Achizitie publica - ? CONSTRUIRE TROTUARE SI SANTURI BETONATE IN COMUNA SANCEL ? strada CIMITIRULUI, N.BALCESCU, S.BARNUTIU judetul Alba
Detaliu pentru invitatia numarul 337755
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337755/18.10.2012
Denumire contract: ? CONSTRUIRE TROTUARE SI SANTURI BETONATE IN COMUNA SANCEL ? strada CIMITIRULUI, N.BALCESCU, S.BARNUTIUjudetul Alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINCEL (PRIMARIA SINCEL)Cod fiscal: 4562141, Adresa: STR. M. EMINESCU NR. 70, Sancel, Telefon: 0258-885275, 0258-885101, Fax: 0258-885275, 0258-885101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. M. EMINESCU NR. 70, Sancel, Romania, cod postal: 517670, telefon: +40 258885101, fax: +40 258885101, persoana de contact: ILIE FRATILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. M. EMINESCU NR. 70, Sancel, Romania, cod postal: 517670, telefon: +04 258885275, fax: +04 258885275, persoana de contact: DIAC ALIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? CONSTRUIRE TROTUARE SI SANTURI BETONATE IN COMUNA SANCEL ? strada CIMITIRULUI, N.BALCESCU, S.BARNUTIUjudetul Alba
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? CONSTRUIRE TROTUARE SI SANTURI BETONATE IN COMUNA SANCEL ? strada CIMITIRULUI, N.BALCESCU, S.BARNUTIU , judetul ALBA ?
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 020, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 20.400 lei, pt. IMM 50%Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 3) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b) Prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata in contul RO16TREZ0035006XXX000651 deschis la Trezoreria municipiului Blaj, cod de inregistrare fiscala: 4562141, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la deschiderea ofertelor- a unei sume in numerar.In oricare din cele doua situatii prevazute la punctul b), dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Suma ce urmeaza a se retine in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata , potrivit art. 278 (1) din OUG 34/2006 este: 4.800, 00 lei. Data la care se va calcula echivalenta leu/euro/alta valutaeste 02.10.2012, pentru ca gar.de particip. in alta valuta sa poata fi corelata cu cea in lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 10 % din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 23)sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 11. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: - completare formular 5In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: Prezentarea cazierului judiciar /fiscal pentru operatorul economic (firma)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta 22. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza formular 6In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: 1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are punctul de lucru implicat in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia platilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaIn cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, tertulsustinator are obligatia neancadrarii doar in prev.lit.a), c) indice 1 si d) ale art.181 din OUG 34/2006.Cerinta 3Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: prezentare formular 7Cerinta 4Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: -.Formular 8In vedereacompletarii acestor declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ilie Fratila ? PrimarPosa Gheorghe - Vice primarDiac Alin- Presedinte comisie licitatieGroza Alexandru ? membruCostea Teodor - membruFratila Ana ? membruDocolinSusana ? membruVasiu Emanoil- consilierBarna Ilie- consilierBiris Gheorghe ? consilierFratila Teodor- consilierOniga Gheorghe ? consilierPesa Iosif- consilierRus Nicolae-Ovidiu ?consilierOniga Nicolae- consilierCipariu Darius Alexandru ? consilierPanazan Vasile ? consilierFiecare Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta 55.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Completare formular 9In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Persoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, . Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraMedia cifrei de afaceri globalea ofertantului pe ultimii trei aniCerinta minina de calificare: Media cifrei de afaceriglobala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim2.040.000 lei.prezentare1.Fisa de informatii generale - formular 102.Prezentarea documentelor disponibile in vederea indeplinirii cerintei de calificareEchivalenta euro/ron2009 ? 4, 23732010 ? 4, 20992011 ? 4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerintanr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa declare principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formular11 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au executat si dus la bun sfarsit, cel putin 1 contract similar, a carui valoare sa fie egala sau mai mare de 1.020.000 lei (valoare fara TVA).Prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala;sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor;sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Contractele prezentate ca experienta similara, trebuie sa se regaseasca in Formular 11., Continuare Cerinta nr.2Modalitati de indeplinireSe va completa Anexa Formular 11? Experienta similaraSe va prezenta: Copie dupa contract(e) prezentat(e) ca experienta similara, cu mentiunea ?conform cu originalul? sau dupa paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi sau recomandare din partea beneficiarului lucrarii/ pvreceptie/alte certificari emise sau contrasemnate de beneficiarii lucrarilor similare., Cerinta nr.3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune minim (proprietate, leasing sau contracte/conventii de inchiriere/ alte forme de punere la dispozitie) de cel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice pentru indeplinirea contractului: - compactor;
- masina de taiat rosturi;
- buldoexcavator;
- autobasculanta de cel putin 10 tone.completare formular13; Anexa ? Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele, utilajele, instalatiile necesare indepliniri contractului., Continuare cerinta nr.3-pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere/contractele de inchiriere/acorduri deinchiriere/angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr.43.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor- Cerinta minima de calificare: - responsabil tehnic cu executia lucrarii, atestat MDRT in domeniul lucrarilor ce se executa (lucrari de trotuare/drumuri);
- responsabil cu controlul calitatiiPrezentare formular 14; formular 15 , insotit de anexe la acesta (CV-uri)Prezentarea deciziei de numire pentru responsabilultehnic si responsabilul cu controlul calitatii. Copie dupa legitimatia RTE domeniul (drumuri) aflata in termen de valabilitate., Cerinta nr.5In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza parte/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontrcatantilor propusi.Modalitati de indeplinire: Se va completa formular 16; Anexa ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontrctanti si specializarea acestora.Pe parcursul derularii contractului , contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in ofertafara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestrora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta nr.6In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului. economic si la Capacitatea de exercitarea activitatiiprofesionale, precum si oricare alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul documentatii de atribuire din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea dincontract pe care o vor indeplini asociati.Se va completa Formular 17 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul de asociatie si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procentual din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirealiderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei ., Continuare cerinta nr.6Daca operatorul economiccastigator va fi o asoc./consortiu, autoritoritateacontractanat solicita legalizarea.Asociereaconform prevederilorlegale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Cerinta nr.7Informatii privind sustinereasa demonstreze situatia economica si financiaraPrezentare formular 19.Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Cerinta nr.8Informatii privind sustinerea capacitatea tehnica si/sau profesionalaPrezentare formular 20Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Cerinta nr.1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, indomeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor., Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa detina certificatul ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificarea in curs de atestare.Modalitate de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 10:33