Achizitie publica - ? ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL SCOLAR 2013-2014?
Detaliu pentru invitatia numarul 348110
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348110/06.06.2013
Denumire contract: ? ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL SCOLAR 2013-2014?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN MURESCod fiscal: 4322548, Adresa: MUN. TARGU MURESSTR VICTOR BABES NR. 11, Targu Mures, Telefon: +40 265213779, Fax: +40 265214873
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ON LINE, IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL SCOLAR 2013-2014?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL SCOLAR 2013-2014?
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 432, 129.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 8.600 lei (optmiisasesutelei). Pentru situatia in care garantia de participare se va depune in valuta echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.Modul de constituire a garantiei de participare: Conform art.86, alin (1) din Hg 925/2006 actualizata, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Cont de garantie bancara Inspectoratul Scolar Judetean Mures RO80TREZ4765005XXX000196 Trezoreria Tg Mures Cod Fiscal 4322548.Dovada constituirii garantiei de participare se va scana si se va atasa in SEAP la sectiunea Documente de calificare. In cazul constituirii garantiei de participare ca si Scrisoare garantie bancara -Formular 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/2006. In functie de decizia Consiliului de Solutionare a Contestatiilor autoritatea contractanta va aplica prevederile art.278^1 din OUG 34/2006.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din L.nr. 346/2004 din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor. -Formular 3
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de livrari produse este de 5 %din valoarea contractului de furnizare produse, fara TVA;Modul de constituire al garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006 modificat si completat cu art.55 din HG 834/2009. Formularul 4 pentru cazul in care se constituie ca si scrisoare de garantie bancara.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea . Cerinta minima: Declaratie pe propria raspundere, completata in conformitate cu FORMULAR 5 din capitolul de Formulare.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Cerinta minima: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular 6 din capitolul Formulare, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele (formulare tip eliberate de autoritatile competente) perioada de valabilitate a certificatelor constatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea prevazuta in cuprinsul certificatelor).Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exibile de plataa. Certificat constatator privin plata obligatiilor catre bugetul general consolidat si de stat eliberat de DGFP in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de directia de specilaitate din cadrul Primariei, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Declaratia "Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta"- Formular 7.5. Declaratie conform art.69.1 din OUG 34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 8.Persoanele cu functie de decizie din cadrul ISJ Mures sunt: Stefan Somesan-inspector scolar general, Illes Ildiko- inspector scolar general adjunct, Ruta Gabriela- Contabil Sef, Aprodu Mirela Camelia - consilier tehnic, Davidov Daria - consilier juridic, Macarie Ioan- inspector de specialitate, Naznean Daniela - consilier financiar.Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare. 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde are sediul (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa: - existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator obiectului principal al procedurii, respectiv faptul ca operatorul economic are in obiectul de activitate furnizarea produselor care fac obiectul prezentei proceduri.Documentul scanat se va depune in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.2. Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata scanate, se vordepune in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Cerinta minima: Cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani a contractantului sa fie de cel putin 500.000 lei(cincisutemiilei)., Bilantul contabil pe ultimul an financiar, (2012) insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.Completarea unui formular-tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari / cantitati, dupa caz, conform FORMULAR 11 din capitolul de Formulare.Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract de furnizare similar in ultimii 3 ani in valoare de 430.000 lei ( patrusutetreizecimii lei)-fara TVA . Contractul va fi insotit de recomandarea scrisa a beneficiarului., Informatii privind subcontractantii.Se va prezenta FORMULAR 12 din capitolul de Formulare, completat de catre contractant si de toti subcontractantii : Lista cuprinzand subcontractantii, daca este cazul., Mostre - Oferta va fi insotita de cate o mostra pentru fiecare pachet de rechizite scolare cu toate produsele solicitate. Pachetele prezentate vor trebui sa fie in conformitate cu prevederile caietului de sarcini (clasa pregatitoare, clasa I, clasele II-IV, clasele V-VII, clasa a-VIII-a) si sa contina integral cantitatile solicitate pentru fiecare dintre ele.Mostrele se vor prezenta cu aviz de expeditie. Prevederile art. 15-17 din HG 1660/2006 cu modific. si compl ulterioare si cele ref la art.188 din OUG 34/2006 raman aplicabile in cazul mostrelor. Informatiiprivind standardele de asigurare a calitatii.Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent. Daca exista asociere atunci cel putin unul dintre asociati trebuie sa prezinte ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: INTEGRAL DISPONIBILA IN S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 15:18