Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, Achizitie servicii de audit financiar pentru implementarea Proiectului ,, Parteneriat activ pentru piata muncii,,


Detaliu pentru invitatia numarul 325711
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul Scolar al Judetului Hunedoara
Numar invitatie: 325711/04.05.2012
Denumire contract: , , Achizitie servicii de audit financiar pentru implementarea Proiectului , , Parteneriat activ pentru piata muncii, ,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar al Judetului HunedoaraCod fiscal: 4944320, Adresa: Deva, str. Gh.Baritiu nr.2, Deva, Telefon: 0254213315, Fax: 0254215034
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Deva, str. Gh.Baritiu nr.2, Deva, Romania, cod postal: 330065, telefon: +40 254213315, fax: +40 254215034, persoana de contact: Mircea Boian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Deva, str.Gheorghe Baritiu, nr.2, judetul Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , Achizitie servicii de audit financiar pentru implementarea Proiectului , , Parteneriat activ pentru piata muncii, ,
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de audit financiar pentru implementarea Proiectului , ,Parteneriat activ pentru piata muncii, ,.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare este in cuantum de 7000 lei, respectiv de 3500 lei in cazul in care se face dovada ca ofertantul este IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va trebui sa acopere perioada de valabilitate a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita corespunzator.Formele de constituire care vor fi acceptate potrivit prevederilor art.86 din HG 925/2006 actualizata: numerar la caseria autoritatii contractante ; virament bancar in contul autoritatii contractante ?ISJ Hunedoara-cont bancar RO97 TREZ 3665 005 XXX 000 114deschis la Trezoreria Deva, cod fiscal 4944320. In aceasta situatie se prezinta ordinul de plata confirmat de banca ofertantului sau-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Indiferent de forma de constituire a garantiei de participare, dovada constituirii se prezinta in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei asocieri, Scrisoare de garantie bancara, sau orice alta modalitate de constituire a acesteia, va fi emisa de Liderul Asociatiei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata vor fi respinse. In cazul depunerii unei contestatii de catre operatorii economici ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma prevazuta de art. 278 ^1 lit.a)din OUG 34/2006 actualizata. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare in conf.cu prevederile art.88 din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantia de buna executie a contractului de presatri servicii este de 5% din valoarea de atribuire a contractului.Garantia de buna executie se constituie cf. prevederilor art.90 alin.1 din HG 925/2006 actualizata printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractelor, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie la momentul semnarii contractului de prestari servicii cu autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile /formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului, se depune imputernicire pentru persoana care semneaza.Cerinta nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 ?Formularul 1-original ;Cerinta nr.2 ?Declaratie privind neincadrarea in preverile art.181din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular nr. 1A - original Nota :1)In cazul in care , ofertantul beneficieaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular. 2) daca un grup de operatori economici depun oferta comuna , fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica , orice ofertant care in ultimii 5 ani , a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale , pentru coruptie , pentru frauda si/sau spalare de bani sau orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3 - Certificat de atestare fiscala emis de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original/copie legalizata sau copie conformata cu originalul.Cerinta nr. 4-Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale -Certificat de atestare fiscala emis de autoritatea publica locala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? original/copie legalizata sau copie conformata cu originalul.Cerinta nr. 5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular nr.2;Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare membru al grupuluiCerinta nr. 6 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006-formular nr. 1C-original.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii : Lautaru Alexandru ?inspector general si manager proiect; Mate Marta ? inspector adjunct si coordinator regional in cadrul proiectului; Cioara Dana Luiza- coordonator regional judetul Hunedoara; Iacobescu Raluca ? responsabil promovare judetul Hunedoara. Cerinta nr.7- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010-Se va completa si se va prezenta o Declaratie pe propria raspundere prin care sa certifice faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta ? formular nr. 1BNota : -Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta -Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul general consolidat sau catre bugetul local vor fi respinse -Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire. -In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic , nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se accepta o declaratie pe propria raspundere sau dupa caz o declaratie autentica data in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profersionale care are competente in acest sens. In cazul depunerii unei oferte in asociere , cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare asociat. La procedura au dreptul sa participe numai ofertanti- persoane fizice si juridice inscrise in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania, inregistrata fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al CAFR valabila la data depunerii ofertelor. Auditorul trebuie sa se regaseasca inscris in lista auditorilor financiari persoane fizice si juridice autorizate de catre CAFR conform legislatiei in vigoare. Lista este publicata pe site-ul www.cafr.ro sectiunea Membrii CAFR subsectiunea Registru CAFR. Persoanele juridice / fizice romane vor prezenta : Certificat constatator emis oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor ?in original sau copie conform cu originalul din care sa rezulte : - obiectul de activitate al ofertantului .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare , administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii. Persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate a documentelor solicitate mai sus. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna , acesta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare membru.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Informatii generaleCifra globala de afaceri pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) sa fie de cel putin 350.000 lei.Convertirea in lei si euro pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala aRomaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: anul 2009? 1 euro = 4, 2373 lei;anul 2010 ? 1 euro =4, 2099 lei;anul 2011?1 euro = 4, 2379., Cerinta nr.2-Bilant aferent anului 2010 vizat si inregistrat la organele competente., Cerinta nr.3-Asigurare de risc profesional valabila pe intreaga perioada de prestare a serviciilor, iar valoarea garantiei acoperita de Polita de Asigurare sa fie de minim de doua ori valoarea estimata a contractului de prestari servicii, respectiv 700.000 lei (conform Hotararii Camerei Auditorilor Financiari din Romania nr. 45 din 23 martie 2005 pentru aprobarea Normelor privind asigurarea pentru risc profesional)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta cel putin un document/ contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii de audit financiar cel putin in valoare de 350.000 lei, Cerinta nr.2-Declaratie referitoare la echipamente tehnice si al masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii serviciilor (art.188 alin.2 lit.b din OUG nr.34/2006), Cerinta nr.3-Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului pentru :1 auditor superior1 auditor asistent.Pentru fiecare persoana propusa pentru indeplinirea contractului se vor prezenta : -Copie dupa diplome, certificate de atestare, mentionate in CV valabile la data depunerii ofertelor;
-Certificat de atestare a calaitatii de auditor financiar eliberat de CAFR-copie conforma cu originalul-Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea , ,Activ, , pentru anul in curs-copie, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea Strandard de asigurare a calitatii privind managementul calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din sistemul SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 22:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer