Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? ACHIZITIE DOTARI Centru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Camin Cultural Poienari si dotare Statie de epurare Sistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda, comuna Corbeni, judetul Arges ? din cadrul proiectului ,, R


Detaliu pentru invitatia numarul 355278
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Corbeni (Primaria Comunei Corbeni)
Numar invitatie: 355278/01.11.2013
Denumire contract: ? ACHIZITIE DOTARICentru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Camin Cultural Poienarisi dotare Statie de epurareSistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda, comuna Corbeni, judetul Arges? din cadrul proiectului , , Reabilitarea drumurilor de interes local in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Sistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Centru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Terenuri de sport in satele Corbeni si Oesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Corbeni (Primaria Comunei Corbeni)Cod fiscal: 4122051, Adresa: Localitatea Corbeni, sat Corbeni, judetul Arges, Corbeni, Telefon: 0248730236, Fax: 0248730236
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Corbeni, sat Corbeni, judetul Arges, Corbeni, Romania, cod postal: 117275, telefon: +40 248730236, fax: +40 248730236, persoana de contact: PRISTAVU EUGEN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Corbeni, sat Corbeni, strada Principala nr. 6, judetul Arges.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? ACHIZITIE DOTARICentru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Camin Cultural Poienarisi dotare Statie de epurareSistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda, comuna Corbeni, judetul Arges? din cadrul proiectului , , Reabilitarea drumurilor de interes local in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Sistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Centru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Terenuri de sport in satele Corbeni si Oesti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? ACHIZITIE DOTARICentru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Camin Cultural Poienarisi dotare Statie de epurareSistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda, comuna Corbeni, judetul Arges? din cadrul proiectului , , Reabilitarea drumurilor de interes local in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Sistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Centru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Terenuri de sport in satele Corbeni si Oestii Ungureni; Dotari Camin Cultural Poienari , comuna Corbeni, judetul Arges?
II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru Lotul 1:1840 leiPentru Lotul 2:2986 leiPentru Lotul 3:53 leiPentru echivalenta se va lua in calcul cursul leu-euro la data publicarii invitatiei de participare comunicat de BNR.Perioada de valab. a garantiei pentru participare: 120 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de const. a garantiei de participare: in conf. cu prevederile art. 86 din H.G. 925pentru aprobarea normelor de aplicare a preved. referitoare la atribuirea contr. de achiz. publica, si conf. art. 431 din OUG nr. 34/2006, privind atribuirea contr. de achiz. publica, a contr. de concesiune de lucrari publice si a contr. de concesiune de servicii, cu modificarile si compl. ult.In cazul in care of. alege sa constituie garantia prin virament, plata se va face prin Ordin de plata in contul Aut. Contractante RO11TREZ0485006XXX000085 deschis la Trez C de Arges, codul fiscal al Aut. Contractante fiind 4122051. Ordinul de plata trebuie depus in copie conform cu originalul.In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare, Scrisoarea de garantie bancara, aceasta va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat. (Formularul 17 din anexa FORMULARE) . In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la deschidere.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Leg. nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Retinerea garantiei de participare: - in cond. prev. de art. 87 alin.(1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- in cond. prev. deart. 2781 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contr. de concesiune de lucrari publice si a contr. de concesiune de servicii, cu modificarile si compl. ult.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta) Declaratie pe proprie raspundere - Completare formular nr.12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006a) Se va completa Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.b) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatulnu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor .Se va prezenta numai certificatul fiscal de la punctul de lucru implicat in derularea contractului.c) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ofertantul/candidatulnu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor . Se va prezenta numai certificatul fiscal de la punctul de lucru implicat in derularea contractului .? Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere legalizata in limba romanaToate certificatele se vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va prezenta numai certificatul fiscal de la punctul de lucru implicat in derularea contractului .3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 - ANRMAP - Completare formular nr.5.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 69 , evitarea conflictului de interese din OUG. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337 din 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va completa formularul nr. 5.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar : MATEESCU VIRGIL REMO ;Pristavu Eugen ? inspector , Handuc Eugen ? inspector, Vacaru Ioana ? secretar , Lazar Ionut? inspector , Giulea Mariana ? jurist , Popescu Andrei ? inspector, Ambrinos Elena ?Simona ? inspector, Vacaru Gabriel ? consilier local , Dincuta Daniel ? consilier local, Motoi Cristian ? consilier local, Lazar Gabriel ? consilier local , Ciobanu Ionel ? consilier local, Michai Nicolae ? consilier local , Pavel Ion ? comsilier local , Ambrinos Daniela? consilier local , Tofan Daniela? consilier local , Pristavu Horatiu ? consilier local , Eana Florin? consilier local, Turcu Ion - consilier local , Dinescu Mihail? consilier local , Margarita Marian? consilier local , Bostinaru Constantin? consilier local . Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de la sediul ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor . Se va depune in oricare din formele : original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.- In cazul persoanelor juridice /fizice straine.Se vor atasa documentele relevante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu: - pentru Lotul 1:184.000 lei- pentru Lotul 2:298.600 lei-pentru Lotul3:5340 leiSe va completa Formularul nr. 7 - Informatii generale.In acest sens se va prezenta bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor sau orice alte documente edificatoare care demonstreaza situatia economica si financiara, inregistrate la administratia financiara insotite de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012 ? in copie?conform cu originalul? in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat;
-Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor mentionate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor prezenta o lista a principalelor livrari inultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de livrare a produselorsi precizeaza daca au fost livrate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost predate in bune conditii.Prezentarea cel mult doua contracte prin care sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare cumulata, sa fie mai mare sau egala cu valoarea estimata.Valoarea minima a experientei similare in ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin: - pentru Lotul 1:92.000 lei- pentru Lotul 2:149.300 lei- pentru Lotul 3:2.670 leiLivrarile de produse se confirma prin prezentarea a cel putin un certificat/document(constatator/recomandare/proces verbal de receptie) prin care sa se confirme livrarea de produse similare, continand referiri la : beneficiarul contractului, tipul produselor livrate, perioada in care s-a realizat contractul.2)Informatiicu privire personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carei angajament de participare a fost obtinut de catre candisat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (Sistemul de Management al Calitatii) sau echivalentul lui .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 07:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer