Achizitie publica - - Serviciile de publicitate prin presa scrisa urmaresc in comun: publicarea anunturilor de licitatii, publicarea de anunturi in vederea evaluarii bunurilor sechestrate/confiscate si valorificarea acestora, publicarea de anunturi in vederea organizarii de
Detaliu pentru invitatia numarul 344269
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344269/25.03.2013
Denumire contract: - Serviciile de publicitate prin presa scrisa urmaresc in comun: publicarea anunturilor de licitatii, publicarea de anunturi in vederea evaluarii bunurilor sechestrate/confiscate si valorificarea acestora, publicarea de anunturi in vederea organizarii de concursuri pentru ocuparea de posturi vacante, publicarea de anunturi si communicate de presa in vederea informarii corecte si rapide a contribuabilior privind modificari ale legislatiei, depunerea declaratiilor, precum si a altor informatii de
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJCod fiscal: 4426336, Adresa: P-TA AVRAM IANCU NR. 19, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.591.670, Fax: 0264.592.489
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: - Serviciile de publicitate prin presa scrisa urmaresc in comun: publicarea anunturilor de licitatii, publicarea de anunturi in vederea evaluarii bunurilor sechestrate/confiscate si valorificarea acestora, publicarea de anunturi in vederea organizarii de concursuri pentru ocuparea de posturi vacante, publicarea de anunturi si communicate de presa in vederea informarii corecte si rapide a contribuabilior privind modificari ale legislatiei, depunerea declaratiilor, precum si a altor informatii de
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate intr-un cotidian local si national cu aparitie zilnica, pe parcursul unei perioade de 18 luni, in care urmatoarele sedii: ? Directia Generala a Finantelor Publice a judetului Cluj;? Administratia Finantelor Publice Cluj-Napoca;? Administratia Finantelor Publice Contribuabili Mijlocii;? Administratia Finantelor Publice Dej;? Administratia Finantelor Publice Gherla;? Administratia Finantelor Publice Huedin;? Administratia Finantelor Publice Turda;vor publica anunturile cu bunurile sechestrate si scoase la licitatie precum si a altor informatii de interes general;
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :2.419, 35 lei. Pentru situatiile in care garantia de participare se va depune in alta valuta, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei in SEAP, la cursul afisat de BNR. Garantia de participare se constituie conform art. 86, alin.(1) din H.G. nr. 925/2006. in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia ca nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de1.209, 68 leiin cond. Art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia de participare va fi valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - formular 12 ADeclaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 181 lit a), b) si d) ? formular12 BCertificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe LocaleCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala. Din Certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 12 CDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. - Formular 4.Persoanele cu functie de decizie implicate in organizarea, derularea procedurii de achizitie sunt: Mihai Costin, Jude Cristian Alin, Pop Ioan, Florea Monica Marioara, Vidrean Capusan Emil, Crisan Cristina Gabriela, Kurucz-Nemes Oana Simina, Misan Dorin SorinCertificatul de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 5. Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?Conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului, pentru care exista exercitiu financiar incheiat. Solicitat pentru a verifica daca situatia economico ? financiara a ofertantului permite derularea contractului in bune conditii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani2) ? Declaratie pe proprie raspundere privind tirajulSe va prezenta lista principalelor prestari de servicii duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati si se va prezenta formularul 12E.Completarea unei declaratii pe proprie raspundere insotita de documnete financiar contabile justificative pentru perioada octombrie-decembrie 2012 privind asigurarea unuitiraj mediu difuzat pe editie de minim 2.500 de exemplare pentru ziare locale si de minim 12.000 de exemplare pentru ziare nationale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 12:54