Achizitie publica - ? ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL SCOLAR 2012-2013?
Detaliu pentru invitatia numarul 335369
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335369/13.09.2012
Denumire contract: ? ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL SCOLAR 2012-2013?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN MURESCod fiscal: 4322548, Adresa: MUN. TARGU MURESSTR VICTOR BABES NR. 11, Targu Mures, Telefon: 0265 / 213779, Fax: 0265 / 214873
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: online, in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL SCOLAR 2012-2013?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL SCOLAR 2012-2013?
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 506, 169 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 5.000 lei (cincimiilei)Modul de constituire al garantiei de participare in conformitate cu art.86, alin.(1) din H.G. 925/2006 este: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Cont de garantie bancara Inspectoratul Scolar Judetean Mures RO80TREZ4765005XXX000196 Trezoreria Tg Mures Cod Fiscal 4322548.Dovada constituirii garantiei de participare se va scana si se va atasa in SEAP la sectiunea Documente de calificare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art. 88 din HG 925/ 2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/ 2006.Autoritatea contractanta in functie de decizia Consiliului de Solutionare a Contestatiilor va aplica prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de livrari produse este de 5 %din valoarea contractului de livrare produse, fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de livrare produse: conform cu prevederile art.90 din HG 925/2006 modificat si completat de art.55 din HG 834/2009.Formular 4 pentru cazul in care se constituie ca si scrisoare de garantie bancara
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea : Cerinta minima: Declaratie pe propria raspundere.Completata in conformitate cu FORMULAR 5 din capitolul de Formulare.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006: Cerinta minima: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, conform FORMULAR 6 din capitolul de Formulare insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, in original sau copie legalizat sau copie lizibila avand mentiunea "conform cu originalul", care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele(formulare tip eliberate de autoritatile competente, perioada de valabilitate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea cuprinsa in cuprinsul certificatelor).Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat si de stat eliberat de DGFP in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restyante in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei, (original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila) care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restyante in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (FORMULAR 7)5.Declaratie art.69.1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (FORMULAR 8)Persoanele cu functie de decizie din cadrul ISJ MS sunt: Somesan Stefan-inspector scolar general, Ruta Gabriela-contabil sef, Illes Ildiko-inspector scolar general adjunct, Aprodu Mirela-consilier tehnic, Dunareanu Florina -consilier juridic, Baciu Emilia-consilier, Naznean Daniela -consilier.Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare. 1.Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde are sediul (valabil la data depunerii ofertei) in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila din care sa reiasa: - existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator obiectului principal al procedurii, respectiv faptul ca operatorul economic are in obiectul de activitate furnizarea produselor care fac obiectul prezentei proceduri.- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.Certificatul constatator scanat, se va depune in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.2. Persoane juridice /fizice straine;Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata scanate, se vor depune in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindcifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Cerinta minima: Cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani a contractantuluisa fie de cel putin 500.000 lei(cincisutemiilei)., Bilantul contabil pe ultimul an financiar, (2011) insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani: Completarea unui formular-tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari / cantitati, dupa caz, conform FORMULAR 11 din capitolul de Formulare.Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract de livrari bunuri similar in ultimii 3 ani in valoare de cel putin 500.000 lei ( cincisutemiileii)-fara TVA -Contractul va fi insotit de recomandarea scrisa a beneficiarului.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare., Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta FORMULAR 12 din capitolul de Formulare, completat de catre contractant si de toti subcontractantii : Lista cuprinzand subcontractantii, daca este cazul., Mostre - Oferta va fi insotita de cate o mostra pentru fiecare pachet derechizite scolare cu toate produsele solicitate. Pachetele prezentate vortrebui sa fie in conformitate cu prevederile caietului de sarcini (clasapregatitoare, clasa I, clasele II-IV, clasele V-VII, clasa a VIII-a) si sa continaintegral cantitatile solicitate pentru fiecare din ele. Mostrele se vor prezentacu aviz de expeditie. Prevederile art. 15-17 din HG 1660/2006 cu modific si completarile ulterioare si cele ref la art 188 din OUG 34/2006 raman aplicabile in cazul mostrelor. Informatiiprivind standardele de asigurare a calitatii Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent. Daca exista asociere atunci cel putin unul dintre asociati trebuie sa prezinte ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este disponibila integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2012 15:47