Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Amenajare parc de agrement in localitatea Cefa,judetul Bihor ?


Detaliu pentru invitatia numarul 213738
Autoritate contractanta
COMUNA CEFA BIHOR
Cod de identificare fiscala: 4820275
Adresa: CEFA, 82, BIHOR, Cefa
Telefon: 0259394007
Fax: 0259394007
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ? Amenajare parc de agrement in localitatea Cefa, judetul Bihor ?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de amenajare parc de agrement in localitatea Cefa, judetul Bihor
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 10.06.2009 13:51)
Data publicarii: 10.06.2009 13:41
Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Cefa, Localitatea Cefa, nr. 82, judetul Bihor
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Cefa, Localitatea Cefa, nr. 82, judetul Bihor
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 250 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat.Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local.Declaratie pe proprie raspundere privind neîncadrarea în prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 aniSe va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 100.000 euro.
Documentatiei de atribuire se poate obtine de la sediul autoritatii contractante. Persoana de contact: Junc Ioana, tel :0259/394007
Motive anulare:
Altele
Observatii: conform art. 209 alin.2 lit. a , procedura se anuleaza urmand a fi reluata prin intermediul operatorului SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer