Achizitie publica - ? Consolidare corp drum judetean DJ 107C: DN1 ? Drambar ? Seusa ? Ciugud ? Limba ? Oarda de Jos ? Vintu de Jos ? DN7, km.2+990 ? km.4+925, judetul Alba?
Detaliu pentru invitatia numarul 339279
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339279/13.11.2012
Denumire contract: ? Consolidare corp drum judetean DJ 107C: DN1 ? Drambar ? Seusa ? Ciugud ? Limba ? Oarda de Jos ? Vintu de Jos ? DN7, km.2+990 ? km.4+925, judetul Alba?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AlbaCod fiscal: 4562583, Adresa: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Telefon: 0258-813380, 0258-811982, Fax: 0258-813325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258813380, fax: +40 258813325, persoana de contact: Camelia Elena Galac Vitan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Consolidare corp drum judetean DJ 107C: DN1 ? Drambar ? Seusa ? Ciugud ? Limba ? Oarda de Jos ? Vintu de Jos ? DN7, km.2+990 ? km.4+925, judetul Alba?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a contractului ce face obiectul prezentei proceduri este de 1.912.185 lei, valoare in functie de care se vor evalua ofertele.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 007, 794 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 35.000 lei.Cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art.278^1 este 5.692, 183 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formular 22, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;b) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata in contul RO03TREZ0025006XXX000171 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cod de inregistrare fiscala: 4562583, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;
- a sumei in numerar.In oricare din situatiile prevazute mai sus, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara T.V.AConstituirea garantiei de buna executie a contractului se va face prin- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari Formular 23, care devine anexa la contract.Constituirea garantiei de buna executie se va face inainte de semnarea contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie pe propria raspundere privind situatia personala a operatorului economic, completata in conformitate cu Formular 1.In vederea sustinerii declaratiilor din formular vor fi prezentate urmatoarele: Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plataprivind impozitele si taxele locale, eliberat de Directia/Serviciul Impozite si Taxe Locale.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Certificatele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe propria raspundere;
- fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a uneiasociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a altei persoane, atunci tertul sustinator va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 modificata prin Legea 279/2011.Cerinta nr.2Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, completata in conformitate cuFormular 2Ofertantul are obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta , conform ORDINNr. 314 din 12 octombrie 2010.Cerinta nr.3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formular 3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Consiliului judetean Alba sunt: Ion Dumitrel ? Presedinte Consiliul judetean Alba, Alin Florin Cucui ? vicepresedinte, Florin Claudiu Roman ? vicepresedinte, Mariana Hurbean ? secretar al judetului, Marian Florin Aitai ? director executiv, Elena Opruta ? director executiv adjunct, Dan Popescu ? director executiv, Consilieri judeteni: Bibolar Horatiu Mugur, Cenusa Marin, Chiriac Raul Dumitru, Cira Grigorescu Gabriel, Cojocaru Igor, Cretu Simion, Daramus Eugenia Marcela, Darzu Ioan, Dragosin Petru Romi, Filipescu Cornel, Fulea Dumitru, Fulea Ioan, Florea Ioan, Hategan Marius Nicolae, Ivinis Gheorghe Ioan, Marincas Ion, Mihai Nicusor Mircea, Mocan Angelica Elisabeta, Morar Lucian Mihai, Narita Virgil Nicolae, Oltean Ioan, Pasca Cristian Dan, Popa Romul, Pusca Nicolae, Racuci Claudiu Vasile, Sandea Dorin Gheorghe, Simion Marcel, Stan Marcel Ioan, Tatar Virgil, Truta NicolaeDeclaratia se va prezenta si de catre ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta nr.1Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, precum si faptul ca nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment;Persoane juridice /fizice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Fisa de informatii generale, cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani. Se va prezenta media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani 2009, 2010, 2011.Fisa de informatii generale se va completa in conformitate cu Formularul 4Echivalenta euro/ron2009 ? 4, 23732010 ? 4, 20992011 ? 4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniSe completeaza si se prezinta Formularul 5Ultimii 5 ani se considera 01.01.2007?31.10.2012., Cerinta nr.2Experienta similaraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au executat si dus la bun sfarsit, maxim 3(trei) contracte similare a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de 1.500.000 lei (fara TVA)Prin contracte similare se intelege: contracte care au ca obiect construire/ consolidare/ reabilitare drum national sau judetean.Prin formula ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala., continuare Cerinta nr.2Se vor depune in vederea sustinerii experientei similare urmatoarele: 1)copie dupa contract(e) de lucrari prezentate ca experienta similara, cu mentiunea ?conform cu originalul? sau dupa paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, pretul , durata contractului si pagina finala cu semnaturile;2) proces verbal de receptie partiala, receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala, din care sa rezulte valoarea lucrarilor executate;3) recomandare din partea beneficiarului lucrarii.Pentru contractele prezentate ca experienta similara se completeaza Fisele de experienta similara conform Formularului 6.Echivalenta euro/ron2007 ? 3, 33732008 ? 3, 68272009 ? 4, 23732010 ? 4, 20992011 ? 4, 23792012 ? 4, 4603, Cerinta nr.3Declaratie privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se completeaza si se prezinta Formularul 7, Cerinta nr.4Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, angajat in indeplinirea contractuluiOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resurse umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: - sef lucrare, inginer specialitatea Cai ferate, drumuri, poduri;
- responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarii prezentei proceduri;
- responsabil tehnic cu calitatea.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.Se vor prezenta in acest sens, pentru fiecare dintre specialisti: CV-ul, documente de atestare tehnico-profesionala valabile la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se completeaza si se prezinta Formularul 8., Cerinta nr.5Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit vor fi indeplinite de catre unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi.Se completeaza si se prezinta Formularul 9 Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura vor prezenta certificatul ISO 9001/2000 sau orice document in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat si certificarea propriu zisa urmeaza sa o primeasca in curand.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 11:46