Achizitie publica - ? Alimentare cu apa potabila si extindere retele, in localitatile Calugari si Izubc, comuna Carpinet
Detaliu pentru invitatia numarul 229666
COMUNA CARPINET (PRIMARIA)
Cod de identificare fiscala: 5003580
Adresa: LOCALITATEA CARPINET NR.80, Carpinet
Telefon: 0259/336114
Fax: 0259/336114
Denumire invitatie: ? Alimentare cu apa potabila si extindere retele, in localitatile Calugari si Izubc, comuna Carpinet
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ?Suplimentaredebit - Alimentare cu apa potabila si extindere retele, in localitatile Calugari si Izubc, comuna Carpinet, judetul Bihor?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 07.10.2009 15:31)
Data publicarii: 06.10.2009 13:27
Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Carpinet, Localitatea Carpinet, Nr. 80. Jud. Bihor, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2009 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Carpinet, Localitatea Carpinet, Nr. 80. Jud. Bihor, Romania
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 1, 116, 457 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat emis de catre DGFP privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat.Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local.Certificat constatator emis de ORC din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut în obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii .Se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), aceasta trebuind sa fie de cel putin 2.200.000 lei.Se va prezenta certificat: SR EN ISO 9001/2001, SR EN ISO 14001/2005, Certificat SR OHSAS18001/2008.
Documentatia se poate obtine in format electronic de la sediul Primariei. Persoana de contact: Ienciu Gheorghe, tel: 0259/353603
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Din cauza modifcarii valorii estimate, prezenta invitatie de participare se anuleaza in conformitate cu prevederile art. 209, alin(1), lit.d din OUG 34/2006, urmand a fi reluata prin intermediul operatorului SEAP