Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - " Achizitie utilaj pentru deszapezire in Comuna Priponesti, judetul Galati "


Detaliu pentru invitatia numarul 354258
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Priponesti
Numar invitatie: 354258/02.10.2013
Denumire contract: " Achizitie utilaj pentru deszapezire in Comuna Priponesti, judetul Galati "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna PriponestiCod fiscal: 4322262, Adresa: comuna priponesti, Priponesti, Telefon: +40 236337351, Fax: +40 236337313
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna priponesti, Priponesti, Romania, cod postal: 807250, telefon: +40 236337351, fax: +40 236337313, persoana de contact: Bira Iancu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Priponesti, judetul Galati, Romania, cod postal: 807250
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale administratiilor publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: " Achizitie utilaj pentru deszapezire in Comuna Priponesti, judetul Galati "
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: " Achizitie utilaj pentru deszapezire in Comuna Priponesti, judetul Galati "
II.1.6) CPV: 43251000-7 - Incarcatoare cu bena frontala cu cupa intoarsa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 735 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie: 4.234, 00 lei.Se constituie prin: - scrisoare de garantie sau orice alt instrument de garantare, in favoarea autoritatii contractante, emis/a in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- prin depunere de numerar la casieria autoritatii contractante.- ordin de plata in contul Autoritatii Contractante ? comuna Priponesti, cont RO75 TREZ 3072 1450 2040 3XXX, deschis la Trezoreria Tecuci, confirmata (certificata) de banca emitenta.- fila CEC in favoarea Autoritatii Contractante, confirmata(certificata) de banca emitenta.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va retine contestatorului parte din garantia de participare, in conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006, in situatia in care CNSC respinge contestatia.Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta si va insoti oferta.Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 actualizata.Pentru operatorii economici care care doresc sa constituie garantia de participare in valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUGnr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 1)Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 2)- Certificat de taxe si impozite locale privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta document original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, respectiv ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa isi defineasca calitatea de participant la procedura;Modalitatea de indeplinire1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular nr. 3 din sectiunea Formulare2. Acord de asociere (Formular nr. 4)/ Declaratie privind subcontractantii(Formular nr. 5)- daca este cazulIn cazul in care oferta este depusa de o asociere declaratia mai sus precizata va fi depusa de fiecare asociat si va fi insotita si de acordul de asociere.La semnarea contractului de achizitie, ofertantul castigator va prezenta acordul de asociere legalizat.Cerinta nr. 4Sa nu se incadreze in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006; Modalitatea de indeplinire1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 6)Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Borza Lucian- Membri in comisia de evaluare a ofertelor: Presedinte comisie: Genete Georgel, Membru ? Bordea Marian, Membru ? Pascaru Maria- Consilieri locali: BordeaNeculai, ChiticAntoneta, GaniaGheorghe, LupascuConstantin, LupuSebastianMarcel, MocanuAdrian, NeaguMirela, PetcuLiviu, IosipStefan, MateiCostelCerinta nr. 5Sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurenta; Modalitatea de indeplinireCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Formular nr.7) Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba obiectul de activitate in conformitate cu obiectul prezentei proceduri;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a. Pentru persoane fizice/juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a a ofertelor.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, operatorul economic a carei oferta s-a clasat pe primul loc, va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original/copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?.b. Pentru persoane fizice/juridice straine: In cazul persoanelor fizice/juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Cifra medie de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare daca aceasta este mai mica de 3 ani, pentru care exista un exercitiu financiar incheiat, trebuie sa fie egalasau mai mare de 420.000 lei;
- Pentru echivalenta lei/valutase va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR.- Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii (Art. 16, alin (2), Legea nr. 346/2004)- Capacitatea economica si financiara a ofertantului/ candidatului poate fi sustinuta in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006 actualizata. In acest sens se va completa Angajament tert ? sustinator financiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind experienta generala- o lista a principalelor contracte de furnizare de produse similare in ultimii 3 aniMod de dovedire: - Prezentarea formularului 10 si a anexei, cuprinzand o lista privind principalele contracte de furnizare, similare obiectului achizitiei, realizate in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Informatii privind experienta specifica- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in furnizare de produse ce fac obiectul contractului.Mod de dovedire: - prin experienta similara se intelege experienta in furnizarea de tractor cu incarcator frontal si cupa, plug de deszapezire, retroexacavator-Fisa de experienta similara pentru documentul/contractul/procesul-verbal prezentat? formularul 11- copie conform cu originalul dupa minim un document/contract/ proces verbal de receptie/ recomandare care sa confirme furnizarea de produse similare (din care sa reiasa obiectul, valoarea si beneficiarul);Formularul 15 din Sectiunea III? Modele Formulare).? Angajament privind sustinerea tehnica.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului/ candidatului poate fi sustinuta in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006 actualizata. In acest sens se va completa Angajament privind sustinerea tehnicaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer