Achizitie publica - ? CONSTRUIRE TROTUARE SI SANTURI BETONATE IN COMUNA SANCEL ? strada TUDOR VLADIM IRESCU, judetul ALBA?
Detaliu pentru invitatia numarul 326859
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326859/15.05.2012
Denumire contract: ? CONSTRUIRE TROTUARE SI SANTURI BETONATE IN COMUNA SANCEL ? strada TUDOR VLADIM IRESCU, judetul ALBA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINCEL (PRIMARIA SINCEL)Cod fiscal: 4562141, Adresa: STR. M. EMINESCU NR. 70, Sancel, Telefon: 0258-885275, 0258-885101, Fax: 0258-885275, 0258-885101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. M. EMINESCU NR. 70, Sancel, Romania, cod postal: 517670, telefon: +04 258885275, fax: +04 258885275, persoana de contact: ILIE FRATILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. M. EMINESCU NR. 70, Sancel, Romania, cod postal: 517670, telefon: +04 258885275, fax: +04 258885275, persoana de contact: DIAC ALIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? CONSTRUIRE TROTUARE SI SANTURI BETONATE IN COMUNA SANCEL ? strada TUDOR VLADIM IRESCU, judetul ALBA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? CONSTRUIRE TROTUARE SI SANTURI BETONATE IN COMUNA SANCEL ? strada TUDOR VLADIMIRESCU, judetul ALBA ?
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 328, 778 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6.575 lei, pt. IMM 50%Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 3) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b) Prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata in contul RO16TREZ0035006XXX000651 deschis la Trezoreria municipiului Blaj, cod de inregistrare fiscala: 4562141, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la deschiderea ofertelor- a unei sume in numerar.In oricare din cele doua situatii prevazute la punctul b), dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Suma ce urmeaza a se retine in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata , potrivit art. 278 (1) din OUG 34/2006 este: 3287, 78 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 5 % din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 23)sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: - completare formular 5In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: Prezentarea cazierului judiciar /fiscal pentru operatorul economic (firma) si/sau pentru adminstratori/actionariIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza formular 6In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: 1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are punctul de lucru implicat in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia platilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaIn cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr.3Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: prezentare formular 7Cerinta nr.4Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: -.Formular 8In vedereacompletarii acestor declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ilie Fratila ? PrimarVasiu Emanoil - Vice primarDiac Alin- Presedinte comisie licitatieGroza Alexandru ? membruCostea Teodor - membruFratila Ana ? membruDocolinSusana - membruFiecare Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Completare formular 9In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraMedia cifrei de afaceri globalea ofertantului pe ultimii trei aniCerinta minina de calificare: Media cifrei de afaceriglobala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim650.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Cerinta minima de calificare- Prezentarea contractului prin care se face dovada indeplinirii cerintei de experienta similara, numai pentru acele contracte care fac dovada executarii de lucrari a carui obiect il reprezinta executarea de lucrari de construire trotuare si a carei valoare sa fie cel putin egala cu 328.778 lei ( fara TVA);De asemenea contractul va fi insotit de proces ?verbal de receptie si de o recomandare de la beneficiar.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- receptii amanate sau respinse din cauza, Informatii privind utilajeleOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune minim(proprietate, leasing sau contracte/conventii de inchiriere) de cel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice pentru indeplinirea contractului: - compactor pentru imbracaminte rutiera;
- masina de taiat rosturi;
- perie mecanica;
- buldoexcavator;
- autobasculanta de cel putin 20 tone.Se accepta si declaratii de punerela dispozitie., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor- Cerinta minima de calificare: - responsabil tehnic cu executia lucrarii, atestat MDRT in domeniul lucrarilor ce se executa(lucrari de trotuare/drumuri);
- responsabil cu controlul calitatii, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea, Informatii privind sustinerea demonstreze situatia economica si financiara, Informatii privind sustinerea capacitatea tehnica si/sau profesionala Certificat ISO 9001/2001 sau echivalent, Certificat pentru menagement de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP www.e - licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 10:57