Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - : Achizitionare apa minerala carbogazoasa/carbogazificata


Detaliu pentru invitatia numarul 342104
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Numar invitatie: 342104/28.01.2013
Denumire contract: : Achizitionare apa minerala carbogazoasa/carbogazificata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: 30855230, Adresa: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Telefon: +40 254236407/+40 254570790, Fax: +40 254236404/+40 254570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Romania, cod postal: 336520, telefon: +40 254236407/+40 254570790, fax: +40 254236404/+40 254570481, persoana de contact: C.E.H. - Birou Achizitii Paroseni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Complexului Energetic Hunedoara SA din Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, cladirea administrativa, etaj II.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: : Achizitionare apa minerala carbogazoasa/carbogazificata
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare apa minerala naturala carbogazoasa/carbogazificata in vederea asigurarii de apa potabila pentru salariatii societatii conform legislatiei in vigoare privind protectia muncii.
II.1.6) CPV: 15981200-0 - Apa minerala carbogazoasa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 46, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare: 937 lei, sau echivalentul in euro/dolar cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantiei de participare se va constitui conf. art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar dovada constituirii ei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Nota: Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru acest lucru, acestia beneficiind de legea nr.346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (Formular A109);Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
Garantie de buna executie
Furnizorul va constitui o garantie de buna executie a contractului in procent de 10 % (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile cu art.89 alin (2) prin oricare din formele de la art.90 alin. (1)-(3) din HG nr.925/2006, tinand si de prevederile HG 1045/2011.Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta;
-prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul nu are drept membrii in consiliul de administratie/ organul de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, asa cum acestea prevazute la art. 69 lit a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt :1. ALIC COSTEL-Director General2.MANGA MARCEL ? Director Tehnic3.CIOBANU MARIA ? Director Economic4. IOANA ARVUNESCU - Director Adjunct Economic5. GIURGIU VASILE ? Director Comercial6.MIJA EDUARD ? Director Adjunct Comercial7. SANDRU FLORIAN IOAN - Director Energie8.ISAI OVIDIU MIHAI- Sef Serviciu Ofertare Contractare Energie Electrica9. VISAN DORU -Director Electrocentrale Paroseni10. DIACONU DRAGOS IULIAN - Director Adjunct Productie Electrocentrale Paroseni11. BORCA DUMITRU - Director Adjunct Reparatii Electrocentrale Paroseni12. PACIU GABRIELA ? Sef Serviciu Juridic13. MODREA BIANCA - Consilier juridic14. POGOCSAN ELISABETA ? Sef Serviciu Achizitii15. GRADINA NICOLAE- Inginer16. PARDOS SCHMIDT CRISTINA- Sef Birou Achizitii Paroseni17. TIMISAN MIHAELA MARIA ? Economist18. IOVAN DUMITRU -Sef Serviciu Logistic19. LAURAN LILIANA - Sef Birou Logistic Paroseni20. GALATAN RODICA VIOLETA - Economist21. BILGAR SORINA DANIELA - Sef Birou Contracte Comerciale Paroseni22. MOLDOVAN CRISTINA - Economist23. GAVRILA GABRIELA CAMELIA - Sef Birou Bugete Preturi Costuri24. GYORGY ANA - Economist-completare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie ;Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune astfel: - cele intocmite de ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie, in original, conform art 5, alin.3 din Ordinul 509/20011 al ANRMAP- in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? acele documente emise de alte organisme /autoritati conf. art. 5, alin 1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP. - - Persoane fizice/juridice romane : Se vaprezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul areobiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, etc. in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiuea: ? conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului tb sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata.In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, , pentru conformitate, prezentarea acestuia in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Produsul ofertat trebuie sa se regaseasca in lista cu apele minerale naturale recunoscute in Romania cuprinsa in ordinul nr. 5 din24.01.2012 al presedintelui Agentiei Nationale pentru Resurse Minerale publicat in MO nr.78 din 31.01.2012 sau sa fie recunoscuta de autoritatea competenta dintr-un stat membru UE.Se va prezenta copie dupa lista., Cerinta nr. 3Prezentarea de mostreMostrele vor fi prezentate in ambalajul in care urmeaza a fi livrat produsul, marcat si sigilat conform reglementarilor in vigoare . Mostrele trebuie sa corespunda celor solicitate in caietul de sarcini si trebuie sa fie insotite de certificarea potrivit careia mostra prezentata este din sursa ofertantului si este recunoscuta in bazaOrdin nr.5/2012.Mostrele se depun la sediul autoritatii contractatnte pana la data limita de depunere a ofertelor ., Cerinta nr. 1 : Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima: Ofertantul sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare, celor ofertate.Se vor prezenta documente/contracte/ procese-verbale de receptie din partea beneficiarului prin care sa se confirme livrarea de produse similare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2013 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer