Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? LUCRARI DE PROTECTIE SI CONSOLIDARI TALUZURI CPAMN MAL DREPT ZONA km 4+491 ? 4+172 (NAVIGATIE ) sau km 23+064 ? 22+844 ( CONSTRUCTIE ) ? ZONA U.M. 02052 MAMAIA SAT ?


Detaliu pentru invitatia numarul 330317
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Numar invitatie: 330317/25.06.2012
Denumire contract: ?LUCRARI DE PROTECTIE SI CONSOLIDARI TALUZURI CPAMN MAL DREPT ZONA km 4+491 ? 4+172 (NAVIGATIE ) sau km 23+064 ? 22+844 ( CONSTRUCTIE ) ? ZONA U.M. 02052 MAMAIA SAT ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: R11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: 0241702722, Fax: 0241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEI NR.1, Agigea, jud. Constanta, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 0241702728, fax: +40 0241737711, persoana de contact: Camelia Sirbu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediu CN "Administratia canalelor Navigabile" SA, str.Ecluzei, nr.1, Agigea, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activati portuare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?LUCRARI DE PROTECTIE SI CONSOLIDARI TALUZURI CPAMN MAL DREPT ZONA km 4+491 ? 4+172 (NAVIGATIE ) sau km 23+064 ? 22+844 ( CONSTRUCTIE ) ? ZONA U.M. 02052 MAMAIA SAT ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Excavatii pt realizarea lucrarilor de protectie?Executia gabioanelor din spatele zidului de beton existent;?Placa de rezemare din beton armat la baza protectiei;?Protectia taluzului in loess cu module tip Terramesh si Green Terramesch;
II.1.6) CPV: 45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 263, 042 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part.se const.conf. HG 925/2006, art 86. Cuantumul gar. de part.este de 5260 lei (2630 lei pentru IMM-uri).Per.de valab.a gar.de part.90 zile, incepand de la data limita de depunere a ofertelor In masura in care CNSC respinge o contestatie depusa ca nefondata , autorit. contract., va retine contestatarului din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006, suma de 2630 lei. Date pentru const. gar. de part.: contul C.N. A.C.N. S.A. nr. RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency .Ordinul de plata trebuie prezentat cu viza bancii emitente. In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor.In cazul constit. gar. de part.prin scrisoare bancara se va completa?formularul conf model. In cazul constit gar de part. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari, se va prezenta in original polita de asigurari, inclusiv anexele(ex: Condititii de asigurare, alte clauze, etc.)si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pt perioada de valabilitate a ofertei (OP avizat de banca, chitanta)fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor, pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate. Gar.de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE: 10% din val contract, lei fara TVA.(5% pentru IMM-uri); Mod constituire: 1)retineri succesive din sumele pentru facturi partiale, cu resp. preved.HG nr.1045//2011. 2)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari, se va prezenta in orig polita de asigurari, inclusiv anexele(ex: Conditii de asigurare, alte clauze, etc.) si dovezile privind achitarea primelor de asig(OP avizat de banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.3)scrisoare de garantie bancara, se va utiliza model - Sect Formulare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a gbe. In situatia in care ofertantul este o asociere, pt a beneficia de reducerea cu 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. Lege nr.346/2004. In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, in original, conform model din Sectiunea Formulare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, original, conform model Sectiunea Formulare;3.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificatele mentionate la punctele 3) si 4) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original, conf.model Sectiunea Formulare; 6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1, original, conf.model Sectiunea Formulare;Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator (daca este cazul)a)Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti ofertantii/candidatii/subcntractanti /ofertantii asociati/tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuireb). Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinator/ care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Dir.Gen.: Ilie Valentin Zeicu;Dir.Teh.: Sandru Nicolae;Dir.Comercial Marketing: Emilian Macarie;Diana Niculescu; Sirbu Camelia;Alina Margineanu, Silviu Udrea, Eugenia Negrici, George Dan Stoianovici, Azmi Aladin, Erol Mirzali, Cristina Poenaru7.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"original, cf.Ord.314/2010 al ANRMAP, conform model Sectiune"Formulare".Nota: In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele priv.sit.personala trebuie indeplinite de fiecare asociat. 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.certificatul va fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul si va fi emis cu cel mult 30 zile inainte de deschidere a ofertei .Ofertantul castigator va prezenta Certificatul constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani: minim 473 475 lei, fara TVA.Se vor prezenta: 1)Formular ?Informatii generale?, 2)Bilanturi contabile sau alte documente relevante in acest sens. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, dar cerinta se va considera implinita prin cumul. Nota : conform anexa 2* la Ordin ANRMAP nr.509/ 2011 , cazul unei asocieri + sustinere tert , cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator ;In cazul unei oferte individuale + sustinere tert, cerinta va fi indeplinita in intregime ori de ofertant ori de catre sustinator. Nota pt IMM: IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cifre medii de afaceri., In cazul ofertantului care isi demonstr.sit.econ.si fin.invocand si sust.acordata (in conf.cu prev.art.186 alin (1)OG 34/2006) de catre o alta persoana, atunci acesta are oblig.de a dovedi sustin.de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei resp., incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantuluim resursele financiare invocate. (art 186, alin 2, OUG34/2006, modif.de OUG 19/2009); -Persoana ce asigura sustin.financ.nu trebuie sa se afle in sit.care det.excluderea din proc. de atrib.conf. prev.art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)."
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani . In cazul asocierii acest formular va fi prezentat de fiecare asociat, cerinta 2 : Experienta similara: executarea in ultimii 5 ani, a unuia sau mai multor contracte care au avut ca obiect executia de lucrari similare, respectiv "Lucrari de protectie si consolidari maluri", cu valoarea egala sau mai mare de 250.000 lei fara TVA.(valoare realizata dintr-un singur contract sau mai multe).Pentru fiecare contract se va prezenta fisa de experienta similara insotita de : a) contract (paginile din care sa rezulte obiectul contractului, valoare, lista semnaturi); b)recomandare eliberata de beneficiarul lucrarilor; c)Procese Verbale receptie partiala sau PV la terminare lucrare sau PV receptie finala , intocmite conform HG 273/1994, insotite de anexa din care sa rezulte tipul lucrarilor solicitate mai sus si valoarea acestora.Nota: Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data depunerii ofertei;, Cerinta 3 : informatii privind asigurarea cu personal : a) Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate : a1 Sef de santier, inginer, constructii hidrotehnice;a.2 inspector de calitate.Se va anexa autorizatia (CQ) ISC sau decizia de numire ;a.3.Responsabil tehnic cu executiaSe va anexa autorizatie RTE pentru domeniul V, respectiv: Constructii si amenajari hidrotehnice;a.4 topometrist;b).Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; c) Cv-uri pentru toti membrii personalului solicitat- conform model Formulare ; Contracte de munca cu viza ITM/ contracte de colaborare / angajamente de participare pentru membrii personalului solicitat, cerinta 4 : a) Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice . Ofertantul are obligatia asigurarii : macara pe pneuri 10-14, 9 tf. ?1 buc.;autobasculanta ? 2 buc.;laborator autorizat pentru determinari si incercari pe betoane grad II; Va prezenta: -contracte/conventii de inchirire/ angajament de punere la dspozitie , dupa caz, pentru cele inchiriate. 1.Certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul constructii hidrotehnice., 2.Certificarea ISO 14001:2005 sau echivalent in domeniul constructii hidrotehnice.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin acces direct, nerestrictionat si rapid, prin mijloace electronice: in SEAP, la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer