Achizitie publica - ? Covor Asfaltic pe DC 83 Scoarta-Lazuri L=1.620km(Continuare Lucrari la I.B.U. pe DC83 Scoarta-Lazuri L=1,620km)"
Detaliu pentru invitatia numarul 340363
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340363/03.12.2012
Denumire contract: ? Covor Asfaltic pe DC 83 Scoarta-LazuriL=1.620km(Continuare Lucrari la I.B.U. pe DC83 Scoarta-Lazuri L=1, 620km)"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SCOARTACod fiscal: 4448431, Adresa: Comuna Scoarta , Judetul Gorj, Scoarta, Telefon: 0253/280222, Fax: 0253/280222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Scoarta , Judetul Gorj, Scoarta, Romania, cod postal: 217425, telefon: +40 0253/280222, fax: +40 0253/280222, persoana de contact: LAURENTIU CLAUDIU PINISOARA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA SCOAR?A, SAT SCOAR?A, NR.110, JUDE?UL GORJ. - SALA DE SEDIN?E
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Covor Asfaltic pe DC 83 Scoarta-LazuriL=1.620km(Continuare Lucrari la I.B.U. pe DC83 Scoarta-Lazuri L=1, 620km)"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Avand in vedere tema de proiectare lansata de investitor pe tronsonul respectiv se va aplica uncovorasfaltic din beton asfaltic BA 16 in grosime de h=4, 0 cm, s-a proiectat aplicarea unui geogril la marginile exterioare ale partii carosabile, de o parte si de alta a acesteia, avand latimea l =1, 00m.Santurile existente ce vorfi desfundate si curatitedupa caz , iar pe o lungime de 70m, adiacente podetelor, se vor dala .
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 366, 190 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7300 LEI, Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se poate constitui: a) sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, Anexa nr.1.5 din Sectiunea Formulare. Aceasta va fi depusa in original, la sediul autoritatii contractante obligatoriupana la termenul limita de depunere a ofertelor.b) prin Ordin de plata in contul organizatorului procedurii.Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al organizatorului. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituie.Date bancare Comuna Scoarta: Banca: Trezoreria Tg CarbunestiIBAN: RO13TREZ3375006XXX000561, CIF: 4448431Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.Potrivit art. 278.1 ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului?.Nota: Neprezentarea garantiei de participare la procedura, in forma si cuantumul solicitate, atrage dupa sine returnarea ofertei nedeschise.Nota: In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile cu privire la cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine. In acest scop se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea fiecarui membru al asocierii privind incadrarea in categoria I.M.M.(Formularul nr Anexa 1.5).Curs BNR din data publicarii anuntului de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art. 90 alin 1 - 3, din HG 925/2006, prin (se alege): - instrument de garantare . sau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante - Comuna Scoarta. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 5% din pretul contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.In cazul instrumentului de garantare se prezinta in original, Formular Anexa nr.1.6.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In baza prevederilor art. 181 din OUG 34/2006, aprobata si modificata, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in una din urmatoarele situatii: a)Este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;b)Face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la alin. a);c)Nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit;d)In ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;e)A fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;f)Prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a-e).1.Anexa nr.1 - ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, declaratie prin care ofertantul precizeaza, in mod clar, care este calitatea sa de participant in cadrul procedurii (in nume propriu, ca asociat sau ca subcontractant), dat fiind faptul ca, legislatia in vigoare nu permite ca un ofertant sa participe, in cadrul aceleasi proceduri in doua sau mai multe asocieri de operatori economici, sa depuna o oferta individuala si o alta oferta comuna cu alt/alti operatori economici, sa depuna oferta individuala, fiind nominalizat ca subcontractant in cadrul altei oferte.2. Anexa nr.1.1 -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte conditiile prevazute de legislatie privind modul de participare la procedura de atribuire.3. Anexa nr.1.2- ?Declaratie privind eligibilitatea?, solicitare in conformitate cu prevederile art. 180 din UOG 34/2006, aprobata si modificata. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4. Anexa nr.1.3 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006?, prin aceasta declaratie pe proprie raspundere, ofertantul trebuie sa precizeze ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute de art. 181, urmand ca, in baza acestei declaratii, autoritatea contractanta, in situatia in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, sa poata solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.5. Anexa nr.1.4 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din O.U.G. 34/2006?, 6. Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat, document prin care este prezentata situatia operatorului economic privitor la plata obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat (impozite, taxe, CAS etc.).7. Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local, document prin care este prezentata situatia operatorului economic privitor la plata obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local (impozite, taxe etc.).Pentru neachitarea, de catre ofertant, a obligatiilor exigibile de plata scadente fata de bugetul de stat silocal, autoritatea contractanta va face uz de dreptul conferit acesteia de prevederile art. 181 din OUG 34/2006, ofertantul in cauza fiind exclus din procedura, deoarece bugetul local constituie o sursa de finantare a contractului de achizitie publica.Pentru persoane juridice/fizice romane -Ofertantul are obligatia sa prezinte in oricare din urmatoarele forme : original, copie conform cu originalul sau copii legalizate certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? formulare tip emise de autoritatile competente din care sa rezulte datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul de stat si localPentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii ontractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1 Cotirlau Aurelian Primar2 Stamatoiu Ion Vice Primar3 Isdrariu MariaContabil4 Brezoaica Alina Iuliana Secretar5 Lungu Dumitru Consilier local6 Ciugudean Gheorghe Consilier local7 Virjan Sorinel Consilier local8 Cochina Liviu Consilier local9 Andronie Mioara Consilier local10 Popescu Constantin Consilier local11 Popescu AnghelConsilier local12 Cocheci IonConsilier local13 Costaiche Petre Consilier local14 Babalic Gheorghe Consilier local15 ArcusMihaiConsilier local16 Caldararu Miron Consilier local17 Dragota Gheorghe Referent de specialitate18 Sucea Ion Alin Consilier juridic19 Pinisoara Laurentiu Claudiu Consilier achizitii publice 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , prin care se prezinta informatii minimale cu privire la: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si obiectele secundare de activitate;
- reprezentantii legali;
-existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura, in acest din urma caz, autoritatea contractanta va face uz de dreptul conferit acesteia de prevederile art. 181, lit. a) din OUG 34/2006.Persoane juridice/fizice straine1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA NR.1: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, solicitandu-se prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucari in conformitate cu prevederile art. 188, alin. 3, lit. a) din OUG 34/2006, aprobata si modificata.CERINTA NR.2: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?CERINTA NR.3- ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat., CERINTA NR.4- Informatii referitoare la personalul de conducere.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului).Personalul de conducere pentru realizare investitiei va fi: -Responsabil RTE in constructii de drumuri-Responsabil CQin domeniul constructiilor de drumuriSE VA PREZENTA : Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractuluisi indeplinirea cerintelor precizate. Se va completa Curriculum Vitae pentru fiecare persoana.Copii conform cu originalul dupa contractele de munca / contractele de prestari servicii ale personalului si diplome/ atestari/ certificari/ certificate de calificare eliberate de autoritati acreditate -VALABILELA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR .-Se accepta si declaratia de disponibilitate., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate., Informatii privind subcontractantii. CERINTA NR.1 -Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2001 (2000, 2008) sau echivalent.CERINTA NR.2 Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ACCESULSEFACEDIRECTSINERESTRICTIONATDINSEAP - SECTIUNEA DOCUMENTATIE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 15:50