Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - : ?Proiectare si executie constructie tribuna si instalatie nocturna stadion fotbal?


Detaliu pentru invitatia numarul 344208
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BRADU (CONSILIUL LOCAL BRADU)
Numar invitatie: 344208/22.03.2013
Denumire contract: :?Proiectare si executie constructie tribuna si instalatie nocturna stadion fotbal?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRADU (CONSILIUL LOCAL BRADU)Cod fiscal: 5172600, Adresa: comuna Bradu, judetul Arges, Bradu, Telefon: 0248-279412, Fax: 0248-279412
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Bradu, judetul Arges, Bradu, Romania, cod postal: 117140, telefon: +40 0248-279412, fax: +40 0248-279412, persoana de contact: MILITARU GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Principala nr.364, comuna Bradu, judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: :?Proiectare si executie constructie tribuna si instalatie nocturna stadion fotbal?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cheltuieli diverse si neprevazute(< 5 % din C+M) - % -189.859 mii lei
II.1.6) CPV: 45212221-1 - Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 246, 877 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea garantiei de participare este obligatorie.Cuantumul garantiei de participare este de 40.000 RON.Data la care se face echivalenta leu/valuta pentru constituirea garantiei de participare in alta moneda este data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile.Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 86 alin.(1)din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Modul de restituire a garantiei de participare: 1) ofertantului castigator: in cel mult trei zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;2) ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, darn u mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Executantul va constituii garantia de buna executie de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului. Modul de constituire: a) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil direct la dispozitia autoritatii contractant. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA.b) instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (in cazul IMM-urilor, procentul de 10% poate fi redus cu 50% conform Legii nr. 346/2004).Modul de restituire: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de recptie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: - completare si prezentare- Formular nr. 1Acest formular trebuire sa fie completat de fiecare participant in parte. In cazul in care proiectarea si executia lucrarii sunt efectuate de catre o singura firma, nu mai este nevoie sa se prezinte acest formular de doua ori.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)-Lista asociatilor si subcontractantilor.Acordul si/sau Scrisoarea preliminara de asociere2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Cerinta obligatorie: - completaresi prezentare- Formular nr. 2.Acest formular trebuire sa fie completat de fiecare participant in parte. In cazul in care proiectarea si executia lucrarii sunt efectuate de catre o singura firma, nu mai este nevoie sa se prezinte acest formular de doua ori.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata prin O.U.G. 94/2007, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Certificat de atestare fiscala: Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, cat si cel local din care sa rezulte ca ofetantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania, in original sau copie legalizataInregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauza.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr 34/2006Cerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobate prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie: Fratica Florin, viceprimar Cristescu Darius Jr.Militaru Gheorghe, secretar Chira Daniela, contabil Marinescu Gheorghita, consilieri locali: 1)ANDREI DANIEL2)BADEA STELIAN3)CRISTESCU DARIUS CONSTANTIN4)DUMITRU MUGUREL5)GRIGORE STEFAN6)ION ADRIAN7)IONETE CRISTINA CLAUDIA8)LUCA FLORENTIN9)MOTOLEA ANGHEL10)MUSTATA RALUCA-ELENA11)NEGOI GHEORGHE12)PETRE GEORGEL13)SOARE CRISTINEL14)STROE DANUT-TRANDAFIR15)ZAMFIR COSTELMod de dovedire: Se va atasa ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobate cu modificari si completari prin legea nr. 334/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formular nr. 13Nota: ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre asociat, subcontractant, dar si de tertul sustinator.Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorieSe va prezenta ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Formular nr. 14. Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata, ori copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul" din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Autorizatie de functionare / altele echivalenteCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.in original sau copie legalizata, ori copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"Aceste formulare trebuire sa fie completate de fiecare participant in parte. In cazul in care proiectarea si executia lucrarii sunt efectuate de catre o singura firma, nu mai este nevoie sa se prezinte acest formular de doua ori.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraOperatorii economici vor face dovada indeplinirii cerintei obligatorii privind situatia economica.Declaratia privind cifra de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului sa fie de minim: 4.000.000 leiIn cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.Se vor prezenta documentele disponibile ale operatorilor economici in vederea indeplinirii acestei conditii.AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat.Pentru calcului echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii , conform Legiinr. 346/2004nivelul cifrei medii de afaceri anuale poate fi admis in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire (cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in categoria IMM conform Legii 346/2004).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii: Cerinta obligatorie: - Personalul de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari: ?Responsabil tehnic cu executia constructii civile si industriale, in domeniul I?Responsabil tehnic cu executia pentru lucrarile de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale in domeniile: EA 40-401; DL 30; DL 31; DL 32; DL 33-333;?Responsabil cu controlul tehnic de calitate se va completa doar decizia de numire.?Persoana de specialitate in domeniul protectiei muncii - coordonator SSM atestat?Manager de proiect- Se vor atasa CV-uri, certificarile atestarilor pentru fiecare pozitie propusa cat si copia actului care dovedeste relatia juridica a specialistului propus cu operatorul economic ofertant.Pentru proiectare: Inginer constructii, - Fisa / fise de informatii privind experienta similaraPentru Proiectare, cerinta minima obligatorie este ca ofertantul sa fi dus la bun sfarsit cel putin un contract care are ca obiect servicii de proiectare pentru lucrari de structuri pentru constructii civile si cel putin un contract din care sa rezulte ca a dus la bun sfarsit un contract care are ca obiect lucrari de instalatii de nocturna pentru stadioane de fotbalLa contractele prezentate se vor anexa documente justificative in conformitate cu art. 188 alin. 2 din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare.Pentru Executie - se vor prezenta certificari din care sa reiasa ca beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor , precum si daca lucrarile au fost executate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari: Pentru utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele si mijloacele fixe care nu sunt in proprietatea executantului, se solicita documente privind: contracte de inchiriere/comodat/prestari servicii, lista inventar sau orice altfel de document.NOTA.Avand in vedere importanta obiectivului, autoritatea contactanta considera ca este obligatorie vizita in teren in perioada 3 zile de pa publicarea invitatie de participare.Neprezentarea documentelor de verificare a amplasamentului obiectivului, conduce la descalificarea ofertantului., - Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat - 80 puncte
Termen de realizare proiect tehnic
5
Descriere: Descriere: a) oferta va fi insotita de graficul pe etape, de realizare a proiectului ethnic. Pentru cel mai scazut termen de realizare a proiectului tehnic ofertat, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, se acorda punctajul maxim alocat ? 5 puncte. b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen(n) x 5.Nota: Termenul minim reprezinta cel mai mic termen de realizare a proiectului tehnic ofertat in cadrul prezentei proceduri, respective nu este mai mare de 30 zile si nici mai mic de 10 zile. Ofertarea unui termen de realizare a proiectului tehnic mai mare de 30 zile conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanta nu va puncta suplimentar ofertarea unui termen de realizare a proiectului tehnic mai mic de 10 zile.
Durata deexecutie
15
Descriere: Descriere: a) DE va fi insotita de graficul de executie si de descrierea detaliata a lucrarilor din punct de vedere tehnologic al resurselor materiale, tehnice si de personal, cu respectarea legislatiei in vigoare. Pentru oferta conforma cu durata cea mai mica se vor acorda 15 puncte. Pentru celelalte oferte conforme, punctajul pentru acest factor se va calcula conform formulei: (Durata minima/durata de realizare oferta analizata) x 15Nota: Durata maxima de executie acceptata de catre autoritatea contractanta este de 3 luni, iar durata minima este de 2 luni. Pentru o durata de executie mai mare de 3 luni, oferta va fi considerate necorespunzatoare din punct de vedere tehnic ? urmand a fi declarata neconforma ? iar pentru o durata de executie mai mica de 2 luni oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer