Achizitie publica - ,, Infiintarea serviciului public de administrare a domeniului public si privat si dotarea acestuia cu un buldoexavator in comuna Lopadea Noua , judetul Alba ,,
Detaliu pentru invitatia numarul 352856
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352856/21.08.2013
Denumire contract: , ,Infiintarea serviciului publicde administrare a domeniului public si privat si dotarea acestuia cu un buldoexavatorin comuna Lopadea Noua , judetul Alba , ,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Lopadea Noua (Primaria Lopadea Noua Jud. Alba)Cod fiscal: 4561995, Adresa: Lopadea Noua, nr.283, Lopadea Noua, Telefon: +40 0258875245, Fax: +40 0258875245
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Lopadea Noua, Str. Principala , nr.282, Lopadea Noua, Romania, cod postal: 517395, telefon: +40 0258875245, fax: +40 0258875245, persoana de contact: Aurica Felicia Alexa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA LOPADEA NOUA , STR. PRINCIPALA , NR. 282
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Infiintarea serviciului publicde administrare a domeniului public si privat si dotarea acestuia cu un buldoexavatorin comuna Lopadea Noua , judetul Alba , ,
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Infiintarea serviciului publicde administrare a domeniului public si privat si dotarea acestuia cu un buldoexavatorin comuna Lopadea Noua , judetul Alba , ,.Mentionam faptul ca buldoexavatorul va avea caracteristicile inscrise in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 205, 842 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantumul garantiei de participare este de 4.000 lei . Data la care se va face echivalenta garantiei de participare din lei in valuta , estedata publicarii invitatiei de participare, la cursul comunicat de BNR. Se v-a retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia canefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278 ind. 1 , din OUG nr. 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei departicipare este de 90 zile calendaristice , de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. .Forma de constituire a garantiei departicipare : a) instrument de garantare emis in conditiisle legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original , incuantumul si pt. perioada prevazuta in doc. de atribuire. b) prin depunerea la casieria unitatii contractante : - a unui ordin de plata in contulRO 79 TREZ00450006XXX000522 TREZORERIA AIUD , cod de inregistrare fiscala 4561995, cu conditia confirmarii acestora de catrebanca emitenta pana la deschiderea ofertelor ; - a unei sume in numerar . In oricare din cele doua situatii prevazute la pc. b , dovadaconstituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tirziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor .
Garantie de buna executie
DA. Garantia de buna executie :5%din valoarea fara TVA a contractului , se constituie conf. art. 90 , alin. (1)-(3)din HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituie conf. art. 91 si 92 alin. 1 din HG. 925/2006, in termen de 14 zile de la receptia produsului .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea . Se completeaza Formular 5. Vor fi prezentate : Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si taxelocale , care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local .Certificatul se prezinta in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta .Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat . Certificatul se prezinta in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certficata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 . Se v-a completa formular 6Certificat pentru participare cu oferta independenta , cf. Ordin nr. 314/2010. -FORMULAR 7Declaratia pe propra raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69 , indice 1 , din OUG 34/2006Se completeaza Formular 8.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: ING. ALEXA FELICIA - CONSILIER , ING. MOLNAR GHEORGHE - CONSILIER , DR. INDREIU MARIAN CATALIN- PRIMAR , KISS ARPAD - VICEPRIMAR , BOLEA ANA - SECRETAR , BUDAI HAJNAL - CONTABIL, SZABO MAGDALENA -CONSILIER, IUGA IOAN- REFERENT , SZABO IMOLA - REFERENT , CORPODEAN IOAN - CONSILIER LOCAL , GILYEN CSABA LAURENTIU - CONSILIER LOCAL , GYULAI STEFAN- CONSILIER LOCAL , GROZAV SORIN - CONSILIER LOCAL , KISS STEFANC ONSILIER LOCAL , MOLDOVAN DANIEL - CONSILIER LOCAL , POJAR MIRCEA - CONSILIER LOCAL , SZABO DANIEL - CONSILIER LOCAL , SZABO FRANCISC- CONSILIER LOCAL , TURI ZSOLT - CONSILIER LOCAL .Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizataDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - FORMULAR 9NOTA: Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, exceptand documentele emise de catre ofertant care se vor prezenta in original (Formularul 5, Formularul 6, Formularul 7, Formularul 8 si Formularul 9).Toti membrii asocierii vor prezenta aceste documente.-Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si ale art. 181 - lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si detertul sustinator, daca este cazul.-In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert sustinator ? se vor prezentadocumentele conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 297/2011.Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform art 5 din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).din O.U.G.34/2006, vor fi depuse si de tertul sustinator Certificat Constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa urmatoarele: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentatde ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copieegalizata /original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modificarile si completari ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3ani (2010, 2011, 2012) in valoare de minim/cel putin 400.000 leiIn vederea demonstrarii cifrei medii de afaceri globale, se vor prezentabilanturile contabile la 31.12.2010 si 31.12.2011 vizate si inregistrate laorganele abilitate si bilantul contabil la31.12.2012 pentru care nu se impune inregistrarea, sau alte documenteedificatoare prezentate in sustinerea cerintei de calificare (balanta deverificare la 31.12.2012).Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede vor utiliza ratelede schimb medii anuale lei-valuta stabilite de catre Banca CentralaEuropeana (www.ecb.europa.eu). Pentru calculul echivalentei se vaaplica cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BCE pentru fiecare an inparte: Anul 2010 ? curs mediu BCE 1 euro = 4.2929 leiAnul 2011 ? curs mediu BCE 1 euro = 4.3282 leiAnul 2012 - curs mediu BCE 1 euro = 4.4899 lei.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceripoate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Pentru a beneficiade aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privindincadrarea operatorului economic in categoria IMM., NOTA: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea ec-financiarainvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, angajamentul ferm prezentattrebuie sa garanteze Autoritatii Contractante faptul ca, in cazul in careContractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa sireglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata a documentelor solicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantii participanti la procedura vor face dovada ca au livrat in ultimii3 ani produse similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri. Pentrudovedirea unei experiente similare ofertantii trebuie sa indeplineascaurmatorul nivel minim: Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 3 ani, a uneiexperiente similare de livrare de produse (contracte de furnizare) in valoarecumulata de minim 200.000 lei fara TVA .Dovada indeplinirii acestei experiente similare se face, in mod obligatoriu, cu document constatator /proces verbal de receptie sau oricealte documente doveditoare emise de catre beneficiar din care sa reiasafurnizarea de produse similare. In cazul in care beneficiarul este un clientprivat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitateaobtinerii unei confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor deproduse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Se vor prezenta in original Fise de experienta similara pentru livrarile deproduse care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnicaPentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte: Anul 2010 ? curs mediu BCE 1 euro = 4.2929 leiAnul 2011 ? curs mediu BCE 1 euro = 4.3282 leiAnul 2012 - curs mediu BCE 1 euro = 4.4899 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2013 09:58