Achizitie publica - ? Consumabile pentru imprimantele noi achizitionate ?necesare desfasurarii activitatii Primariei Municipiului Oradea
Detaliu pentru invitatia numarul 336555
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336555/02.10.2012
Denumire contract: ? Consumabile pentru imprimantele noi achizitionate ?necesare desfasurarii activitatii Primariei Municipiului Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor.Sala Ghiseelor, parter, ghiseul nr.10 sau 11.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, etaj 1, sala mica/mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Consumabile pentru imprimantele noi achizitionate ?necesare desfasurarii activitatii Primariei Municipiului Oradea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Achizitia de tonere pentru imprimantele noi achizitionate ?necesare desfasurarii activitatii Primariei Municipiului Oradea
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 73, 387 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1450 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor) ; Modul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura in conformitate cu art 86 din HG925/2006. sau - Numerar depus la casieria Primariei Municipiului Oradea; sau - Ordin de plata-(vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, Titular de cont Municipiul Oradea; Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) , lit.a)O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara tva; Se va constitui in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 , 181 si art 69?1 din OUG nr. 34/2006Mentiune: persoanele cu functie de decizie : Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresan Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel- Eduard Florea - Director Directia Economica;
-Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
- posibilii membri ai comisiei de evaluare: Eugenia Borbei, Silviu Lucuta, Sandor Szabo, Morar Zsolt, Adina Marge, Doina Romocea, Marc Oltea Diana, Kocsis Iuliana, Antoniu Dan.2. - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform formular anexat.3. - Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, termen maxim intre emitere si data limita de depunere a ofertelor ? 30 zile , din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului permite furnizarea produselor ce fac obiectul prezentei achizitii .Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Lista se va completa si depune in original, insotita de un certificat/document in valoare de minim 73.000 lei fara TVA, care dovedesc furnizarea de tonere ( care vor contine informatii privind: numar inregistrare, semnaturi, obiectul achizitiei, valoarea si perioada de furnizare a produselor) .Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte., Se solicita mostre pentru fiecare produs in parte, in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului, in conf cu prevederile art 188, alin. 1 lit. e) din OUG nr.34/2006, in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor prevazuta de art. 176 lit. d) din din OUG nr. 34/2006. Lipsa unei singure mostre duce la descalificarea ofertei ca fiind inacceptabile. Mostrele se solicita in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produsele care fac obiectul achizitiei.Se solicita mostre pentru fiecare produs in parte. Mostrele se vor preda pe baza de proces verbal de predare primire intocmit de ofertant sau aviz de expeditie cu mentiunea ? MOSTRE? si vor fi predate odata cu depunerea ofertei. Dupa incheierea procedurii de achizitie, ofertantii a caror oferta nu a fost desemnata castigatoare isi vor putea ridica mostrele de la sediul Primariei Municipiului Oradea, cam. 117, etaj.1 sau le vor fi trimise prin curier pe cheltuiala ofertantul, Caracteristicile reprezentand mostrele solicitate vor fi bine identificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului, adresa si sintagma ? Mostra de produse pentru procedura de cerere de ofertadin data ?.conform invitatiei de participare pentru achizitia de ? Consumabile pentru imprimantele noi achizitionate ?necesare desfasurarii activitatii Primariei Municipiului Oradea.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a respinge ofertele ale caror mostre nu corespund cerintelor tehnice si de calitate din prezentul caiet de sarcini si urmare a testarii efectuate de aceasta .Mostrele ofertei castigatoare nu se va restitui pana la finalizarea contractului ( pana dupa receptia tuturor produselor ce fac obiectul contractului) si vor constitui baza pentru efectuarea receptiei produselor ce vor face obiectul contractului. Ofertantul are obligatia de a furniza produsele conform mostrelor prezentate la procedura (aceeasi marca si tip)., Declaratie privind lista subcontractantilor, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de furnizare urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant si specializarea acestora ISO 9001, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie eliberata pentru domeniul ce face obiectul prezentei achizitii. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 09:36