Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - " ACHIZITIE PANOURI SANDWICH CU SPUMA POLIURETANICA "


Detaliu pentru invitatia numarul 327910
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societate Comerciala Uzina Termoelectrica Midia Navodari
Numar invitatie: 327910/25.05.2012
Denumire contract: " ACHIZITIE PANOURI SANDWICH CU SPUMA POLIURETANICA "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietate Comerciala Uzina Termoelectrica Midia NavodariCod fiscal: RO14325363, Adresa: B-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Telefon: 0241/ 506028, Fax: 0241/ 694439
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Romania, cod postal: 905700, telefon: +40 0241506028, fax: +40 0241/694439, persoana de contact: Constantin Radulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Romania, cod postal: 905700, telefon: +40 0241506028, fax: +40 0241/694439, persoana de contact: Constantin Radulescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: " ACHIZITIE PANOURI SANDWICH CU SPUMA POLIURETANICA "
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Avand in vedererelocarea statiilor electrice in vederea asigurarii functionarii instalatiilor de termoficare este necesara inchiderea acestora cu panouri tip sandwich
II.1.6) CPV: 44175000-7 - Panouri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2.400 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 30 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta de documentatia de atribuire si in limba romana.Garantia de participare se constituie cf art.86/1-HG 925/2006 si respectand art.86/2, 3-HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: cod IBAN -RO87 BTRL 0140 1202 7166 68XX ?Banca Transilvania CONSTANTA Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor cu viza Serviciului Financiar din cadrul S.C. Uzina Termoelectrica Midia S.A. care sa confirme viramentul.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma de 2.400 lei conform art. 2781 alin (1) din OUG nr.34/2006.IMM beneficiaza de reduceri cu 50%, conform legii 346/2006, art16/2 actualizata.Autoritateacontractanta are dreptul de a retine garantia de participare , ofertantul pierzand astfel suma constituita cnf. art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarileulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata.Declaratie-completata conform Formularului nr. 4 din Sectiunea- Formulare-si tertul daca este cazul .-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata.Declaratie -completata conform Formularului nr. 5 din Sectiunea- Formulare (art 181 lit a, c1 si d se depune si de tert daca este cazul ).-Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Se va completa Formularul nr.7 dinSectiunea- Formulare.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 3 dinSectiunea - Formulare.-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie -Formular nr.6 dinSectiunea III - Formulare.- Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante inceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Ec. Turgay CHEMAL ? director general- Ing. Wilhelm HERBERT ? director tehnic, Ing.Constantin Radulescu-Sef B.Contracte, Ec. Constantin Ursaru -Sef serv Fin-Contab, Cons-jur.Ion Fatu, Sing.Mircea Butiuc -Sef At. Electric.Toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire vor depune declaratia de neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG 34/2006. a) Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, documentul trebuie sa fie emis cu max. 30 de zile inainte de termenul limitade depunerea ofertei.b) Pentru persoane fizice / juridice straine: Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii(certificate, caziere judiciare, forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, alte documente echivalente prin care ofertantul sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta) eliberate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident .Documentele depuse in cadrul acestei sectiuni vor fi in una din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriDeclaratii privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similare (panouri sandwichcu spuma poliuretanica ) executate in ultimii 3 ani?, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti .(DACA ESTE CAZUL) Certificat ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se afla pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 20:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer