Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, AMENAJARE SPATIU CENTRUL DE ABILITATI CLINICE FUNDAMENTALE SI FURNIZARE ECHIPAMENTE AFERENTE?


Detaliu pentru invitatia numarul 342740
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Numar invitatie: 342740/15.02.2013
Denumire contract: , , AMENAJARE SPATIUCENTRUL DE ABILITATI CLINICEFUNDAMENTALE SI FURNIZARE ECHIPAMENTE AFERENTE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , AMENAJARE SPATIUCENTRUL DE ABILITATI CLINICEFUNDAMENTALE SI FURNIZARE ECHIPAMENTE AFERENTE?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,AMENAJARE SPATIUCENTRUL DE ABILITATI CLINICEFUNDAMENTALE SI FURNIZARE ECHIPAMENTE AFERENTE?-valoare lucrari-1.348.702, 00 lei fara TVA-valoare echipamente si accesorii-1.545.025, 00 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 893, 727 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan?ia de participare este in cuantum de 57.874 leise constituie in contul RO29TREZ4065005XXX000410, TREZORERIA IASI , COD FISCAL 4701100.Garantia de participare se va constitui prin oricare din instrumentele permise de art. 86 din HG 925/2006 (virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, nu mai tarziu de datalimita de depunere a ofertelor).In situatia in care participantul face parte dintr-oasociere in cadrul careia participa la procedura garantia se va constitui de catre un un asociat in numele si pentru asociereaparticipanta .Participantii care fac parte din categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acesteia, conform Legii 346/2004.Participantii care fac parte din categoria IMM vor prezenta impreuna cu garantia de participare si Declaratia privind incadrarea in categoria IMM conform Anexei 1 din L346/2004. Incadrarea in categoria IMM in cazul asocierii presupune incadrarea tuturor asociatiilor in categoria IMM.Garantia de participare se retine conform art. 87 din HG 925/2006 si se restituie conform art. 88 din HG 925/2006.Garantia sub forma scrisorii de garantie bancara va respecta formularul 17 atasat prezentei documentatii. Pentru garantiile constituite prin asigurare, acestea trebuie sa fie constituita in favoarea autoritatii contractante, asiguratorul sa isi asume obligatia de despagubire in mod irevocabil. Perioada de valabilitatea a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Se va avea in vedere cursul valutar lei/ alta valuta al BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.Se va constitui in 5 zilede la semnarea contractului, cu valabilitate minimapana la executarea integrala a obligatiilor, prin orice instrument prevazutde art. 90 din HG 925/2006 contul RO29TREZ4065005XXX000410, TREZORERIA IASI, COD FISCAL 4701100.In cazul unei asocieri care este declarata cistigatoare, garantia se va constitui de catre un un asociat in numele si pentru asocierea ce va face parte contractanta. Castigatorii IMM beneficiaza de prevederile art.16 din Legea 346/2006, in sensul reducerii cu 50% a garantiei , caz in care contractantul va completa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM, conform Anexa Legii 346/2006.Garantia de buna executie se retine in conformitate cu dispozitiile art. 91 din HG 925/2006 si se restituie in conformitate cu dispozitiile art. 92 din HG 925/2006Se vor avea in vedere formularul 18 pentru scrisoarea de garantie de buna executie atasat pentru scrisoarea de garantie banacara, iar pentru scrisoarea de garantie emisa de o societate de asigurari, se vor avea in vedere sa fie constituite in favoarea autoritatii contractante, asiguratorul sa isi asume obligatia in mod irevocabil de despagubire, conform prevederilor art. 90, alin 1 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 **in cazul participarii la procedura in asociere, cerinta se aplica fiecarui membru al asocierii Formular 3Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181din OUG 34/2006**in cazul participarii la procedura in asociere, cerinta se aplica fiecarui membru al asocieriiFormular 5Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele**in cazul participarii la procedura in asociere, cerinta se aplica fiecarui membru al asocierii In oricare dintre formele permise de Ordinul 509/2011: original, copie legalizata sau copie conforma cu originalulCerinta nr. 4Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele**in cazul participarii la procedura in asociere, cerinta se aplica fiecarui membru al asocierii In oricare dintre formele permise de Ordiinul 509/2011: original, copie legalizata sau copie conforma cu originalulCerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.**in cazul participarii la procedura in asociere, cerinta se aplica fiecarui membru al asocieriiFormular 7Cerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006.Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante: aproba bugetul (Rector, prof.univ.dr.Vasile Astarastoae, Director General Administrativ, ec.Daniela Drugus, Director Financiar Contabil, ec. Petronela Iuliana Baranetchi, CFPP ? ec. Ioana Alexa), semneaza referatul de necesitate (prof. univ. dr. Doina Azoicai), semneaza caietul de sarcini (Dr Ovidiu Rusalim Pietris, arh. Sebastian Savescu), intocmesc si aproba documentatia de atribuire (Mat. Gherghisan Gabriela, Sef Serv. Administrativ, ing.Maria Arhip, sef Birou Tehnic, ing. Mircea Cojocaru, oficiu juridic, jr.Ionica Barca-Vasiliu, responsabil achizitie, ing. Pacurici Dana Octavia), evalueaza ofertele in calitate de membri ai comisiei de evaluare (ing. Dana Octavia Pacurici, ing. Mircea Cojocaru, jr. Ionica Barca-Vasiliu, ing. Maria Arhip, dr. Ovidiu Rusalim Petris, jr. Nicoleta Nastase), experti cooptati (arh. Sebastian Savescu, jr. Alina Munteanu)*in cazul participarii la procedura in asociere, cerinta se aplica fiecarui membru al asocieriiFormular 4Cerinta nr. 7Calitatea de participant la procedura a ofertantului: in nume propriu, ca asociat sau subcontractantFormular 6Tertul sustinator va trebui sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, a neincadrarii in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 si a neincadrariiin prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Subcontractantul va trebui sa faca dovada neincadrariiin prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in activitatile autorizate si in codul CAENdin certificatul constatator emis de O.N.R.C.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator emis de O.N.R.C.in forma originala sau copie legalizata.Pentru persoane juridice romane -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte numele complet, sediul, detinatorii de parti sociale sau de actiuni, persoanele autorizate/administratori, sediile si activitatile autorizate si daca operatorul economic este in insolventa/faliment/lichidare/aranjament cu creditorii sau o alta situatie similara reglementata de legislatia in domeniu. Activitatile CAEN specificate la activitati autorizate trebuie sa permita executarea obiectului contractului.Certificat constatator trebuie sa contina informatii actualesi reale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru documentele cu vechime mai mare de 30 de zile, participantul va declara pe proprie raspundere ca informatiile cuprinse in documentul inaintat sunt reale si actuale.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, i se va solicita documentul in original/copie legalizata. Prezentare Certificat constatatorCerinta nr. 2Autorizare ANRE pentru proiectare sistem de distributie gaz, conform prevederilor Normativ I6-98 privind , ,Proiectarea, avizarea si executarea lucrarilorde instalatii gaze naturale? Prezentare autorizatieCerinta 3Autorizatie de montare, reparare, punere in functiune cazan de apa calda PTC9/2010 colectia ISCIR Prezentare autorizatieCerinta 4Autorizatie pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conf. Legea 307/2006 aparare contra incendiilor, OMAI 163/2007 privindaprobare norme de aparare incendii, OMAI 87/2010- autorizare persoane care efectueazalucrari in domeniul prot. Incend. NP/18/2-02 proiectare si executieinstalatii de semnalizare incendiu Prezentare autorizatieCerinta 5Licenta pentru activitati de proiectare, instalare, modificare sau intretinere sisteme de alarmare impotriva efractiei, conform HG 301/2012 Prezentare licentaCerinta 6Autorizatieeliberata de Ministerul Sanatatii privind comercializarea, distributia, instalare si intretinere pentru echipamentele medicale, conform Legii 176/2000 Prezentare autorizatieCerintele se considera indeplinite daca sunt prezentate documente relevante de catre ofertantii individuali sau de minim un asociat in cazul participarii in asociere.Documentele prezentate trebuie sa fie valabile, sa prezinte informatii reale si de actualitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, media anuala minima impusa fiind de 5.787.454 lei (valoarea fiind stabilita cu respectarea limitei maxime impuse de prevederile art. 9, lit b din HG 925/2006): 2010, 2011 si 2012. Se va completa Formular 8 ?Fisa de informatii generale?Pentru situatiile financiare intocmite in euro la echivalenta in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR aferent fiecarui anin parte dintre cei pentru care se solicita cifra de afaceri.In cazul in careoperatorul economic prezinta declaratie de incadrare in categoria IMM, conform L 346/2004, conform art.16, alin.(2), beneficiaza de facilitatea injumatatirii valorii impuse.Nota: in cazul in care oferta este depusa de o asociere , cerinta privind cifra mediede afaceriglobala trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati., Cerinta 2Angajamentul ferm ? incheiat in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). De asemeni, tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69 indice 1 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Cerinta nr. 2 -Experienta similaraPrezentarea mai multor documente/certificari emise sau contrasemnate de beneficiardin care sa reiasa experienta similara in livrari de produse similare in valoare cumulata de minimum1.545.025, 00 lei fara TVA si prezentarea mai multor documente/certificari emise sau contrasemnate de beneficiar din care sa reiasa experienta similara in executarea de lucrari similare in valoare cumulata de minimum 1.348.702, 00lei fara TVA. Operatorii economici nerezidenti(straini)vor prezentacopiile respective insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana., Cerinta 3Informatii privind dotarile tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii, Cerinta 5Angajament ferm in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). De asemeni, tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69indice 1 din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii.Certificat ISO 9001 sau echivalent, Cerinta 2Implementarea si mentinerea unor standarde de protectie a mediului - Certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante respectiv ISO 14001 /2004 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
20
Descriere: Durata de executie
Garantia acordata lucrarilor aferente
5
Descriere: Garantia acordata lucrarilor aferente
Garantia acordata echipamentelor si dotarilor
15
Descriere: Garantia acordata echipamentelor si dotarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2013 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer