Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? CONSTRUIRE CENTRU CULTURAL IN LOCALITATEA ICLOD , COMUNA ICLOD, JUDETUL CLUJ


Detaliu pentru invitatia numarul 351960
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Iclod(Primaria )
Numar invitatie: 351960/05.08.2013
Denumire contract: ? CONSTRUIRE CENTRU CULTURAL IN LOCALITATEA ICLOD , COMUNA ICLOD, JUDETUL CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Iclod(Primaria )Cod fiscal: 4288241, Adresa: Iclod, nr.117, jud.Cluj, Iclod, Telefon: 0264/263218, Fax: 0264/263218
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iclod, nr.440A, jud.Cluj, Iclod, Romania, cod postal: 407335, telefon: +40 0264263218, fax: +40 0264263218, persoana de contact: Adriana Maria Manu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Iclod, nr.440A, jud.Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? CONSTRUIRE CENTRU CULTURAL IN LOCALITATEA ICLOD , COMUNA ICLOD, JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SE DORESTE A SE CONSTRUI O CASA DE CULTURA. Procentul aferent diverselor si neprevazute reprezinta 2.37136 % din valoarea contractului, suma de 40608 lei.
II.1.6) CPV: 45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 756, 743 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
30.000 lei (IMM reducere la 50%). Cursul leu/euro la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare: cursul BNR valabil in ziua publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile si este cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei (de la data limita de depunere a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: se vor avea in vedere prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 a) prin virament bancar sau printr¬un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta in contul RO71TREZ2185006XXX000784 ; c) in numerar, la casieria autoritatii contractante. Retineri din suma constituita drept garantie de participare: in conformitate cu prevederile art. 278 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006 suma de 5496 lei . Valoarea ce va fi retinuta se va calcula pe baza valorii estimate care nu cuprinde lucrarile diverse si neprevazute.
Garantie de buna executie
10% din pretul fara TVA al contractului (IMM reducere la 50%). Modalitatea de constituire: conf. art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34 / 2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform Formularului A anexat. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la punctul anterior, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Autoritatea contractanta trebuie sa se asigure ca ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire, certificatele/documentele prevazute in Formular , acestea fiind incluse in dosarul achizitiei publice. Dosarul achizitiei publice trebuie sa includa si certificate / documente ale altor ofertanti numai daca, in cadrul procesului de evaluare, au fost adoptate decizii de respingere a respectivelor oferte care s-au bazat pe informatiile din respectivele certificate / documente. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani si are dreptul de a exclude orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca: - in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, sau - in ultimii 3 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala, in conformitate cu prevederile art. 180 si respectiv, art. 181 lit. c¹ si d) din OUG nr. 34 / 2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se vor depune si de catre tertul sustinator. Cerinta obligatorie 1: Declaratie privind eligibilitatea: Formularanexat, (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34 / 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica); Cerinta obligatorie 2: Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Formular anexat se va intocmi conform Ordinului ANRMAP nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicarea a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Cerinta obligatorie 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formularanexat; Cerinta obligatorie 4: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator . Formularanexat. Se precizeaza ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, conform art 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt: Pirtoc Emil-Primar, Mot Ghiorghe-Viceprimar, Manu Adriana Maria-Inspector, Codrea Terezia- contabil, Salajanu Claudiu-singiner, Pirtoc Lucia Mariana- Secretar; Veres Mirela-referent, Iftimia Stefania Bobita, Persa Ioana, Dobocan liliana, Mot lazar, Mot Ghiorghe, Pop Gheorghe, Hurducas Ionel, Ciceu alin, Bob augustin, Popovici liviu, Pop Lazar Gabriel, Cupsa Marius, lorint Ioan-consilieri locali . Cerinta obligatorie 5: Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor locale in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta obligatorie 6: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a contributiilor catre bugetul de stat, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, situatia personala a candidatului sau ofertantului se demonstreaza de fiecare asociat in parte. CERINTA 7: Cazierul fiscal/judiciarpentru operatorul economic(firma) si/sau pentru administratori/actionari (in conformitate cu prevederile art. 182 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006).Documentele care nu vor contine toate datele mai sus mentionate vor fi considerate incomplete. TOATE FORMULARELE DIN SECTIUNEA FORMULARE VOR FI COMPLETATE OBLIGATORIU. Operatorii economici vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca Ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2 (doi) in suma de 34.000.000 lei.Media cifrei de afaceri globale se va cumula in cazul asociatilor sau poate fi sustinuta de un tert, in conditiile legii., Se solicita acces sau disponibil de resurse cash-flow-ul in suma de 450.000 pentru o perioada de 5 luni . Operatorul economic trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, are acces la, sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash ? flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 5 luni si separat de alte angajamente pe care le are cu alte contracte.Operatorul economic are obligatia de a prezenta urmatoarele: fluxul de numerar pentru executia lucrarii;documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea contractului de lucrari. Se vor prezenta documente emise de institutii bancare cu corespondenta in Romania (ex. scrisoare de confort)., Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea Prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament fermde sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate. ., Operatorul economic va prezenta o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigatoral procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile delucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice. Asigurarea se va incheia, pentru toata durata de valabilitate a contractului, cu o agentie de asigurare. Contravaloarea primelor de asigurare va fi suportata de catre ofertant din capitolul ?Cheltuieli indirecte?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - 1 Sef de santier - studii teh.universitare , cu experienta profesionala in domeniu .Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor superioare in specialitatea solicitata- 1 Resp tehnic cu executia (RTE) pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: ATESTAT , Curriculum Vitae, precum si declaratia de disponibilitate pentru cei care nu sunt salariati proprii.- 1 responsabil cu calitatea (CQ);Decizie de numire in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate pentru cei care nu sunt salariati proprii.- 1 responsabil SSM. ? responsabil cu raspunderi specifice in domeniul sanatati si securitati lucrarilor care sa fi urmat un program de pregatire in domeniul securitatii in munca, Se solicita prezentarea a maxim douacontracte de lucrariexecutate in ultimii 5 ani conf art.14./Ordin 509/2001 cu o valoare cumulata de minim 1.700.000 LEI fara TVA si care sa corespunda din punct de vedere al naturii si complexitatii prezentului contract cu p-v receptie si recomandare din partea beneficiarului., Se va prezenta in original lista Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., operatorii economici vor indica in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii., Se va prezenta Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? completata conform formularului din sectiunea formulare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Se va prezenta Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit la derularea contractului de lucrari.Se va prezenta Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea executiei lucrarilor ? prin care sa faca dovada ca are capacitatea de a asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate si ca va asigura personal competent pentru desfasurarea activitatii. ISO9001sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul contractului ceurmeaza a fi atribuit.ISO14001 sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul contractului ceurmeaza a fi atribuit.Ofertantul va face dovada implementarii Sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent prin prezentarea certificatului valabil (copie conform cu originalul).Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantul va face dovada implementarii Sistemului de management al mediului ISO 14001sau echivalent prin prezentarea certificatului valabil (copie conform cu originalul).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer