Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? ASFALTARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA MATEESTI, JUDETUL VALCEA ?


Detaliu pentru invitatia numarul 341127
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MATEESTI
Numar invitatie: 341127/18.12.2012
Denumire contract: ? ASFALTAREDRUMURI DE INTERES LOCALIN COMUNA MATEESTI, JUDETUL VALCEA ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MATEESTICod fiscal: 2541347, Adresa: COM.MATEESTI, SAT GRECI, JUD.VALCEA, Mateesti, Telefon: 0724933337, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM.MATEESTI, SAT MATEETSI, JUD.VALCEA, Mateesti, Romania, cod postal: 247340, telefon: +40 250869601, fax: +40 250869601, persoana de contact: ALEXIE VALERIAN ION-PRIMAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Mateesti - comuna Matesti, sat Mateesti, judet Valcea.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? ASFALTAREDRUMURI DE INTERES LOCALIN COMUNA MATEESTI, JUDETUL VALCEA ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop achizitia de Proiectare si Executie a lucrarii de investitii : ? ASFALTAREDRUMURI DE INTERES LOCALIN COMUNA MATEESTI, JUDETUL VALCEA ?Obiectivul principal al acestei achizitii consta in : - Realizarea serviciului de proiectare (proiect tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului, studii de teren).- Modernizarea retelei de drumuri se afla in teritoriul comunei Mateesti, satele Greci si Mateesti, pe o lungime totala de 4.495 m. Drumurile propuse pentru modernizare fac legatura corpurilor de sate cu D.J. 605 A Gradistea-Milostea.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 297, 735 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 64.466 leivalabila 90 zile de la datalimita de depunere a ofertelorsi se constituie prin oricare din modurile prevazute la art.86 din HG925/2006. In cazul constituirii prin virament bancar garantia se depune in contul RO81TREZ6805006XXX000381 deschis la TrezoreriaBerbesti.In cazul constituirii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente sa insereze in mod expres situatiile prevazute la art.87 din HG925/2006 si art 278 ind 1 dinOUG 34/2006.Data de referinta la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data de 07 ianuarie 2013.
Garantie de buna executie
Reprezinta 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conf art.90 din HG925/2006 prin retineri suucesive sau instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o banca sau societate de asigurare valabila in perioada de executie a lucrarilor , cu respectarea prevederilor art 88 alin 2-3 din HG 925/2006 .In cazul constituirii prin retineri suucesive ofertantul castigator va avea in vedere prevederile Hg 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare); Formular nr.4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Formular nr.4- Situatii scadente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat si bugetul local;
- Certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010- Pentru persoane juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana, in copie conform cu originalul;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Prezentarea de documente edificatoare din care sa reiasa caofertantii nu se afla in situatiile de excludere prevazute la art. 69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante conform preved ordinului 170/2012 al ANRMAP.-In sensul prevederilor art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Alexie Valerian Ion - Primar, Anghelescu Ilie Cosmin - Viceprimar, Dita Victoria -Secretar, Mesteacan Catalin - Administrator public, Pirvulescu Mihaela - Contabil, Deaconu Victor Bogdan -consilier, Deaconescu Victor Cristinel - consilier, Florescu Mariana-consilier, Floarea Dumitru-consilier, Ghelmegeanu Gheorghe -consilier, Mihaila Vasile-Consilier, Mitu Constantin-consilier, Nitulescu Petre-consilier, Patrascu Paul Pavel- consilier, Sandru Constantin - consilier, Stanisor Nicolae - consilier, Tomescu Corina - consilier. -Documente care dovedesc forma de inregistrare : Prezentarea in copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul" a Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului si Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC Operatorii economici nerezidenti (straini): Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate de organele competente, conform Art. 185, lit. b) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul").Prezentarea formularului ?Informatii generale?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani din care sa reiasa ca a executat minim o lucrare similara , proces verbal de receptie la terminarea lucrarii si recomandare din partea beneficiarului.Declar. privind utilajele , echipamentele tehnice de care dispune oper. economic pt. indeplinirea contractului de lucrari.1. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si alecadrelor de conducere in ultimii 3 ani separat pe fiecare an in parte.2. Se va nominaliza personalul ?cheie" inginer in specializarea drumuri / subinginer de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Pentru personalul"cheie", se vor prezenta: CV-uri , declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract , diplome care atesta specializarea , autorizatii/certificate de atestare profesionala specifice domeniului lucrarii . Ofert. trebuie sa aiba cel putin un inginer in specializ. drumuri Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalent.Se va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO9001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectie a mediului ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara-Punctajul pentru factorul de evaluare "Pretul ofertei" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 100, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a). Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Termen de proiectare
15
Descriere: Termenul de prestare a serviciilor de proiectare este nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pana la care se inainteaza beneficarului PT, DDE , conform caiet de sarcini si anume un termen minim de 40 de zile; punctajul PT serv PT= (Tmin/ T ofertat)*15 unde T min este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibileconforme din punct de vedere tehnic si se va acorda maximul de puncte, respectiv 15 puncte, unde T ofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate. Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 60 zile calendaristice va fi respinsa.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
25
Descriere: Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata ( sub care oferta va fi considerate neconforma) este de 12 luni, iar durata maxima de 60 luni. ? pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se va acorda punctajul maxim alocat , respectiv 25 puncte, pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctajul astfel: PDG=(DN/DMAX)*25, unde Dn- durata de garantie alta decat cea maxima si D max durata de garantie maxima.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante - comuna Mateesti, judetul Valcea.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer