Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, CENTRU MULTIFUNCTIONAL DE ASISTENTA SOCIALA IN MUNICIPIUL DRAGASANI, JUD. VALCEA??


Detaliu pentru invitatia numarul 350769
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DRAGASANI
Numar invitatie: 350769/19.07.2013
Denumire contract: , , CENTRU MULTIFUNCTIONAL DE ASISTENTA SOCIALA INMUNICIPIUL DRAGASANI, JUD. VALCEA??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DRAGASANICod fiscal: 2573829, Adresa: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Telefon: 0250811990, Fax: 0250811990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Romania, cod postal: 245700, telefon: +40 250811990, fax: +40 250811990, persoana de contact: MUNICIPIUL DRAGASANI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MUNICIPIUL DRAGASANI, STR. PIATA PANDURILOR NR.1, JUD.VALCEA.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , CENTRU MULTIFUNCTIONAL DE ASISTENTA SOCIALA INMUNICIPIUL DRAGASANI, JUD. VALCEA??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructia in care va fi amenajat centrul multifunctional, este o cladire veche construita in jurul anului 1920, avand dimensiunile in plan cca. 53, 30x 18, 0m si functiunea initiala de scoala cu internat si cantina.Din constructia existenta, cu regim de inaltime Sp+P+2, se propune utilizarea unei parti situata pe latura estica a sa - foste sali de clasa, avand accesul asigurat din aleea carosabila de pe latura sudica, spre blocul 90, pentru amenajarea Centrului multifunctional de asistenta sociala.Din suprafata construita totala pe nivel de 696, 0mp se amenajeaza 69, 20mp la parter, 279, 45 mp la etajul 1 si 156, 45 mp la etajul 2, la toate nivelele aparand si liftul exterior pentru persoane cu deficiente motorii.Lucrari de modernizare propuse: - inlocuirea tuturor pardoselilor interioare cu pardoseli din gresie portelanata mata pe holuri, grupuri sanitare, spatiu tehnic, vestiare etc. si parchet stratificat si mocheta in spatiile de birouri, sali etc.- desfacerea si refacerea tuturor tencuielilor interioare la pereti si tavane- refacerea tuturor vopsitoriilor interioare la pereti si tavane- realizarea unei rampe cu gresie antiderapanta la accesul in cladire si un ascensor pe latura sudica pentru persoanele cu deficiente motorii- grupuri sanitare special amenajate pentru persoanele cu deficiente motorii- inlocuirea tamplariei interioaresi exterioare;
- compartimentari cu pereti de gips-carton- inlocuirea balustradelor din fier indoit la rece cu balustrade din profile de inox- inlocuirea invelitoarei din tabla zincata deteriorata cu invelitoare din tabla profilata prevopsita, inclusiv jgheaburi si burlane - pe toata cladirea, nu numai pe zona studiata- inlocuirea straturilor de hidroizolatie de pe zona cu terasa, cu hidroizolatie bituminoasa cu ardezie- modificarea acoperisului podului pe cele doua laturi scurte, - inlocuirea tuturor straturilor de sub invelitoare si ignifugarea tuturor elementelor de lemn ale acoperisului- amplasarea unei centrale termice la parterul cladirii, pentru incalzirea si alimentarea cu apa calda- consolidarea intregii cladiri conform expertizei tehnice, cu stalpi verticali din beton armat- finisarea intregii fatade a cladirii, nu numai pe zona studiata- NOTA: Lucrarilecuprind ?Cheltuieli diverse si neprevazute? in valoare de ? 140.379, 00 lei.Valoarea estimata a Capitolului , ,Cheltuieli diverse si neprevazute? reprezinta un procent de 7, 9 % din valoarea estimata a Capitolului , ,Constructii si instalatii?
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 916, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de part este 35.500, 00 lei;
-perioada de valab. a gar. pt. part. este 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor si este egala cu perioada de valab. a ofertei;Forma de constituire a gar. de part.: cf art. 86 din H. G. 925/2006;1. Scrisoare de garantie bancara emisa de preferat de o banca din Romania(completare Formular nr.16);2.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate de asigurari;3. Depunere in numerar la casieria A. C;4. Un OP sau o fila CEC depusa la casieria a. c., cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Cont virare gar. de part: RO98TREZ6725006XXX000086 deschis la Trezoreria Dragasani, cod fiscal 2573829.La sediul a. c. vor fi transmise( in original, in cazul scrisorilor de garantie bancara, instrument de garantare emis in cond. legii de o societate de asigurari sau o copie cu viza bancii, in cazul o.p) documentele ce fac dovadaconstituirii gar. de part., insotite de scrisoarea de inaintare - Formular nr. 15. Dovada const. gar. de part. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofer.Ofertantii din categoria I. M. M. (facind dovada in acest sens prin prez. doc. prevazute in Legea nr. 346/2004 benef. de prev. acesteia.Restituirea gar. de participare: cf. art. 88 din HG 925/2006;Retinerea garantiei de participare: -conform art. 87 din HG 925/2006;
-in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, a. c. va retine contestatorului din gar. de part.suma de 17.758, 00 lei;Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: curs de referinta BNR la data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10%din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 si 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Durata garantiei de buna executie este de minim 24 luni.Restituirea garantiei de buna executie: conform art. 92, pct. (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de prevederile acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neancadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) -completare si prezentare Formular nr. 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare si prezentare Formular nr. 2 ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare si prezentare Formular nr. 3;Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal;Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local - Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare si prezentare Formular nr. 4 ;Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare si prezentare Formular nr. 5.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante in art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1. Nedelcu Cristian ? primar2. Sanda Adrian- viceprimar3. Duta Gheorghe- secretar4. Draghici Maria- director executiv5. AgapescuToma- director DSP6. Croitoru Dan- director adjunct DSP7. Iorga Alexandru- arhitect sef8. Trandafir Ioana ? sef serviciu buget finante9. Popa Aura ? sef servicu resurse umane10. Costeanu Mihai- referent de specialitate11. Stancu Gabriela ? inspector specialitate12. Dumitrescu Dan-Nicolae ? cons. Juridic13. Mihalache Mariana-cons. Juridic14. Trandafir Viorel ? sef birou tehnic DSP15. Bolocan Mihai ? consilier local16. Bran Gheorghe- consilier local17. Petcan Lidia- consilier local18. Greere Constantin- consilier local19. Nedelcu Sorin- consilier local20. Dobre Dumitru- consilier local21. Boerescu Adrian- consilier local22. Elisavescu Ion- consilier local23. Caplea Elena- consilier local24. Guinea Ilie- consilier local25. Vatafu Tiberiu- consilier local26. Zaulet Adrian- consilier local27. Nitoiu Viorel- consilier local28. Neacsu Viorel- consilier local29. Bercu Cornel consilier local30.Marin Elena- consilier local Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal, iar informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunerea a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate ;Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? iar informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunerea a ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine documentele vor fi transmse in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie bancara-ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executia lucrarii de minim 300.000 lei pentru o perioada de 2 luni, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011., Informatii privind bilanturile contabile- copii dupa bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate la organele competente.Se vor accepta si orice alte documente edificatoare din care sa rezulte cifra de afaceri a acestor ani, numai in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorii nu au posibilitatea de a prezenta documentele solicitate (respectiv bilant contabil);, Informatii privindcifra de afaceri-cifra de afaceri care vizeaza activitatea pe ultimii trei ani(2010, 2011, 2012);
- media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu3.500.000 lei;In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri. In cazul in care ofertantul este o asociere si toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci va beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta o Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.- Nota: Echivalentul in euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul la care s-a facut raportarea.(http: //www.bnro.ro/Cursuri-medii-3544.aspxPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociereaIn orice situatie de asociere a doi sau mai multi operatori economici, toti asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate in cadrul capitolului III.2) al Fisei de date.In cazul prezentarii unei oferte in asociere, situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare cumulata a resurselor membrilor grupului.In cazul unei asocieri, in documentele de calificare ale liderului de asociere va fi prezentat acordul de asociere care trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor, datele de identificare ale acestora, si reprezentan?ii legali- nominalizarea liderului de asociere- partea din contract pe care o indeplineste fiecare (categorii de lucrari, valoare lucrari si procent din valoarea totala)- clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului- imputernicirea liderului asocierii de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv- clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata castigatoare- clauze privind modul de efectuare a platilorIn situatia in care oferta comuna a asociatilor este declarata castigatoare, asociatii vor prezenta o copie legalizata aasocierii inainte de data semnarii contractului de executie lucrari., Informatii privind partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontractezePentru fiecare subcontractant se va prezenta acordul de subcontractare.Ofertantul va completa o declaratie care va contine toti subcontractantii cu care intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractului.Atentie! In situatia in care, pe durata contractului, se vor subcontracta parti din contract unor operatori economici nedeclarati ca subcontractanti sau daca se schimba subcontractantii declarati, fara a se solicita acordul autoritatii contractante, aceasta va avea dreptul de a rezilia contractul., Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului- Personalul propus pentruexecutarea contractului (manager contract, responsabil tehnic cu executia, responsabil control calitate, responsabil management calitate, responsabil management mediu, responsabil securitatea muncii); se va completa si prezenta Formularul nr. 11; pentru fiecare- se va completa si prezenta copii dupa diplome de studii, documentele de atestare profesionala, decizii de numire si CV-iuri pentru personalul propus pentru executarea contractului, conform Formular nr. 12 si de asemenea extrase R. E. V. I. S. A. L., declaratii de disponibilitate sau alte documente din care sa rezulte un raport intre ofertant si persoana nominalizata;, Informatii privind personalulDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 1.Lista principalelorlucrari similare, executate in ultimii 5ani;Se va completa si prezenta Formularul nr. 7 si anexa acestuia;2.Se va completa si prezenta, deasemenea, Formularul nr. 8 ?Experienta similara? pentru unu sau mai multe contracte de lucrari similare;3.Prezentarea a una sau mai multe certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor similare precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;4.Valoarea cumulata acertificarilor (contractelor) sa fie de minim 1.700.000, 00 lei.5. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si documente care atesta detinerea (dotare proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a acestora, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.-se va completa si prezenta Formularul nr. 9 si anexa acestuia. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al mediului), valabil la data limita de depunere aofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), valabil la data limita de depunere a ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2013 07:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer