Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - " Achizitionarea Balast de rau 19.478 t , sort 0-63mm cu transport inclus - lucrari de intretinere drumuri judetene , jud. Arges defalcate pe loturi " dupa cum urmeaza


Detaliu pentru invitatia numarul 345268
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.
Numar invitatie: 345268/16.04.2013
Denumire contract: " Achizitionarea Balast de rau 19.478 t , sort 0-63mm cu transport inclus - lucrari de intretinere drumuri judetene , jud. Argesdefalcate pe loturi " dupa cum urmeaza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.Cod fiscal: RO 27648587, Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Telefon: +40 0248210062, Fax: +40 0248210062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, cod postal: 110103, telefon: +40 0248/210062, fax: +40 0248/210062, persoana de contact: Valeria Vasilca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. George Cosbuc, nr. 40, et.2, Birou achizitii-licitatii, Pitesti, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: " Achizitionarea Balast de rau 19.478 t , sort 0-63mm cu transport inclus - lucrari de intretinere drumuri judetene , jud. Argesdefalcate pe loturi " dupa cum urmeaza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Achizitionarea Balast de rau 19.478 t , sort 0-63mm cu transport inclus - lucrari de intretinere drumuri judetene , jud. Argesdefalcate pe loturi " dupa cum urmeaza : LOT I : "Achizitionare 3895 t Balast de rau , sort 0-63mm cu transport inclus - lucrari de intretinere drumuri DistrictBajesti , jud.Arges ";LOT II : "Achizitionarea3895 t Balast de rau , sort 0-63mm cu transport inclus - lucrari de intretinere drumuri District Cateasca, jud.Arges " ;LOT III : "Achizitionare 3895 t Balast de rau , sort 0-63mm cu transport inclus - lucrari de intretinere drumuri District Curtea de Arges, jud.Arges ";LOT IV : "Achizitionare 3898 t Balast de rau , sort 0-63mm cu transport inclus - lucrari de intretinere drumuri District Harsesti , jud.Arges ";LOT V : "Achizitionare 3895 t Balast de rau , sort 0-63mm cu transport inclus - lucrari de intretinere drumuri District Pitesti, jud.Arges "
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 559, 992.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare este de : Lot 1 ? 2.200, 00 lei, Lot 2 ? 2.200, 00 lei, Lot 3 ? 2.200, 00 lei, Lot. 4 ? 2.200, 00 lei , Lot. 5 ? 2.200, 00 lei. Pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunerte a ofertelor cu doua zile .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia pentru participare este irevocabila si se va constitui in lei, in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara, Formular nr.6b) Instrument de garantare emis de o societate de asigurarioriginal, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei proceduri.c) Plata cu numerar la caseria societatii orar de luni pana joi 08, 00?15, 00 vineri 7, 30-13, 00 ) ordin de plata vizat de banca emitenta, Cont bancar RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank .Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate atrage descalificarea Ofertantului, oferta sa fiind considerata inacceptabila . Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de Lot 1 ? 1.119, 81 lei, Lot 2 ? 1.119, 81 lei, Lot 3 ? 1.119, 81 lei, Lot. 4 ? 1.120, 68 lei , Lot. 5 ? 1.119, 81 lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, conf. Art. 278^1alin. 1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare .Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care deternina excuderea din procedura de atribuire, conf. Prevederulor din OUG 34/2006 art.180si ale art.181 lit. a), c^1)si d).(Completare formular nr. 5)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care deternina excuderea din procedura de atribuire, conf. Prevederulor din OUG 34/2006 art.180si ale art.181 lit. a), c^1)si d).( Completare formular nr. 12)-Cerficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, prezentat in original saucopie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat .-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, prezentat in original sau copie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.Observatii : Certificatele vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? .Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.-Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare prin Legea 337/2006 aprobatacu modificarile si completarile ulterioare.?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Ivascu Sorin ? Director General ;
-Uretu Claudia ? Director Economic ;
-Nicolau Alina ? Director Tehnic Productie .-Vasilca Valeria - Sef Birou Licitatii-Achizitii-Stanciu Mircea - Consilier Juridic-Cernatescu Silviu ? George- Consilier Juridic-OneataDragos ? Responsabil Preturi-Secuiu Aurelian ? Sef Sector (Productie)-Ratoi Ion -Sef Serviciu P.U.P-Aldea Elena ? Ildiko- Sef Birou Proiectare-Grigore Maria - Sef Sector Tehnic-Pintilie Iuliana Mioara ? Sub.ing. in cadrul Biroului de Proiectare-Radulescu Gabriela? Sub.ing. in cadrul Biroului de Proiectare-Soare Rodica Minodora - Sef Serviciu Tehnic-Dobrescu Stefanel ? Sef District Bajesti-Predescu George ? Sef District Cateasca-Hiru Cornel - Sef District Curtea de Arges-Soare Gheorghe - Sef District Harsesti-Crinu Gheorghe - Sef District Pitesti-Gatejanu Stefan ? Economist-Donoiu Emil-Grigore-Economist-Leana Bogdan ? Inspector-Malai Rebeca - Tehnician-Petrescu Aurel ? Presedinte Consiliu Administratie , -Bobeica Barbu- Gheorghe- membru Consiliu Administratie , -Stoicea Alin ? membru Consiliu Administratieeste exclus din procedura de atribuire?.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care deternina excuderea din procedura de atribuire, conf. Prevederulor din OUG 34/2006 art.180si ale art.181 lit. a), c^1)si d).(Completare formularul nr. 13)-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.( Completare formular nr. 6).-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.( Completare formular nr. 17).-Informatii Generale al ofertantului .( Completare formulare nr. 7) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Pentru ofertantii clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire vor trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul? .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil 31.12.2011 vizat si inregistrat la organul fiscal abilitat sau documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratiede conformitate a calitatii produsului insotit de rapoart de incercare pentru produs, emis de unlaborator autorizat, a carui vechime nu va fi mai mare de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste conformitatea produsului cu STAS 662-2002, conform art. 188 alin..(1)lit. d) din OUG nr. 34/2006., Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din ultimii 3 ani., Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii(cf. art. 188, al 2, lit. g, din OUG 34//2006).- Ofertantul trebuie sa aiba urmatoarea dotare tehnica minima: -Autobasculante ;
-Incarcator;
-Cantar .NOTA: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului. Se vor prezenta documente doveditoare pentru a se face dovada detinerii si disponibilizarii utilajelor/echipamentelor/ mijloacele de transport ( contracte, etc.). Documente de certificare a sistemului calitatii pentru ofertant , valabile la data limita de depunere a ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate din seria ISO 9001:2008 sau echivalent corespunzator obiectului procedurii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer