Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Achizitie echipament individual de protectie?


Detaliu pentru invitatia numarul 337012
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Numar invitatie: 337012/09.10.2012
Denumire contract: ? Achizitie echipament individual de protectie?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372845400, Fax: 0372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Lucian Blaga, nr.4, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 031072, telefon: +40 372845002, fax: +40 213233197, persoana de contact: Gabriela Sturzu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Lucian Blaga, nr.4, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 031072,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Achizitie echipament individual de protectie?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze echipament individual de protectie, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 18110000-3 - Imbracaminte de uz profesional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :225, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laTrezoreriaOperativaaMun. Bucuresti, in favoarea ANCOM, Cod de identificare fiscala: 14751237saub) instrument de garantare (scrisoare de garantie).Instrumentul de garantare (scrisoare de garantie) trebuie constituit irevocabil in favoarea autoritatii contractante (ANCOM) de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu Anexa nr. 8, prezentat in Sectiunea a 4-a ? Formulare? .In cazul in care instrumentul de garantare (scrisoarea de garantie) nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse conform prevederilor art. 33 alin. (3) lit. b) coroborate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare se restituie in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea - Ofertantul va prezenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentinea ?conform cu originalul?, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cuAnexa nr. 1din Sectiunea a 4-a - Formulare. Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Ofertantul va prezenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentinea ?conform cu originalul?, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Anexanr. 2 din Sectiunea a 4-a - Formulare. Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Ofertantul va prezenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentinea ?conform cu originalul?, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a - Formulare. Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Perosnae cu functii de decizie in cadrul autoritatii: Gabriel Dan MOCANU Director Directia Regionala BucurestiAdrian ZAMFIR Sef Birou Administrare Retea InformationalaDaniela DOBRESCU Sef Serviciu Economic si AdministrativGeorgeta CONSTANTIN Sef Birou Contabilitate si VenituriPetre URZICA Expert Birou AdministrativElena SORESCU Consilier JuridicGabriela STURZU Expert, Oficiul Achizitii RegionaleCerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Ofertantul va prezenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentinea ?conform cu originalul?, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu Anexanr. 4 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Cerinta nr. 5: Lista intreprinderilor afiliate - Ofertantul va prezenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentinea ?conform cu originalul?, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Anexa nr. 5 din Sectiunea a 4-a - Formulare. Cerinta nr. 1: Documente edificatoare privind forma de inregistrare - Persoane fizice/juridice roamneOfertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca persoana juridica este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta persoana juridica in relatia cu tertiiIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitatedocumentul de mai susin original/copie legalizata.Persoane fizice/juridice straineOfertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.In situatia in care Comisia de evaluare a autoritatii contractante considera ca se impune confruntarea copiei cu originalul, ofertantul are obligatia de a prezenta originalul in termenul solicitat de aceasta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcarea fisierului de pe site-ul www.e-licitatie.ro sau pe email in urma unei solicitari scrise.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer