
Termen de executie
25
Descriere: Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 25 puncte, cu conditia ca acesta sa nu fie mai mic de 7 luni, sub acest termen oferta nu se va puncta suplimentar, lucrarea neputand fi executata intr-un termen asa scurt, iar termenul maxim va fi de 10 luni, termen estimat de AC ca fiind suficient, la fel, peste acest termen se considera oferta ca fiind neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 08:55